quote:
dus je voelt jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is die zwaaismiley veel te vrolijk voor hoe ik me nu voel
Meerquote:
dat zal je toch wel blijven houden. hoe ging de uitdrukking ook alweer. Opinions are just like assholes, everyone got one.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer
En ik las een niet zo heel positieve recensie van Cadans
Weet ik, en hij was goed onderbouwd (hoewel kort) en ik zit er verder ook niet mee, maar het is altijd wel balenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zal je toch wel blijven houden. hoe ging de uitdrukking ook alweer. Opinions are just like assholes, everyone got one.![]()
Er zijn toch ook heleboel positieve recensies.
ja wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nog steeds aan het werk met het lekkere weer.
Tis goed vertoeven hier bij het zwembad![]()
Ben nog wel beetje brak van gisteren
ook nog waar de recentie is geplaatst doet er toe toch, ...in de stadsregio baarle nassau zou ik er niet een zucht over laten bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, en hij was goed onderbouwd (hoewel kort) en ik zit er verder ook niet mee, maar het is altijd wel balenJe wilt toch het liefst dat iedereen er lyrisch over is. Maar ze was niet de doelgroep en een "prof" dus die heeft toch wel een andere blik.
How's Manfield?quote:
het fijne van opbouwende onderbouwde kritiek vind ik dat je er iets mee kan, werkpunten/verbeterpunten, een compliment kun je eigenlijk alleen maar aannemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, en hij was goed onderbouwd (hoewel kort) en ik zit er verder ook niet mee, maar het is altijd wel balenJe wilt toch het liefst dat iedereen er lyrisch over is. Maar ze was niet de doelgroep en een "prof" dus die heeft toch wel een andere blik.
True, hoewel deze recensie te kort was om er echt iets mee te kunnen, dus ik heb de persoon in kwestie gemaild hoe ze het dan liever gezien had.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het fijne van opbouwende onderbouwde kritiek vind ik dat je er iets mee kan, werkpunten/verbeterpunten, een compliment kun je eigenlijk alleen maar aannemen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Eustace. het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was gezellig.
Nog geneukt? Tweeenhalf uur is niet erg langquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Eustace. het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was gezellig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis dat de url zegt dat het J-Lo is
Geen commentaar, en ja klopt, zijn ouders kwamen zo weer thuis. TOch had ik .et voor geen goud willen missen, want over een weekje.ga ik tien dagen,weg.0quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog geneukt? Tweeenhalf uur is niet erg lang
Iets uit Amsterdam?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
heb zin in een ijsje en iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |