Ik ook hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s niet waar trouwens. Ik hou van BBQen omdat dat zo gezellig en leuk eten is
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Chocotoff zo uit de zak is ook verrukkelijk.![]()
Daarom had ik er idd ook maar 2 gehaald, eerst eens kijken of ze wel lekker zuur zijn, anders hoeft het van mij niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik houd van minneola'sAls ze maar goed zuur zijn. Ik vind zoete mandarijnen ook niet echt lekker, hoe zuurder hoe beter. Dus die leg ik na aankoop direct in de koella, zodat ze niet zoeter kunnen worden.
Ik heb me best ingehouden vond ik, ik heb er maar 5 opgegeten nog. Maar dat was uit tijdnood, ik moest zooooo veel was ophangen, dus snel 5 dingen opgevreten en daarna die was doen. En toen ik klaar was zag ik in de la nog 2 pakken cakemix liggen die op moesten (de weggooidatum kwam in zicht), dat was van die cakemix waar alleen water aan toegevoegd hoeft te worden. Dus ik heb een tulbandvorm gepakt (een die ik nog nooit had uitgeprobeerd, een hele mooie van Kaiserguss), zodat ik het tegelijk erin kon doen. Een pak sinaasappelcake en een naturel, dus die heb ik gemixt en er nog wat citroenaroma doorgedaan. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Heeeeeeeeeerlijk.
Ik haal dat soms zo van 'dan kan ik gedoseerd snoepen' maar uiteindelijk is zo'n zak heel rap leeg!
Ja zo doen wij het als we op vakantie zijn ook. 2 pittertje voor de groente enzo en dan de bbq voor het vlees, maar hier ruimen we dat ding toch eig. vaak meteen weer op dus dan vin ik het zo'n gedoe om hem steeds tevoorschijn te trekken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe heel vaak griekse gehaktschijven maken en op de bbq grillen, dan pitabroodjes in de oven bakken. Sla in je broodje, burger erbij, tzatziki erover. Dan ben je wel aan het BBQ`en maar niet alleen vlees en sauzen aan het eten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Damn.... ik moet toch echt dichterbij Groningen gaan wonen hoor.![]()
Ik heb een broek aan zonder broekzakkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
uit tijdnood 5 chocotoffs opeten
Ik steek dan altijd een voorraadje in m`n broekzak
hier is het 17.36 dus van mij mag jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Het is hier 11.33 uur en ik zit aan de ships...
Ze gaven aan dat je, ook bij mooi weer, in ieder geval een warme jas mee moet nemen. Lekker even afkoelen dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk m@x, de zee op!Lekker ook met dit weer lijkt me.
Was ie ene beetje wit uitgeslagen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vorige week het keukenkastje aan het opruimen waar al het baby en kinderspul in moest komen te staan en daar vond ik nog 2 oude chocotoff's.![]()
Eentje was wel nog heel lekker, de ander helaas echt niet meer.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was ie ene beetje wit uitgeslagen?.
Ik heb vandaag bijna een ouwe dropkogel opgegeten. Maar hij zat al zolang in het papiertje dat de hele buitenkant eraan bleef plakken en er alleen nog maar een sneu stukje binnenkant overbleefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Maar daar laat ik me meestal niet door tegenhouden.
Maar hij smaakte gewoon ook echt niet lekker meer. Ik hem hem... *fluistert* uitgespuugd.![]()
Ocherm... heb je hem een mooie laatste rustplaats gegeven?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna een ouwe dropkogel opgegeten. Maar hij zat al zolang in het papiertje dat de hele buitenkant eraan bleef plakken en er alleen nog maar een sneu stukje binnenkant overbleef.
Wel een goed kado trouwens! Hier vorig jaar een klein gasBBQtje gegeven en we hebben nog nooit zo vaak geknoeid als afgelopen jaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:38 schreef Lishe het volgende:
Ow fuck. Gegeten is gekregen!! Haha!!
Die hebben allemaal alleen eigen afbeeldingen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee, ik ga even kijken Asyniur.
Er zijn 3 hele bekende die opdrukken doen, Rainbowbabies, Goodmoodkids en SimplyColors maar ik weet eig. niet of ze eigen afbeeldingen doen.
Als ik het goed zie kan je bij deze 3 niet zelf een plaatje uploaden, alleen eigen tekst met een plaatje uit hun collectie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee, ik ga even kijken Asyniur.
Er zijn 3 hele bekende die opdrukken doen, Rainbowbabies, Goodmoodkids en SimplyColors maar ik weet eig. niet of ze eigen afbeeldingen doen.
Ehm... hebben ze dat niet bij... damn, hoe heet die shop nou...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die hebben allemaal alleen eigen afbeeldingen...![]()
ik wil eigenlijk een mini-doors shirtje of een mini-stones shirtje...
Ow super!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... hebben ze dat niet bij... damn, hoe heet die shop nou...
*denkt...
Mss weet iemand anders dat. Er is een online shop met longsleeves en shirts met allerlei hele coole en hippe afbeeldingen en teksten. En ze hebben daar ook kinderkleertjes.
Damn...
Als ik erop kan komen kom ik het melden hoor!
Ik was ook al snel gaan kijken maar helaas...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Helaasch, ook daar zie ik het niet Asyniur...
Proost!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De Prosecco (vd ALDI) is best wel te drinken...
Mijn badplankje gekocht bij 'seniorenwinkel.nl'.quote:
Daar heb ik nu ook maar 2 rompertjes in elkaar geknutseldquote:
Ja wrsch idd wel ja. Mocht dat nou niet zo zijn, ik heb hem niet meer nodig tegen de tijd dat jij gaat bevallen, je mag hem evt. ook lenen dan hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook maar 2 rompertjes in elkaar geknutseld![]()
Oei BE, zo'n truttenplankje ziet er wel handig uit.Eigenlijk precies ook iets wat ik wel kan gebruiken...
Binnenkort maar eens kijken hier in de buurt (thuiszorgwinkel zal ze vast ook wel hebben)
Een cocktailjurkje voor mezelf voor op een bruiloft. En ik heb mijn zinnen gezet op zachtgroene jurk met iets donkere bolero (nu nog ff patroon scoren voor de boleroquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat moet het worden saffier? Taftzijde
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Macka66 het volgende:
Er is een wedstrijd in CUL, en mijn inzending is ook voor OUD misschien wel leuk herkenbaar leesvoer.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:22 schreef Saffier het volgende:
inspired by freecell; kwartet!
quote:
Ik vrees het ergste voor je. Wrsch is het al in de verf getrokken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
Mijn deurpost is bruin van de haarverf hoe krijg ik dat er nu af?![]()
babyolie werkt niet
Van harte met je Iphone..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Lois het volgende:
Internet is bloedsnel, en Fok laat zich prima lezen op een Iphone
dasty al geprobeerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
babyolie werkt niet
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Lois het volgende:
Internet is bloedsnel, en Fok laat zich prima lezen op een Iphone
ach, wees blij dat het de badkamer isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
babyolie werkt niet
Wat lief aangeboden!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja wrsch idd wel ja. Mocht dat nou niet zo zijn, ik heb hem niet meer nodig tegen de tijd dat jij gaat bevallen, je mag hem evt. ook lenen dan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:50 schreef Kersjes het volgende:
Grrrrrrrr, woest ben ik, WOEST!!!!
Wat vinden jullie?
Heb hem nog niet verstuurdIk zou het niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij bereik je hier echt helemaal niets mee en kan je beter morgenochtend even bellen en vragen of men je informatie kan verschaffen over hoe lang het werk 's nachts nog door zal gaan...***
Maar dan nog kan je beter nu de (milieu)politie bellen en vragen hoe het zit, want met dat mailtje doet niemand wat tot morgenochtend half 9 en wrsch is de enige actie dan nog dat hij de hele afdeling rondgestuurd wordt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef Kersjes het volgende:
Pfff, ik tril hier zowat van de bank af. Harde buiken all over the place enzo, zit me zo op te winden![]()
Het is ook niet een beetje lawaai ofzo, je kan elkaar gewoon echt niet verstaan!!
Moeten "ze" hier dan maar gewoon mee kunnen wegkomen?
jij zegt het, ik dacht het.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende: wrsch is de enige actie dan nog dat hij de hele afdeling rondgestuurd wordt.![]()
Nu dat mailtje versturen gaat er echt niet voor zorgen dat het stopt....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:43 schreef Kersjes het volgende:
Het is nu al zeker 5 minuten rustig![]()
Nog wel werkzaamheden, maar geen door merg en been gaande drilboren meer.
En heb het mailtje toch maar verstuurd: je bent een zeikwijf of je bent het niet
help! Ik wil ook meegenieten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:13 schreef Lois het volgende:
Misschien leuk voor de meelezende, niet kunnen slapende, medemens om even uit te leggen waarom Kim het niet droog houdt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef Linda2205 het volgende:
Kook nie huupie...jaaaa met geheimtaal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mogge !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:09 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!![]()
wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?
aye kapitein!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ik zeg kopen en dobberen.
En ik zie net je been/fokfoto van gisteravond.....aiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:16 schreef huuphuup het volgende:
weinig ben ik bang
verder twijfelen of ik nou wel of geen opblaasbadje zal kopen om in te dobberen hier in de woonkamer denk ik
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:21 schreef Rewimo het volgende:
kersjes, wat een ellende joh. Zo rot als je graag wilt slapen maar het lukt niet door lawaai van anderen.
Ik moet werken en ik heb geen zin. Gisteren op mijn werk aangegeven dat ik het niet trek. Ik heb er sinds een paar maanden een bulk werk bijgekregen die zoveel tijd vreet dat ik mijn gewone werk niet meer fatsoenlijk kan doen. En ik doe mijn gewone werk al in 30 uur waar mijn voorgangster er 40 uur over deed. Dat lukt allemaal prima maar nu heb ik 1,5 dag per week nodig voor die extra klus en dat gaat dus niet.
En ik ben helemaal niet zo voormezelfopkomerig dus dit was al heel wat...
oh dat haha mja dat is al een tijdje zo. Het dilemma zit em vooral in het weer leeg krijgen van het badje uiteindelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
En ik zie net je been/fokfoto van gisteravond.....ai.
Ik zeg " badje laten kopen, laten vullen en dan heerlijk dobberen"
Misschien, maar voor jou was het vannacht meer dan irritantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:16 schreef Kersjes het volgende:
Ooooh Stout, wat een vreselijk bericht![]()
Dan komt mijn gezeur over nachtelijke geluidsoverlast ineens zo triviaal over....
Om een foto te maken. Ook heel belangrijk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:32 schreef freecell het volgende:
Dat lawaai is echt storend! Mag dat zomaar 's nachts?
Ik zou uitwijken naar mijn ouders denk ik! En wat vindt de rest van de buurt er van?
Wat een vervelende berichten allemaal. Al snap ik die eerste niet helemaal. Hoezo laat je de wagen los als je bij een afgrond van 8 meter staat?
Lekker makkelijk weer... Het zou jou natuurlijk nooooooooooit gebeuren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:37 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Om een foto te maken. Ook heel belangrijk...
He ik zeg niet dat het mij zoeist niet zou kunnen overkomen. Maar als ik bij een ravijn zou staan zou ik wel even 120000x opletten. Als ik daar al zou komen met kleine kinderen, wat mij per definitie al niet handig lijkt...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer... Het zou jou natuurlijk nooooooooooit gebeuren.
't Is al erg genoeg dat het ze gebeurd is in een onopgemerkt moment, ga er nog even schamper over doen enzo...
De wanhoop kan ik me voortellen ja, gelukkig nooit meegemaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:03 schreef Vicky het volgende:
Ik word helemaal eng van het bericht, maar idd het kan iedereen overkomen, hoe goed je ook oplet.
Zo hadden M en ik het gister over het door elkaarschudden van een baby. Ik zou het nooit doen maar kan me de wanhoop van ouders wel voorstellen als je kind verschrikkelijk huilt.
Waarom? Omdat er een discussie onstaat? Wat een onzin zeg, het is toch een discussieforum?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef Stout het volgende:
ik voel me haast schuldig dat ik het geplaatst heb...
Als naar de tandarts gaan leuk is, ik!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:09 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!![]()
wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?
Dat lijkt me haast nog het ergste. dat 'had ik maar' gevoel.... Of als man zijnde, had mijn vrouw maar... Of liep ik maar met de wagen... jaks.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat dus ook PyttPytt... dat je je kind verliest is al afschuwelijk natuurlijk, maar dat je moet leven met de wetenschap dat... Brrr...
redelijk. Kon eerst niet in slaap komen, had knallende koppijn. Uiteindelijk rond uurtje of 10 in slaap gevallen en om 4.15 klaarwakker. Had nog steeds koppijn. Kon niet meer in slaap komen en ben er uit gegaan. Om 5.45 weer naar bed gegaan en geslapen tot 7.15.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef Stout het volgende:
[..]
De wanhoop kan ik me voortellen ja, gelukkig nooit meegemaakt
Hoe heb je vannacht geslapen Vicky ?
Dan zou ik gewoon even lekker onder een niet al te warme douche gaan zitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:12 schreef _Bar_ het volgende:
Tja en ook dat schuldgevoel zul je in elke situatie hebben hoor, lijkt me eerder vrij normaal.
En dat Had ik maar enz enz, ook weer een normale reactie.
@Be het is dat ik eigenlijk niet zo goed meer durf, betrap mezelf er op dat ik toch wat meer "last"heb van de harde buiken en kramp dan wat ik eerder aangaf.
zelfs in rust stand blijft het doorzetten
mmm klinkt een beetje als iets serieuzer dan harde buiken eigenlijk...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:12 schreef _Bar_ het volgende:
@Be het is dat ik eigenlijk niet zo goed meer durf, betrap mezelf er op dat ik toch wat meer "last"heb van de harde buiken en kramp dan wat ik eerder aangaf.
zelfs in rust stand blijft het doorzetten
dappere jij....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:36 schreef moussy het volgende:
Lief! Maar het is gewoon even ademhalen en doorgaan
dat zal dan wel, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:38 schreef Stout het volgende:
was er trouwens weer fik in DH ? zie rood op P2000 (6.33)
Ach, wat lief van Amberquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft al een paar keer gevraagd of we Tess vandaag weer op gaan halen
M is aan het uitleggen waarom Tess in het zh moet blijven maar Amber is het daar niet mee eens.. Tess moet gewoon mee naar huis zegt ze..
Veeg me maar op..
Ik ben vanaf het begin al spastisch geweest met mezelf en mijn wederhelft drillen om buiten al-tijd de rem op de wagen te doen als je hem even niet vasthoud. Maar nou stond ik een keer hier bij de ingang van de parkeergarage (helling naar beneden) en op het moment dat ik mijn afstandbediening uit mijn tas wil pakken (hek nog dicht) zie ik ineens tot mijn afgrijzen dat de rem erafspringt en kan ik nog net op tijd de wagen pakken voor hij tegen het hek knalt. Spullen zijn ook niet onfeilbaar, dat maakt het bericht juist zo triestquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ze stonden bij een pier, niks ravijn, een pier. Net als in Scheveningen, heel normaal om daar te gaan wandelen en ja, je hoort je kind idd 120.000 keer goed in de gaten te houden, en toch gebeurt het... toch vallen kinderen van trapjes, van balkons, van een pier...
Ik vind het altijd zo makkelijk gezegd. Voor hetzelfde geld had ze een hoed op, die waaide af, dus je draait je 2 seconden om en dat kan al genoeg zijn...
Nou ja goed, ik hou er over op... het is hoe dan ook triest genoeg idd...
waarom gaat dat te ver?quote:
ja maar dat is het dus, bij alle poppen zitten altijd flesjes. Dat betekent toch ook niet het omgekeerde? Ik denk dat het onschuldiger is dan het eruit ziet hoor;quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:57 schreef Stout het volgende:
gevoelsmatig denk ik, zo van alsof je de fles niet meer mag geven.
Een kind hoeft toch niet alles precies zo te doen als een volwassene ?
ach...ben gewoon niet zo'n poppenmoeder vrees ik (gelukkig heb ik 2 knullen !)
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ai k_i_m, dan schrik je idd ook enorm.
Hier zit kindlief inmiddels in het badje. Hoor ik ineens 'bah!'.
Ehm bah? Ja dus...![]()
Kind eruit, speeltjes eruit, drol eruit, water eruit.
En opnieuw vullen maar.
Jij zegt wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:00 schreef dutchie het volgende:
Sommige dingen hoeven gewoon niet uitgevonden te worden vind ik. Ik ben helemaal voor borstvoeding, maar dit 'speelgoed' geeft mij toch een onbehaaglijk gevoel.
Je mag het niet fout vinden, want oooooooeeeee.... taboooooeeee...
Maar ik vind het iets te veel van het goede.
Ik haat alles wat met poppen te maken heeft en bid dan ook elke avond tot de here Christus dat mijn kind dat later ook heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je wil ook schort-tieten he! geef maar toe!![]()
oooooh fok!wet kom dr maar in!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik haat alles wat met poppen te maken heeft en bid dan ook elke avond tot de here Christus dat mijn kind dat later ook heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |