ik wel, ik denk dat je van je voetstuk vielquote:
Mijn voet is niet stuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel, ik denk dat je van je voetstuk viel
Helaasquote:
Ik ben niet gestorven bedoelde ikquote:
Curry?quote:
Niet per se!quote:
Maar misschien waren er wel gewoon niet genoeg zedenmisdrijfplegende blanken. Kan toch?quote:Het Spaanse hooggerechtshof heeft een Nigeriaanse verdachte vrijgesproken van seksueel misbruik, vanwege de dubieuze wijze waarop hij eerder was veroordeeld. De Nigeriaan was op het politiebureau in een rij mannen geplaatst, zodat getuigen de dader konden identificeren. Hij was de enige donkere man in de rij; om hem heen stonden negen blanken. Een lagere rechter vond het op deze manier verkregen bewijs voldoende om de man een celstraf van tien jaar op te leggen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, heheis dat zo? Grappig, want niemand heeft zo ooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Mooie tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ola
de bbq was weer geslaagd LL is net naar huis
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 112 Pheno
02. 075 goldfinger1963
03. 072 Nijns
04. 062 Ladylike
05. 058 MaleDuck
06. 045 Dr_Flash
07. 045 DaMart
08. 035 marcb1974
09. 025 Klonk
10. 024 Muck
11. 022 MPG
12. 016 indahnesia.com
13. 014 OA
14. 014 dndiek
15. 010 Frutsel
16. 006 Bengeltje
17. 006 Fha
18. 005 Aarti
19. 001 Klonkette
20. 001 Sjowhan
Reeks-statistieken!
Ik niet, dus ik beperk me wel tot het schrijven van het script voor GFquote:Op donderdag 6 augustus 2009 06:55 schreef Klonk het volgende:
bij een trio (met degene voor en na je in het lijstje) heb ik tenminste nog een meisje
Pets?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ola
de bbq was weer geslaagd LL is net naar huis
moggequote:
Ik vond die hond altijd tof.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
mogge
door je UI vraag ik me af waar mijn snes is met bijhorende gun
je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond die hond altijd tof.
Duckhunt was op de NES btw. De SNES had een bazooka
ja, die goede oude tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
mogge
door je UI vraag ik me af waar mijn snes is met bijhorende gun
<insert bijbehorende plaatje van Klonk met leuter in uitlaat>quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
ik ga straks, wat zeg ik dadelijk eerst lekker fietsen, dan een rolstoelbus pakken en met 3 clienten naar de manege lekker paard te rijden (bij 30 graden)
Zijn het alleen lichamelijke-, of ook geestelijke gehandicapten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk![]()
ik ga straks, wat zeg ik dadelijk eerst lekker fietsen, dan een rolstoelbus pakken en met 3 clienten naar de manege lekker paard te rijden (bij 30 graden)
Voor geestelijke gehandicapten is hij al mod op Fok.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zijn het alleen lichamelijke-, of ook geestelijke gehandicapten?
Neuh, FOK! userts zijn erger als gehandicaptenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor geestelijke gehandicapten is hij al mod op Fok.
in vaktermen zijn het mensen met een complexe meervoudige handicap, in gewone mensentaal kun je het beste omschrijven als volwassen mensen met het geestelijk niveau van een baby tot een jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zijn het alleen lichamelijke-, of ook geestelijke gehandicapten?
Ken het wereldje (en nee, zelf geen clientquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
in vaktermen zijn het mensen met een complexe meervoudige handicap, in gewone mensentaal kun je het beste omschrijven als volwassen mensen met het geestelijk niveau van een baby tot een jaar
Ik zou het iig niet kunnen, maar ik heb al iets tegen babies zelf, dus dat schiet niet op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
in vaktermen zijn het mensen met een complexe meervoudige handicap, in gewone mensentaal kun je het beste omschrijven als volwassen mensen met het geestelijk niveau van een baby tot een jaar
Ik doe het licht welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik beperk me wel tot het schrijven van het script voor GF.
Gaan we nu tegelijk de bestsellerlijsten bestormen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:14 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
Jammer, ik kan vandaag weer niet aan mijn boek werken. Kutbaas.
Ik denk niet dat we in eenzelfde lijst staanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan we nu tegelijk de bestsellerlijsten bestormen?
Wat schrijf jij dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we in eenzelfde lijst staan
Over koffiebonen.quote:
Nou beschrijf je 90% van de fokkersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar is het van jou wetenschappelijk of fictie? Ik houd me qua schrijven namelijk vooral bezig met fictiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
En toch denk ik dat we een geheel andere doelgroep hebben
Wetenschap. Over het onderwerp in die vorm is er nog niets, en de vraag is er. Ik wil graag meewerken er aan, dus ben bezig met een "auditie". Het is een reeks met een vrij aparte stijl van schrijven, vandaar dat je ook een auditie moet doen. Ze willen niet een droog, saai boekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is het van jou wetenschappelijk of fictie? Ik houd me qua schrijven namelijk vooral bezig met fictie.
En mijn theeblaadjesverhaal komt er dus echt... speciaal projectje waar ik verder nog even niets over zeg.
Heel andere doelgroep inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wetenschap. Over het onderwerp in die vorm is er nog niets, en de vraag is er. Ik wil graag meewerken er aan, dus ben bezig met een "auditie". Het is een reeks met een vrij aparte stijl van schrijven, vandaar dat je ook een auditie moet doen. Ze willen niet een droog, saai boek
Dat moet het wel worden jaquote:
Frutsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heey Dndiek![]()
![]()
Damart![]()
![]()
Nijnsel![]()
![]()
![]()
Pheno![]()
![]()
Marcb![]()
![]()
Aarti![]()
Sjohwan![]()
![]()
Klonk![]()
OA![]()
![]()
Ja, heb je ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
Dat moet het wel worden ja.
Ik heb het geloof ik al eens vaker aangekondigd hier. Maar in het najaar kunnen jullie de resultaten wel lezen, denk ik.
Nou, mijn boek moet nog grotendeels ge- en herschreven worden hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, heb je ookmaar wist niet dat het al zo snel was
weet je al of ze je boek gaan uitgeven?
Fruts![]()
Ah, daar ben ik nog niet geweest. Hiroshima en Nagasaki welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
die bij de NOS zijn ook niet zo slim
Naast Hirosjima hebben we tegenwoordig Nagasaksi aldus de nieuwslezeres.
Het zijn heel leuke boeken. Nieuwe manier van je hersenen trainen en zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel andere doelgroep inderdaad![]()
.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |