Geen commentaar? Nadat je het gisteren over niks anders kon hebben? Zo werkt het niet, he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Geen commentaar, en ja klopt, zijn ouders kwamen zo weer thuis. TOch had ik .et voor geen goud willen missen, want over een weekje.ga ik tien dagen,weg.0
Ja, eerst ons de oren van het hoofd erover kwebbelen, en nu geen commentaar.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef Eustace. het volgende:
Ja jezus het gp ook nooit goed xD ja dan.
Als mensen J-Lo niet herkennen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vreselijk irritant when that happens
van mij mag je zoveel over sex praten als je wilt, het hoort bij je leeftijd, en je bent niet de enige hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef Eustace. het volgende:
Ja jezus het gp ook nooit goed xD ja dan.
Goed zoquote:
Nee, je was niet de enige, die poll was rigged, alle keuzes kwamen op ja uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van mij mag je zoveel over sex praten als je wilt, het hoort bij je leeftijd, en je bent niet de enige hier
Ik was dan ook de enige nee stemmer
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Nee, je was niet de enige, die poll was rigged, alle keuzes kwamen op ja uit
Ik geloof je wel, maar wat je ook stemde, het kwam altijd op ja uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan heb ik niet gestemd....
ik was overtuigd van wel
ik zou er toch niet over liegen, zeker niet als het gechecked kan worden
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens de uitslag niet hoor
[ afbeelding ]
hoeveel plaatjes kunnen we van mooie mannen van je verwachten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is het heerlijk lekker warm geil weer. En morgen nog warmer. En heb ik nog een dag vrij..
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:40 schreef Peter het volgende:
[..]
hoeveel plaatjes kunnen we van mooie mannen van je verwachten?
Ja druk druk, erg veel nieuwe indrukken. Ik word eerst 3 weken ingewerkt in Assen.quote:
Wanneer is date 3?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja druk druk, erg veel nieuwe indrukken. Ik word eerst 3 weken ingewerkt in Assen.
En elke keer bij het ontmoeten van een nieuwe personeelslid wordt er zo verbaasd gereageerd dat een 22-jarige jongen een zaak gaat runnenZe hebben volgens mij nog niet zo heel veel vertrouwen in mij, maar dat komt vooral doordat de Manager in Assen 38jr oud is en jaaaren ervaring heeft in het vak. Ik heb 0 jaar ervaring. Ik zal ze bewijzen wat ik kan
Ik wist niet dat er zooooveeel over schoenen te leren viel
![]()
Al die benamingen, systemen, kleursoorten, modellen, types. AAAARRGGG
ff niet over Manfield praten![]()
Maar ik vind het wel heel tof allemaal hoor
Waarschijnlijk aanstaande wknd, hij gaat woensdag 2 week naar Ibiza, dus wil hem even daarvoor nog een keer zienquote:
en toen ging het have topic eewquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aanstaande wknd, hij gaat woensdag 2 week naar Ibiza, dus wil hem even daarvoor nog een keer zienhij zou nog sushi voor me maken
Ik heb het ook niet zo met sushi, maja hij is er gek op, dus ik zal er ook aan moeten geloven denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en toen ging het have topic eew
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Eustace. het volgende:
Brr.. De moeder van een hele goede vriendin van mij aangereden en in coma..
http://www.112groningen.n(...)groningen-video.html
Ik vind het echt zo erg voor haar, nog geen week geleden haar relatie van bijna 3 jaar uit en nu dit.quote:
mmmm undies and speedosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Veel plezier, ik ga op het balkon zitten.
ik heb nog wel een 18 jarige steigerbouwer voor jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sexy mensen die een bouwmarkt bezoeken moeten nog uitgevonden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheaterMaMa op 05-08-2009 21:14:40 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
True that!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef MisterO het volgende:
Zo, ik ben niet zo van Madonna, maar dat nieuwe nummer van haar is errgggg lekker
Voor de mensen die hem willen:quote:
Lekker nummertje!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:22 schreef Eustace. het volgende:
Voor de mensen die hem willen:
http://www.google.nl/search?hl=en&safe=off&q=intitle%3A%22index.of%22+(mp3)+madonna.celebration&btnG=Search
inderdaad als je al zo blijk word van ene dekbedovertrekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Omg, me moeder heeft een nieuw dekbedovertrek voor me gekocht en hij's moooooooi.Met babyblauw en groen en roze en en en vrolijk en liev.
En en en.
Nja eigenlijk gewoon vet gay.
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad als je al zo blijk word van ene dekbedovertrek
En dan te bedenken dat ķk de puber ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:49 schreef Desmonkey het volgende:
Wat een tegenstelling de ene user is de hele dag blij de andere user lijkt alsof hij in een 24-uurs PMS zit.
fakking?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.
heerlijk dat je van zulke kleine dingen al zo gelukkig kunt wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Omg, me moeder heeft een nieuw dekbedovertrek voor me gekocht en hij's moooooooi.Met babyblauw en groen en roze en en en vrolijk en liev.
En en en.
Nja eigenlijk gewoon vet gay.
zal ik de helft overnemen?...dan zijn we beide 12h-pms-guy.quote:
is goed, mijn advocaat zal contact met u opnemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.
Doe maar met me stiefpapa de advocaat. Ik heb betere dingen te doen, zoals morgen hele dag uitslapen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is goed, mijn advocaat zal contact met u opnemen
Goed plan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
zal ik de helft overnemen?...dan zijn we beide 12h-pms-guy.
Is toch mooi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heerlijk dat je van zulke kleine dingen al zo gelukkig kunt worden
Onder je moooooooie babyblauwe en groen en roze en en en vrolijke en lieve dekbedovertrek?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Doe maar met me stiefpapa de advocaat. Ik heb betere dingen te doen, zoals morgen hele dag uitslapen.
Ja!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onder je moooooooie babyblauwe en groen en roze en en en vrolijke en lieve dekbedovertrek?
En Tokio Hotel als slaapliedje zeker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:59 schreef MisterO het volgende:
Doe mij gewoon een strak grijs dekbed, met een horizontale zwarte streep eroverheen. Zoiets wil ik dus hebben
Klinkt ook liev.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Die van mij is wit met blauwe bloementjes
Nee, dat heet klasse en stijlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:00 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En Tokio Hotel als slaapliedje zeker.
Suf, grauw en minimalistisch staat -in mijn optiek- niet gelijk aan stijl.quote:
Theatermama houd ook van kleurtjes, iets te veel volgens sommigenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Is toch mooi.Kleurtjes.
Eustace houdt van kleurtjes.
*kijkt in kledingkastquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Suf, grauw en minimalistisch staat -in mijn optiek- niet gelijk aan stijl.
Maar donker, chique en kalm welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Suf, grauw en minimalistisch staat -in mijn optiek- niet gelijk aan stijl.
Naveltruitjes en hotpants?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
*kijkt in kledingkast
Ow, mn kleren zijn ook suf, grauw en 'minimalistisch'... bijna alleen maar zwart, grijs en wit
verschillende kleuren, tis eignelijk een truttig oma dingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Klinkt ook liev.Wel babyblauw, toch?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:59 schreef MisterO het volgende:
Doe mij gewoon een strak grijs dekbed, met een horizontale zwarte streep eroverheen. Zoiets wil ik dus hebben
Voor een inrichting van een huis vind ik aardetinten dan mooier. Zwart, grijs & wit staat zo, tja, sober.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar donker, chique en kalm wel. Zeker versus kinderlijk, bont en druk.
weet niet, ik ben niet hip dus geen ideequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het morgen nou van dat weer waar bij je eigenlijk allemaal hippe dingen moet doen? Met hip haar en een hippe zonnebril? Beachvolleybal spelen met hippe zongebruinde surferjongens, hippe cocktails drinken, loungen met hele hippe muziek?.
Ik wil een+
smiley.
.
Terracottaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:14 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voor een inrichting van een huis vind ik aardetinten dan mooier. Zwart, grijs & wit staat zo, tja, sober.
D'uh, morgen hoor je te gaan loungen met je chickharem, nippend aan je Mojito om in de reflectie van je kleurige 'gedurfde' Ray Ban een leuke boy te spotten met midlang blond haar die surft en 'Ryan' heet ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het morgen nou van dat weer waar bij je eigenlijk allemaal hippe dingen moet doen? Met hip haar en een hippe zonnebril? Beachvolleybal spelen met hippe zongebruinde surferjongens, hippe cocktails drinken, loungen met hele hippe muziek?.
Ik wil een+
smiley.
.
Ow god... als je dus echt geen leven hebt, ga je eigen emoticons maken?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow god... als je dus echt geen leven hebt, ga je eigen emoticons maken?
En toch is het bij mij thuis niet sober... naja vind ik dan.. de accessoires maken het "minder sober"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:14 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Voor een inrichting van een huis vind ik aardetinten dan mooier. Zwart, grijs & wit staat zo, tja, sober.
Het is wel een handige basis om kleine kleurige accenten in aan te brengen inderdaad. ^^quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En toch is het bij mij thuis niet sober... naja vind ik dan.. de accessoires maken het "minder sober"
gister of eergister zijn er foto's langs gekomenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef MisterO het volgende:
He Eustace, heb je ook een gay.nl of een foto?
Mag hij ze nog een keer plaatsenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gister of eergister zijn er foto's langs gekomen
lijkt meer op keukenkastjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Eustace heb ik de hele tijd een beeld in mijn hoofd als de linker jongen op deze foto..
Ik doe niet aan dat soort enge profielen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef MisterO het volgende:
He Eustace, heb je ook een gay.nl of een foto?
Ik weet niet of ik nou moet lachen of moet huilen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Eustace heb ik de hele tijd een beeld in mijn hoofd als de linker jongen op deze foto..
huilenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort enge profielen.![]()
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of moet huilen.
ik vind hem op rijk/rukpukkie lijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Puberige, overvrolijke gedragquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef Eustace. het volgende:
Wie is Keukenkast dan? En in welk aspect lijkt hij op mij, naas zijn leeftijd?
in vergelijking met jou is keukenkast brunoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:47 schreef Eustace. het volgende:
Wie is Keukenkast dan? En in welk aspect lijkt hij op mij, naas zijn leeftijd?
wat is HIW dan wel nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in vergelijking met jou is keukenkast bruno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |