Maar het mocht niet batenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef raaavi het volgende:
Ahh, hele reeks op de schop vanwege het wat algemener worden van de inhoud
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:36 schreef Dionysiou het volgende:
Er mag wel meer niet topic is toch al naar de klote, uit eindelijk zijn wij de gene die posten en bepalen wij wat er in een topic komt niet een mod die alles beter wilt weten terwijl hij nooit post in zo'n reeks![]()
- blijf lekker weg in plaats van de boel hier te verstieren voor anderen;quote:Er mag wel meer niet topic is toch al naar de klote,
mjah, vrees dat je gelijk hebt. Ik loop voor mezelf tegen een paar probjes op wat dat betreft:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:14 schreef neo2000 het volgende:
Ik denk haast dat het verspilde moeite is BrandX.. Te hoog gegrepen voor sommigen om subtiel onderscheid te maken vrees ik. Sowieso is subtiliteit te hoog gegrepen voor sommigen.
Ja inderdaad ik vond het ook al zo weinig, komen elke dag 10-40 nieuwe producten en 1 filmpje, dat heeft dan ook weinig zin hehquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:42 schreef monkeybrain het volgende:
DP heeft een youtube channel.
Jack is wel slecht in personeel aannemen, 1 filmpje per dag is het resultaat van deze youtube werknemer![]()
Zal wel een lekkere griet zijn![]()
http://www.youtube.com/user/DealPerfect
Hmm eens kijken hoe ze iceshots in de koelkast doetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:42 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is wel slecht in personeel aannemen, 1 filmpje per dag is het resultaat van deze youtube werknemer![]()
Ik vind hem juist wel geinig met die leds! Leuk voor 's avonds in de zomer als het windstil is. Beetje de buurt gekmaken hahaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:10 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hmm eens kijken hoe ze iceshots in de koelkast doet
Leuke makkelijke helikopter![]()
Alleen jammer van de leds.
Hoop maar dat ik niet je buurman ben, dan schiet ik hem met mijn dx katapult neerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel geinig met die leds! Leuk voor 's avonds in de zomer als het windstil is. Beetje de buurt gekmaken haha
Wil ik ook wel als werk hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:42 schreef monkeybrain het volgende:
En Jack pijpen in zijn directeurstoelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Wil ik ook wel als werk hebbenBeetje gadgets uitproberen en daar filmpjes over maken! En nog geld krijgen ook!
Stroom adapter en de oude heeft een aanbieding prijs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Skiet het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.23780 en http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21269
Ik vraag me af wat het verschil is, ik zie alleen verschil in verpakking. Maar om daarmee het enorme prijsverschil te verklaren lijkt me nogal vreemd. Iemand enig idee?
Niks, gewoon de 2e kopen dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Skiet het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.23780 en http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21269
Ik vraag me af wat het verschil is, ik zie alleen verschil in verpakking. Maar om daarmee het enorme prijsverschil te verklaren lijkt me nogal vreemd. Iemand enig idee?
Sta op t punt die heli te bestellen, kan hem dus opladen via USB als ik het goed begrijp ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:10 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hmm eens kijken hoe ze iceshots in de koelkast doet
Leuke makkelijke helikopter![]()
Alleen jammer van de leds.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En Jack pijpen in zijn directeurstoel
6 euroquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sta op t punt die heli te bestellen, kan hem dus opladen via USB als ik het goed begrijp ?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.23643
Of iemand anders een goede tip voor zo'n heli? zo rond de 25 euries.
1 |
Mijn tip, ga gewoon naar een modelbouw shop bij je in de buurt. Je gaat gegarandeerd crashen met zo'n heli. Als je er dan één koopt via zo'n chinese webshop en je hebt onderdelen nodig die hier niet te krijgen zijn dan zit je er mee te kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sta op t punt die heli te bestellen, kan hem dus opladen via USB als ik het goed begrijp ?
Of iemand anders een goede tip voor zo'n heli? Wil er maximaal 50 euro aan uitgeven![]()
Wel zonder batterijen![]()
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.801~page.5quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of iemand anders een goede tip voor zo'n heli? Wil er maximaal 50 euro aan uitgeven![]()
Wel zonder batterijen![]()
Ik bedoel dus exact dezelfde jas, hetzelfde model(uit de nieuwste collectie, dus niet een willekeurige manteljas.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:16 schreef PedroN het volgende:
-weg: reactie op ge-editte post-[/url]
Zelfde email adres als je paypall adresquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef neo2000 het volgende:
Hoe zat het registreren en bestellen ook al weer bij DealPerfect? Zelfde usernaam gebruiken als je paypal saccount alsd je je orderstatus wil kunnen tracken of zo? En moest er nu geld op je paypal staan voor DP bestellingen? Neem aan dat zij dat niet zomaar zonder machtiging van je paypal af mogen schrijven..? Thankies!
Nee volgens mij kan je gewoon met een paypal betaling voldoen aan het bedrag.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef neo2000 het volgende:
Hoe zat het registreren en bestellen ook al weer bij DealPerfect? Zelfde usernaam gebruiken als je paypal saccount alsd je je orderstatus wil kunnen tracken of zo? En moest er nu geld op je paypal staan voor DP bestellingen? Neem aan dat zij dat niet zomaar zonder machtiging van je paypal af mogen schrijven..? Thankies!
allemaal minder dan 3 weken geleden mag ik hopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:03 schreef delano.888 het volgende:
Op vakantie geweest, 5 briefjes voor gemiste pakketjes, kan niet wachten ze morgen op te halen allemaal
Ja, allemaal van minder dan 5 dagen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef raaavi het volgende:
[..]
allemaal minder dan 3 weken geleden mag ik hopen
prul·len·bak de m; -ken, prul·len·mand de; v(m) -en bak voor (papier)afvalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, allemaal van minder dan 5 dagen.
Wat gebeurt er daarna eigenlijk mee?
De postbode hier begint ook elke keer te glimlachen, in 't begin keek hij wat bedenkelijk. Volgens mij dacht 'ie dat ik 'n bom in elkaar aan 't zetten was of zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De postbode hier begint al voor ons raam te zwaaien met een geel pakketje als het weer zover is![]()
Geniaal
Wij werken 5 dagen in de week, ik krijg nu niet eens meer een briefje met een 2e afleverpogingtijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
De postbode hier begint ook elke keer te glimlachen, in 't begin keek hij wat bedenkelijk. Volgens mij dacht 'ie dat ik 'n bom in elkaar aan 't zetten was of zo
En de briefjes ook, ze weten niet wat ze op moeten schrijven bij afzender
Bij mij is zon oude vent die alleen maar muziek zit te luisteren. En dan gewoon door de brievenbus gooit...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De postbode hier begint al voor ons raam te zwaaien met een geel pakketje als het weer zover is![]()
Geniaal
Thanks all!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zelfde email adres als je paypall adresDan kan je de status zien van je order.
En wat het 2e betreft geen idee![]()
Post ontvangen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:29 schreef Redster1984 het volgende:
Eerst eens wat topics doorgelezen uiteindelijk wat besteld en nu ook maar lid geworden van t forumHeb zo`n MP4 speler van 8 gig bij Jack besteld woensdagavond. Wanneer kan je doorgaans de post uit HongKong ontvangen? Lees daar namelijk nogal wat verschillende berichten over... Mijn status staat op "collecting products now". Dat houdt in dat het gewoon op voorraad is en ze het vervolgens gaan shippen neem ik aan? Al meer mensen deze kloon besteld trouwens?
Volgens mij lacht dat volk zich suf terwijl ze die filmpjes maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:31 schreef monkeybrain het volgende:
De filmpjes zijn echt zo grappig![]()
Volgens mij hebben we hier te maken met een cultuur verschil, de muziek is echt super vaag![]()
Kijk hem rondlopen![]()
moet ook wel als ze zo'n nutteloze gadget gaat filmenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Volgens mij lacht dat volk zich suf terwijl ze die filmpjes maken.
Hij stopt zijn dagsalaris in die tube, zag je datquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Volgens mij lacht dat volk zich suf terwijl ze die filmpjes maken.
Ah ok, ik denk ik noem het met opzet een mp4 speler:P Maar zal er in het vervolg ff wat beter op letten;) Thnx!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus ik zal je d'r niet op afbranden, maar je mag niet over klonen ed praten.
Je mag bijv. wel zeggen ''Ik heb een aaipot gekocht via Dealperfect'', zolang d'r maar geen merken staan of duidelijk staat dat het een kloon is.
Volgens mij gewoon contact opnemen. Dus ticket aanmaken en zeggen dat je je storecredit voor een bepaalde order wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef raaavi het volgende:
Kan iemand mij helpen,
ik heb aardig wat dollars ivm defecte producten als creditstore bij Deal Extreme
hoe kan ik deze gebruiken
vind het niet echt duidelijk.
Ik zou zeggen bestel een varkentje en doe de betaling en dan die credit en kijk of je het terug krijgt ofzo..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef raaavi het volgende:
Maar dan staat er:
Order Number that your credit is assocaited with:
Dus dan moet ik al besteld hebben, dat lijkt me raar want paypal betaalt het gelijk.
En daaronder:
Order Number to apply this credit against:
Hmm
Donequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bestel een varkentje en doe de betaling en dan die credit en kijk of je het terug krijgt ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is hij ingenomen door de douane.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef arnold-d het volgende:
Mijn laser van DealExtreme is nog steeds niet binnen, verstuurd in April 2008..
Maar dan zal hij toch een brief moeten hebben gehad?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Dan is hij ingenomen door de douane.
Dat idee had ik ook, alleen heb er verder nooit iets van gehoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Dan is hij ingenomen door de douane.
En nu? Doen of bestelling annuleren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef Dionysiou het volgende:
Dionysiou is back van zijn 48 uur ban!![]()
Jack heeft weer een reken fout gemaakt hij heeft even 10$ te weinig gevraagd, of ik zo vriendelijk wil zijn het even snel over te willen maken..
Hey kerel,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef Dionysiou het volgende:
Dionysiou is back van zijn 48 uur ban!![]()
Jack heeft weer een reken fout gemaakt hij heeft even 10$ te weinig gevraagd, of ik zo vriendelijk wil zijn het even snel over te willen maken..
Is het een bestelling boven de 20/25 dollar? dan krijg je een trackingnumber, dan kan je nagaan als hong kong post hem al verzonden heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:02 schreef proxydude het volgende:
Ik heb ook wat besteld bij DP maar nergens een tracking numer te vinden :S Er staat al 2 keer Package Shipped :S of ben ik soms blind ofzo?
Here are the current status of your orders and quotations. After your order is shipped, you can find a live delivery tracking number. Uhm waar help?
Doe maar niet hij had de verzendkosten op 670 gr berekend ipv 3.4 KG maar dus dan betaal je enorm veelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hey kerel,
Ik vernam van 5 topic's terug ofzo dat je een heli had gekocht, ik wou je pm'en maar dat gaat niet...Welke had je gekocht? en heb je hem al binnen?
Dus je hebt van de koop afgezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Doe maar niet hij had de verzendkosten op 670 gr berekend ipv 3.4 KG maar dus dan betaal je enorm veel
Ennuh, mijn PM is gebanned
Nee was onder de 25 eerst is kijken of het wel aan komt THXquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is het een bestelling boven de 20/25 dollar? dan krijg je een trackingnumber, dan kan je nagaan als hong kong post hem al verzonden heeft.
Als er "Package shipped" staat dan hij hij dealperfect al verlaten, binnen 8 en 14 dagen heb je hem thuis!
Nope heb hem door laten gaan omdat ie de heli al bij de suplier had besteld, ik verkoop hem door maak ik er alsnog 10-20 euro verlies op maarja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus je hebt van de koop afgezien?
Ik ook, help ons eens van het geld af mensen!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
Fijn.
In 2 maanden stuk of 20 dingen besteld.
Allemaal ondertussen (best snel) ontvangen.
Kan niks nieuws meer verzinnen om te kopen!
Help! Ik wil nutteloze nieuwe dingen
Een moderator legde prima uit dat je mag linken, kletsen etc. zolang je maar geen merknamen noemt (verzin iets geks) of over namaak begint. Maakt de topic ook gelijk grappigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:36 schreef Dionysiou het volgende:
Die horloges zijn ook fake mag ook niet over gepraat worden, kleren ook niet, neppe iPods en iTouchs etc. zou maar niet zeggen wat ik er van vind want dan krijg ik net als vorige keer een ban
Maar dan 1 week/1 maand ipv 48 uur
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een moderator legde prima uit dat je mag linken, kletsen etc. zolang je maar geen merknamen noemt (verzin iets geks) of over namaak begint. Maakt de topic ook gelijk grappig![]()
Ik vind de nieuwe dobbe & garnalen en reet-bang brillen wel mooi op DP![]()
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23948
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23959
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |