Phenoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Pheno het volgende:
Een motivatie van 5 paginas is ook niet motiverend om te lezen.
Bij een functie waarin een eis 'nauwkeurig' was, heb ik gezegd dat ik geknipt was voor de functie (er staat trouwens een spelfout in de advertentie..) en nauwkeurig dus!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
Met een grote bek kom je verder. Hoe kom ik anders aan mijn parttimedagen, loonsverhogingen tijdens loonstop etc
Vies is dat he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Het druppelt hier. Mag het nu even doorregen, dan is die smerige benauwdheid weer wat weg.
Nogal jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij een functie waarin een eis 'nauwkeurig' was, heb ik gezegd dat ik geknipt was voor de functie (er staat trouwens een spelfout in de advertentie..) en nauwkeurig dus!
[..]
Vies is dat he?
Hier mag het ook wel eens gaan regenenquote:
Hier ook... vanmiddag was het 25,7 graden in huis, nu nog 23,5quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bij een functie waarin een eis 'nauwkeurig' was, heb ik gezegd dat ik geknipt was voor de functie (er staat trouwens een spelfout in de advertentie..) en nauwkeurig dus!
[..]
Vies is dat he?
Ik zie weer wegtrekkende wolkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier mag het ook wel eens gaan regenen
hier ziet er hier heel dreigend uit en het rommelt al een tijdjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie weer wegtrekkende wolken
20 graden aangenaam?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook... vanmiddag was het 25,7 graden in huis, nu nog 23,5.
Dat duurt wel weer een paar dagen voor het aangenaam net onder de 20 graden is.
Noem je MPG mergpijpje?quote:
Hoiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:53 schreef Muck het volgende:
[..]
hier ziet er hier heel dreigend uit en het rommelt al een tijdje
En dan noemen ze mij een vreemde vogel....Dit is prima weer om in de tuin te schrijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets koeler is nog wel beter, inderdaad.
18 a 19 graden of zo.
Logischquote:
Hup, de fik er in.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:02 schreef Nijns het volgende:
Dag oude leven,dag ex vriendje. Nu ik spullen aan het uitzoeken ben omdat ik over een tijdje ga verhuizen kan/wil/moet en heb ik alle herinneringen aan mijn ex weggegooid, op wat foto's na. Het is een mooie tijd geweest en het is nu gewoon klaar
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Logisch
"HIER komen Merg1, 'k pijp je"
1) Merg - Mager persoon, magere.
Ik ben nou eenmaal een warmbloedig persoon, dus de omgevingstemperatuur mag wat lagerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij een vreemde vogel....Dit is prima weer om in de tuin te schrijven.
Kun je die spullen niet op Marktplaats verkopen? Houd je nog wat geld over aan je exquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:02 schreef Nijns het volgende:
Dag oude leven,dag ex vriendje. Nu ik spullen aan het uitzoeken ben omdat ik over een tijdje ga verhuizen kan/wil/moet en heb ik alle herinneringen aan mijn ex weggegooid, op wat foto's na. Het is een mooie tijd geweest en het is nu gewoon klaar
Ik was mijn OV een keer vergeten dus maak ik gebruik van de 'eenmalige regeling tot geldteruggave bij vergeten abonnementen'quote:
Ah, which reminds me..quote:
Nee, het zijn meer 'herinneringen' niet echt iets van grote waarde ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
Kun je die spullen niet op Marktplaats verkopen? Houd je nog wat geld over aan je ex.
En dan de NS dom noemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik was mijn OV een keer vergeten dus maak ik gebruik van de 'eenmalige regeling tot geldteruggave bij vergeten abonnementen'
1e brief: uitleg,ik wil gebruik maken van de regeling, bijlage: kopie gekochte kaartje en OV
brief daarop van de NS: we kunnen hem helaas niet in behandeling nemen omdat we het originele kaartje niet hebben
ik dacht, fair enough dus: nav bla bla bla hierbij alsnog mijn originele vervoersbewijs
brief terug van de NS: wij kunnen het helaas niet in behandeling nemen want we hebben geen kopie ontvangen van uw abonnement
ik bel die lui morgen wel even..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |