quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Eustace. het volgende:
Brr.. De moeder van een hele goede vriendin van mij aangereden en in coma..
http://www.112groningen.n(...)groningen-video.html
Ik vind het echt zo erg voor haar, nog geen week geleden haar relatie van bijna 3 jaar uit en nu dit.quote:
mmmm undies and speedosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Veel plezier, ik ga op het balkon zitten.
ik heb nog wel een 18 jarige steigerbouwer voor jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sexy mensen die een bouwmarkt bezoeken moeten nog uitgevonden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheaterMaMa op 05-08-2009 21:14:40 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
True that!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef MisterO het volgende:
Zo, ik ben niet zo van Madonna, maar dat nieuwe nummer van haar is errgggg lekker
Voor de mensen die hem willen:quote:
Lekker nummertje!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:22 schreef Eustace. het volgende:
Voor de mensen die hem willen:
http://www.google.nl/search?hl=en&safe=off&q=intitle%3A%22index.of%22+(mp3)+madonna.celebration&btnG=Search
inderdaad als je al zo blijk word van ene dekbedovertrekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Omg, me moeder heeft een nieuw dekbedovertrek voor me gekocht en hij's moooooooi.Met babyblauw en groen en roze en en en vrolijk en liev.
En en en.
Nja eigenlijk gewoon vet gay.
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad als je al zo blijk word van ene dekbedovertrek
En dan te bedenken dat ík de puber ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:49 schreef Desmonkey het volgende:
Wat een tegenstelling de ene user is de hele dag blij de andere user lijkt alsof hij in een 24-uurs PMS zit.
fakking?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.
heerlijk dat je van zulke kleine dingen al zo gelukkig kunt wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Omg, me moeder heeft een nieuw dekbedovertrek voor me gekocht en hij's moooooooi.Met babyblauw en groen en roze en en en vrolijk en liev.
En en en.
Nja eigenlijk gewoon vet gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |