Wacht maar tot de baas terug is van vakantiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
Ik stop ook maar eens met werken voor vandaag!
Toch wel weer aardig wat kunnen doen vandaag.
Sowieso is de to-do-lijst de afgelopen week al voornamelijk een 'done-lijst' geworden![]()
.
Die is er al weer, deze week!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht maar tot de baas terug is van vakantie.
Dan zal de to-do-lijst vast weer aangevuld wordenquote:
Niet echt, ik had er al rekening mee gehouden dat bepaalde dossiers deze week weer geactiveerd zouden worden, als de baas mijn e-mails erover had gelezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal de to-do-lijst vast weer aangevuld worden.
dat heet vooruit zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet echt, ik had er al rekening mee gehouden dat bepaalde dossiers deze week weer geactiveerd zouden worden, als de baas mijn e-mails erover had gelezen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed gebruikt betekend dat toch![]()
Wat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Go*****, waarom zie ik leuke dingen altijd pas achteraf
Over het algemeen is koken niet zo heel arbeidsintensief. Nu ook, de eigengemaakte pizza staat al in de oven. En ik was net voor 5 uur thuis. Een ananas is zo gepeldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik zit altijd met suf aardappels/vlees/groenten ofzo..in mijn creatiefste kook-buien maar ik nasiik heb ook gewoon niet zoveel zin in dat gehannes na een werkdag maar dit is eigenlijk net zo snel te maken
Een workshop roofvogelfotografie. Gewoon hier in het dorpquote:
* goldfinger geeft een knuffel aan nijnsquote:
Ik zou dan zelfs nog ananas uit een potje pakkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over het algemeen is koken niet zo heel arbeidsintensief. Nu ook, de eigengemaakte pizza staat al in de oven. En ik was net voor 5 uur thuis. Een ananas is zo gepeld
Hij is al geweest of je kan je neit meer inschrijven?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een workshop roofvogelfotografie. Gewoon hier in het dorp
Gelukkig, iemandquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger geeft een knuffel aan nijns
Dat is natuurlijk wel heel erg tof. Had jij de roofvogelshow in het Gaiapark al eens meegemaakt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een workshop roofvogelfotografie. Gewoon hier in het dorp
Er zijn er al 3 geweest. De vierde komt nog en precies die dag ben ik er nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou dan zelfs nog ananas uit een potje pakkeneen half uur voor een pizza maken is nog best lang! of heb je ALLES zelf gedaan (bodem enzo)
[..]
Hij is al geweest of je kan je neit meer inschrijven?
Afgelopen vrijdag nogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel erg tof. Had jij de roofvogelshow in het Gaiapark al eens meegemaakt?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 geweest. De vierde komt nog en precies die dag ben ik er niet
Dat is wel balen zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er al 3 geweest. De vierde komt nog en precies die dag ben ik er niet
Bijzondere ervaringvond ik dat, die machtige dieren zo dichtbij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag nog
En deze is van vorig jaar: http://thailand.madalay.be/#2.26
Ja, was zeker mooi om te zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel balen zeg.
[..]
Bijzondere ervaringvond ik dat, die machtige dieren zo dichtbij.
Mooie foto's trouwens.
Alles.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou dan zelfs nog ananas uit een potje pakkeneen half uur voor een pizza maken is nog best lang! of heb je ALLES zelf gedaan (bodem enzo)
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je niet kan kokenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je niet kan koken
Oh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt niet alles zelf gedaan
De ananas niet zelf geteeld, etcetc
Ik ben ook niet liefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:39 schreef Nijns het volgende:
was ook niet lief marc![]()
wat zijn ze bij de NS toch dom
Ik dacht van welquote:
Beiden een beetje, maar het is gelukkig niet zo heel veel. (alleen verzet ik me er al 2 weken tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef MaleDuck het volgende:
spellingscheck? of echt inhoudelijk?
Ja, ik heb die voor mezelf op a.s. zondag gezet zodat ik de vrijdag erna met een gerust gevoel op vakantie kan. Het zijn aanpassingen die ik in principe in 1 dag zou moeten kunnen doen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:49 schreef MaleDuck het volgende:
ik weet hoe lastig het is ja... maar gewoon doen helpt meestal het beste, heb je een deadline of niet?
Ik moet toch eerst nog eten..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef MaleDuck het volgende:
dan zal ik je hier niet langer bezig houden met vragen te stellen over je scriptie
En die pets!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de bbq aan![]()
nou nog wachten op LL
Smakelijk. Ik ga eens wat wandelen, over een paar dagen is het weer kutweer.quote:
whehehe ja die moet ik niet vergetenquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
Typisch, wil ik een rondje gaan fietsen, begint het te regenen.
En natuurlijk is het precies als ik dan weer thuis ben weer droog.
Beter teveel dan te weinigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
zet net het vlees enzo klaar hebben we waarschijnlijk toch weer een beetje overdreven
voor 4 personen 70 stuks en dan daar nog de griekse boerensalade en 10 pitakaas erbij![]()
ze zullen iig niet van de honger omkomen
Hier is het ook bewolkt..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
Typisch, wil ik een rondje gaan fietsen, begint het te regenen.
En natuurlijk is het precies als ik dan weer thuis ben weer droog.
Phenoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
Een motivatie van 5 paginas is ook niet motiverend om te lezen.
Bij een functie waarin een eis 'nauwkeurig' was, heb ik gezegd dat ik geknipt was voor de functie (er staat trouwens een spelfout in de advertentie..) en nauwkeurig dus!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
Met een grote bek kom je verder. Hoe kom ik anders aan mijn parttimedagen, loonsverhogingen tijdens loonstop etc
Vies is dat he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Het druppelt hier. Mag het nu even doorregen, dan is die smerige benauwdheid weer wat weg.
Nogal jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij een functie waarin een eis 'nauwkeurig' was, heb ik gezegd dat ik geknipt was voor de functie (er staat trouwens een spelfout in de advertentie..) en nauwkeurig dus!
[..]
Vies is dat he?
Hier mag het ook wel eens gaan regenenquote:
Hier ook... vanmiddag was het 25,7 graden in huis, nu nog 23,5quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij een functie waarin een eis 'nauwkeurig' was, heb ik gezegd dat ik geknipt was voor de functie (er staat trouwens een spelfout in de advertentie..) en nauwkeurig dus!
[..]
Vies is dat he?
Ik zie weer wegtrekkende wolkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier mag het ook wel eens gaan regenen
hier ziet er hier heel dreigend uit en het rommelt al een tijdjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie weer wegtrekkende wolken
20 graden aangenaam?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook... vanmiddag was het 25,7 graden in huis, nu nog 23,5.
Dat duurt wel weer een paar dagen voor het aangenaam net onder de 20 graden is.
Noem je MPG mergpijpje?quote:
Hoiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
hier ziet er hier heel dreigend uit en het rommelt al een tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |