En dan hebben jullie ook nog de Motorrijderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
Dat is op de weg niet veel anders. Van die randdebielen die linkerbaan rijden als sport zien. "Want dan ben je hip, snel en stoer". Maar niet even kijken of er al iemand op die plek rijdt
Vandaag had ik er ook weer een bijna in mijn rechterportier hangen. Schele droeftoeter. Al heeft die de toeter van mij wel gehoord.
Nee nou ja, ik vraag ook niet of mensen in de ochtendspits met hun persoonlijke dranghek in alle hoeken en standen een trap op of af willen gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ik heb motor gereden, al doe je het wel volgens de regels, dan zien ze je nog niet
Dat is niet zo'n probleem. Het zit hem vooral in het uitstappen. Want DAN moeten er opeens drie van die bouwsteigers PAL voor de deur tegelijk uitgeklapt wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik ken de vouwfietsers nog wel. Die dan op het laatste moment een overvolle trein in springen. Hoeren, die fiets moet anaal ingebracht worden.
Ik niet!quote:
ik wel, ik denk dat je van je voetstuk vielquote:
Mijn voet is niet stuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel, ik denk dat je van je voetstuk viel
Helaasquote:
Ik ben niet gestorven bedoelde ikquote:
Curry?quote:
Niet per se!quote:
Maar misschien waren er wel gewoon niet genoeg zedenmisdrijfplegende blanken. Kan toch?quote:Het Spaanse hooggerechtshof heeft een Nigeriaanse verdachte vrijgesproken van seksueel misbruik, vanwege de dubieuze wijze waarop hij eerder was veroordeeld. De Nigeriaan was op het politiebureau in een rij mannen geplaatst, zodat getuigen de dader konden identificeren. Hij was de enige donkere man in de rij; om hem heen stonden negen blanken. Een lagere rechter vond het op deze manier verkregen bewijs voldoende om de man een celstraf van tien jaar op te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |