Weet je al wat die jas moet gaan kosten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:05 schreef Dionysiou het volgende:
Dionysiou's nieuwste aankopen bij Jack:
[..]
En Dionysiou is nog van plan dit aan te schaffen op zeer korte termijn:
[..]
Dionysiou's pakje dat onderweg is:
[..]
Dat ze zelfs Tissot namakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo dat zijn veel dingenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk iets van 40 euroquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef M-unit het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)2dc19.jhtml?cm_cat=0
wat kost deze dan in euro's
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die heeft toch heul geen stalen band?
En die is waterresistant, niet waterproof
Geen flauw idee, ik raad je aan even die 2 taobao linkjes te mailen naar Jack/Rachel te sturen en te vragen wat dat moet kosten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:13 schreef Lolque het volgende:
[..]
Weet je al wat die jas moet gaan kosten?
En wat kosten die sokken incl verzenden?
Overhemd was iets van 18-19 dollar dacht ik, ik raad je eventjes aan om de taobao link naar Jack/Rachel te mailenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef zlakto het volgende:
[..]
Dat ze zelfs Tissot namakenZo exclusief is dat nou ook weer niet. Vind het wel een heel mooi horloge.
Weet je trouwens wat dat overhemd kostte?
En ook voor jou je kan het beste even Jack/Rachel mailenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef M-unit het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)2dc19.jhtml?cm_cat=0
wat kost deze dan in euro's
Die plectrums zullen vast bagger zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn plectrums zijn binnen 2 dagen al verstuurd via die suntek siteBen benieuwd of het aankomt!
Boeiuhquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Die plectrums zullen vast bagger zijn
Je moet dunlop Tortex nemen
Oftewel, ik krijg speciale prijzen dus ik kan hier niks zeggen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik raad je aan even die 2 taobao linkjes te mailen naar Jack/Rachel te sturen en te vragen wat dat moet kosten.
Oke, klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:56 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt dus totaal niet.
Ik heb die items naar Jack gestuurd en hij heeft een bundelprijs gemaakt
Ik weet de prijs individueel niet
G-Star jas wil ik ook heel graag en een vriend ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Oke, klinkt aannemelijk.![]()
Ik ben alleen bang dat die G-Star jas weer een partij te klein is als ik hem in 1.80 bestel.
quote:And this product is sold very well,I can see it has been sold 115 pcs from this supplier.And the feedback is good.
quote:For the G-star.I will test them myself.
I am 178CM height and 76KG.
I think for the XL ,it will be OK.
Laat je het even weten als hij em gepast heeft?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
G-Star jas wil ik ook heel graag en een vriend ook.
Ik heb even de waardes gekregen voor XL:
XL size detail:
Shoulder Width: 49CM
Bust: 114CM
Sleeve Length: 62CM
Long clothing: 61CM
[..]
[..]
quote:If you buy them for yourself ,and your height is from 170 to 185,there must will have size for you.
M size fit: 170 to 175CM
L size fit :175 to 180 size
XL size fit:180 to 185 size
I agreequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:36 schreef Dionysiou het volgende:
Er mag wel meer niet topic is toch al naar de klote, uit eindelijk zijn wij de gene die posten en bepalen wij wat er in een topic komt niet een mod die alles beter wilt weten terwijl hij nooit post in zo'n reeks![]()
90% van de zoot op die site is namaak.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Meneer heeft een valide punt. Als je zo doorgaat zit het topic binnen de kortste keren weer op slot.
Klinkklare onzin.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
90% van de zoot op die site is namaak.
Maak d'r maar 100% van.
Sommige dingen minder opvallend, maar alles is namaak.
Of zullen we voortaan lekker over zaklampjes gaan praten.
Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Klinkklare onzin.
Het merendeel van de producten die verkocht worden op zulke sites zijn gewoon echt. Als jij het zo graag over illegale merk kledij wilt hebben of over illegale merk brillen doe je dat maar via PM, daar is dit forum niet voor bestemd.
Volgens mij begrijp je mij niet. Ik weet dat er namaak producten op dit soort sites worden verkocht, alleen als je het hier over wilt hebben is dit niet het geschikte topic/forum daar voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:16 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nee.
Op DX lijkt het allemaal ''echter'' maar daar zijn de merkjes gewoon proffesioneel weggeshopt.
Als jij een regelmatige koper zou zijn had je dat geweten.
Het meeste is chinees en dat is gewoon veel goedkoper dan hier. Ik zou zeggen dat 15% van DX nep is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:09 schreef Lolque het volgende:
[..]
90% van de zoot op die site is namaak.
Maak d'r maar 100% van.
Sommige dingen minder opvallend, maar alles is namaak.
Of zullen we voortaan lekker over zaklampjes gaan praten.
Het is gewoon triest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:02 schreef feelsgoodman het volgende:
Meneer heeft een valide punt. Als je zo doorgaat zit het topic binnen de kortste keren weer op slot.
Als ik het me goed herinner kon jij tot op een paar dagen geleden niet eens bestellen via Paypal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het meeste is chinees en dat is gewoon veel goedkoper dan hier. Ik zou zeggen dat 15% van DX nep is.
Misschien zelfs nog wel minder. Vergis je niet, er zitten ontzettend veel renames tussen, vooral bij elektronica.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het meeste is chinees en dat is gewoon veel goedkoper dan hier. Ik zou zeggen dat 15% van DX nep is.
Op de lange termijn heb je jezelf ermee, hoor. Het maakt mij opzich niets uit dat je dat soort informatie post.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is gewoon triest.
En de volgende keer als ik een broek bestel meld ik het gewoon weer
Het maakt niets uit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:24 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog wel minder. Vergis je niet, er zitten ontzettend veel renames tussen, vooral bij elektronica.
[..]
Op de lange termijn heb je jezelf ermee, hoor. Het maakt mij opzich niets uit dat je dat soort informatie post.
Waar is onze ''OP'' eigenlijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef Klonk het volgende:
jongens, jullie hebben een tweede kans gekregen, verpest die nou niet
Veel meer dan jou blijkbaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:24 schreef Lolque het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner kon jij tot op een paar dagen geleden niet eens bestellen via Paypal.
Dus ik snap sowieso niet wat jij precies denkt te weten van die sites.
@feelgoodman
Punt begrepen, maar ik vind het persoonlijk naïef en gewoon nergens op slaan.
En maar raar vinden dat sommige noobs de volle laag kregen.quote:
En wat zou jou boven het beleid van FOK stellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Dionysiou het volgende:
Wat maakt jou dat dan uit? Krijgt FOK! een boette voor het bespreken van kleding die ik uit China zou hebben besteld?
Dat maak jij ervan, zeg ik dat ik zó goed ben? Ik zeg dat dit nergens op slaat dat ik niet mag zeggen dat ik een broek uit China heb besteld en wat andere meuk en dan vervolgens blijkt dat er wel animo naar is in deze topic en dan alsnog gaan jankenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:48 schreef Luco het volgende:
[..]
En wat zou jou boven het beleid van FOK stellen? Beetje kansloos om jezelf zo goed te vinden, alleen omdat je bakken met geld naar China sluist...
Sorry Klonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |