Ik ook hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Da`s niet waar trouwens. Ik hou van BBQen omdat dat zo gezellig en leuk eten is
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Chocotoff zo uit de zak is ook verrukkelijk.![]()
Daarom had ik er idd ook maar 2 gehaald, eerst eens kijken of ze wel lekker zuur zijn, anders hoeft het van mij niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik houd van minneola'sAls ze maar goed zuur zijn. Ik vind zoete mandarijnen ook niet echt lekker, hoe zuurder hoe beter. Dus die leg ik na aankoop direct in de koella, zodat ze niet zoeter kunnen worden.
Ik heb me best ingehouden vond ik, ik heb er maar 5 opgegeten nog. Maar dat was uit tijdnood, ik moest zooooo veel was ophangen, dus snel 5 dingen opgevreten en daarna die was doen. En toen ik klaar was zag ik in de la nog 2 pakken cakemix liggen die op moesten (de weggooidatum kwam in zicht), dat was van die cakemix waar alleen water aan toegevoegd hoeft te worden. Dus ik heb een tulbandvorm gepakt (een die ik nog nooit had uitgeprobeerd, een hele mooie van Kaiserguss), zodat ik het tegelijk erin kon doen. Een pak sinaasappelcake en een naturel, dus die heb ik gemixt en er nog wat citroenaroma doorgedaan. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Heeeeeeeeeerlijk.
Ik haal dat soms zo van 'dan kan ik gedoseerd snoepen' maar uiteindelijk is zo'n zak heel rap leeg!
Ja zo doen wij het als we op vakantie zijn ook. 2 pittertje voor de groente enzo en dan de bbq voor het vlees, maar hier ruimen we dat ding toch eig. vaak meteen weer op dus dan vin ik het zo'n gedoe om hem steeds tevoorschijn te trekken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe heel vaak griekse gehaktschijven maken en op de bbq grillen, dan pitabroodjes in de oven bakken. Sla in je broodje, burger erbij, tzatziki erover. Dan ben je wel aan het BBQ`en maar niet alleen vlees en sauzen aan het eten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Damn.... ik moet toch echt dichterbij Groningen gaan wonen hoor.![]()
Ik heb een broek aan zonder broekzakkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
uit tijdnood 5 chocotoffs opeten
Ik steek dan altijd een voorraadje in m`n broekzak
hier is het 17.36 dus van mij mag jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef Guuzewuus het volgende:
Het is hier 11.33 uur en ik zit aan de ships...
Ze gaven aan dat je, ook bij mooi weer, in ieder geval een warme jas mee moet nemen. Lekker even afkoelen dusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk m@x, de zee op!Lekker ook met dit weer lijkt me.
Was ie ene beetje wit uitgeslagen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vorige week het keukenkastje aan het opruimen waar al het baby en kinderspul in moest komen te staan en daar vond ik nog 2 oude chocotoff's.![]()
Eentje was wel nog heel lekker, de ander helaas echt niet meer.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Was ie ene beetje wit uitgeslagen?.
Ik heb vandaag bijna een ouwe dropkogel opgegeten. Maar hij zat al zolang in het papiertje dat de hele buitenkant eraan bleef plakken en er alleen nog maar een sneu stukje binnenkant overbleefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Maar daar laat ik me meestal niet door tegenhouden.
Maar hij smaakte gewoon ook echt niet lekker meer. Ik hem hem... *fluistert* uitgespuugd.![]()
Ocherm... heb je hem een mooie laatste rustplaats gegeven?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna een ouwe dropkogel opgegeten. Maar hij zat al zolang in het papiertje dat de hele buitenkant eraan bleef plakken en er alleen nog maar een sneu stukje binnenkant overbleef.
Wel een goed kado trouwens! Hier vorig jaar een klein gasBBQtje gegeven en we hebben nog nooit zo vaak geknoeid als afgelopen jaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:38 schreef Lishe het volgende:
Ow fuck. Gegeten is gekregen!! Haha!!
Die hebben allemaal alleen eigen afbeeldingen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee, ik ga even kijken Asyniur.
Er zijn 3 hele bekende die opdrukken doen, Rainbowbabies, Goodmoodkids en SimplyColors maar ik weet eig. niet of ze eigen afbeeldingen doen.
Als ik het goed zie kan je bij deze 3 niet zelf een plaatje uploaden, alleen eigen tekst met een plaatje uit hun collectie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee, ik ga even kijken Asyniur.
Er zijn 3 hele bekende die opdrukken doen, Rainbowbabies, Goodmoodkids en SimplyColors maar ik weet eig. niet of ze eigen afbeeldingen doen.
Ehm... hebben ze dat niet bij... damn, hoe heet die shop nou...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die hebben allemaal alleen eigen afbeeldingen...![]()
ik wil eigenlijk een mini-doors shirtje of een mini-stones shirtje...
Ow super!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... hebben ze dat niet bij... damn, hoe heet die shop nou...
*denkt...
Mss weet iemand anders dat. Er is een online shop met longsleeves en shirts met allerlei hele coole en hippe afbeeldingen en teksten. En ze hebben daar ook kinderkleertjes.
Damn...
Als ik erop kan komen kom ik het melden hoor!
Ik was ook al snel gaan kijken maar helaas...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Helaasch, ook daar zie ik het niet Asyniur...
Proost!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De Prosecco (vd ALDI) is best wel te drinken...
Mijn badplankje gekocht bij 'seniorenwinkel.nl'.quote:
Daar heb ik nu ook maar 2 rompertjes in elkaar geknutseldquote:
Ja wrsch idd wel ja. Mocht dat nou niet zo zijn, ik heb hem niet meer nodig tegen de tijd dat jij gaat bevallen, je mag hem evt. ook lenen dan hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook maar 2 rompertjes in elkaar geknutseld![]()
Oei BE, zo'n truttenplankje ziet er wel handig uit.Eigenlijk precies ook iets wat ik wel kan gebruiken...
Binnenkort maar eens kijken hier in de buurt (thuiszorgwinkel zal ze vast ook wel hebben)
Een cocktailjurkje voor mezelf voor op een bruiloft. En ik heb mijn zinnen gezet op zachtgroene jurk met iets donkere bolero (nu nog ff patroon scoren voor de boleroquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat moet het worden saffier? Taftzijde
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Macka66 het volgende:
Er is een wedstrijd in CUL, en mijn inzending is ook voor OUD misschien wel leuk herkenbaar leesvoer.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:22 schreef Saffier het volgende:
inspired by freecell; kwartet!
quote:
Ik vrees het ergste voor je. Wrsch is het al in de verf getrokken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
Mijn deurpost is bruin van de haarverf hoe krijg ik dat er nu af?![]()
babyolie werkt niet
Van harte met je Iphone..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Lois het volgende:
Internet is bloedsnel, en Fok laat zich prima lezen op een Iphone
dasty al geprobeerd?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
babyolie werkt niet
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Lois het volgende:
Internet is bloedsnel, en Fok laat zich prima lezen op een Iphone
ach, wees blij dat het de badkamer isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
babyolie werkt niet
Wat lief aangeboden!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja wrsch idd wel ja. Mocht dat nou niet zo zijn, ik heb hem niet meer nodig tegen de tijd dat jij gaat bevallen, je mag hem evt. ook lenen dan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:50 schreef Kersjes het volgende:
Grrrrrrrr, woest ben ik, WOEST!!!!
Wat vinden jullie?
Heb hem nog niet verstuurdIk zou het niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij bereik je hier echt helemaal niets mee en kan je beter morgenochtend even bellen en vragen of men je informatie kan verschaffen over hoe lang het werk 's nachts nog door zal gaan...***
Maar dan nog kan je beter nu de (milieu)politie bellen en vragen hoe het zit, want met dat mailtje doet niemand wat tot morgenochtend half 9 en wrsch is de enige actie dan nog dat hij de hele afdeling rondgestuurd wordt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef Kersjes het volgende:
Pfff, ik tril hier zowat van de bank af. Harde buiken all over the place enzo, zit me zo op te winden![]()
Het is ook niet een beetje lawaai ofzo, je kan elkaar gewoon echt niet verstaan!!
Moeten "ze" hier dan maar gewoon mee kunnen wegkomen?
jij zegt het, ik dacht het.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:04 schreef Brighteyes het volgende: wrsch is de enige actie dan nog dat hij de hele afdeling rondgestuurd wordt.![]()
Nu dat mailtje versturen gaat er echt niet voor zorgen dat het stopt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |