Uitgebreide zweetsex weerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pffff, jongens... tis bijna 30 graden!
Noem maar een dagquote:
pas maar op dat Dizer en/of Ang3l dat niet verkeerd opvattenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Noem maar een dag, de komende twee weken ben ik beschikbaar
.
Uuuuuuuuuuuuuuhm...... zondag!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Noem maar een dag, de komende twee weken ben ik beschikbaar
.
Ben je vanavond thuis?quote:
Moet op Zondag de Dizzle niet werken? Of gaan we met z'n tweeën pubquizzenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuuuuuhm...... zondag!
Of is het dan geen mooi weer meer?
Al gezwaaid naar Us Mem ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:16 schreef Eustace. het volgende:
Wat praten ze hier grappig xD Pff, warm in deze bus
Ja dan kunnen wij gluren als hij zwoegt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet op Zondag de Dizzle niet werken? Of gaan we met z'n tweeën pubquizzen.
Nope maar zondag kan ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In mijn woonkamer is het slechts 26.5o
En ik heb een Corona om de temperatuur nog verder te laten zakken.
zal ik jullie komen helpen met het olifanten geheugen om de hoofdprijs in de wacht te slepen ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan het nu wel zeggen Ang3l is toch een stukje lopen en gezien zijn leeftijd kan dat wel eens wat langer duren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nope maar zondag kan ik nietJullie krijgen PM waarom...
2 telefoons, een lelijk toetsenbord, een zonnebril, een horloge, een random reader, sleutels, een stapel kranten... oh, en ik vergeet bijna de controller van de boxenquote:
Dat ken ik ja...heb ooit hetzelfde gevoeld in de Pacha, maar dan voor een flesje water.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat echt nog nooit gehad. Wel ooit op stap voor iemand gekocht maar daar ben ik toen zo hard mee afgezet, alleen had ik het pas door toen ik weer weg was en veel geld miste
.
Glas water: 2,50 alsjeblief!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ken ik ja...heb ooit hetzelfde gevoeld in de Pacha, maar dan voor een flesje water.
Meer volgens mijn...longneck Heineken kostte geen kloot.quote:
Iik had heel wat PM's terug te lezen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan het nu wel zeggen Ang3l is toch een stukje lopen en gezien zijn leeftijd kan dat wel eens wat langer duren.
ABNquote:
quote:
Iquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IDizer
ITibo
IGerardo
ISerge
IJeremy
ITha Erik!
ISAJ
IVlarp
I .... ik kan niet meer..........
Omg, ik krijg een U!I!T!R!O!E!P!T!E!K!E!N! erbijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IDizer
ITibo
IGerardo
ISerge
IJeremy
ITha Erik!
ISAJ
IVlarp
Zijn jullie mailboxen vol, beltegoed op en is er geen ruimte meer op de HD waardoor jullie de PM functie moeten gebruiken? Ik heb dat ding nooit nodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iik had heel wat PM's terug te lezen ja
heb je de kracht er niet meer voor?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IDizer
ITibo
IGerardo
ISerge
IJeremy
ITha Erik!
ISAJ
IVlarp
Dat is een ander soort liefde schat, minder vleselijk!quote:
Ik heb Dizers mail adres niet, zijn 06 niet .........quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn jullie mailboxen vol, beltegoed op en is er geen ruimte meer op de HD waardoor jullie de PM functie moeten gebruiken? Ik heb dat ding nooit nodig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanochtend zijn er weer 500 kaarten van lowlands in de handel gegaan, om 11 uur, weer naast het net gevist natuurlijk...
JEZUS!! Ondankbaar slet, who cares about those if you know where the guy lives?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Dizers mail adres niet, zijn 06 niet .........
EIgenlijk houdt ie gewoon niet van me. Stomme hetero'sJe hebt er geen flikker aan!
O jaquote:
Ik zeg...benen eraf, afbakken op 200 graden. Dan heb je een mooie vaas!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Dizers mail adres niet, zijn 06 niet .........
EIgenlijk houdt ie gewoon niet van me. Stomme hetero'sJe hebt er geen flikker aan!
Nou dat laatste is een beetje eenzijdig dan he, want dat heb ik dan uitgevonden ipv dat je me je 06 en je leven en je liefde geeft. Weten waar je woont is gewoon puur mijn angel-stalkgedragquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
JEZUS!! Ondankbaar slet, who cares about those if you know where the guy lives?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg...benen eraf, afbakken op 200 graden. Dan heb je een mooie vaas!
stond in de nieuwsbriefmailquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel goed de site in de gaten houden he.
Inderdaadquote:
Ik wees jullie er op hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat laatste is een beetje eenzijdig dan he, want dat heb ik dan uitgevonden ipv dat je me je 06 en je leven en je liefde geeft. Weten waar je woont is gewoon puur mijn angel-stalkgedrag
Ja mooi verhaal lijkt me datquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/paramount/thelovelybones/large.html
Dat lijkt me best tof (op Mark Wahlberg na dan).
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad! Of we zijn geblokt
!
Jij hebt ons bij elkander gebracht!quote:
Wat ie kan maken kan ie ook weer breken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt ons bij elkander gebracht!
van levensbelangquote:
wat rijd je eigenlijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik been nog steeds blij met de beslissing voor deze auto ipv dezelfde maar dan zonder airco en met betere geluidsinstallatie
Nee, maar op die manier zit je natuurlijk ook nooit op mij, graag of niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat klopt... omdat ik niet graag op msn zit
quote:
haha dope jaquote:
quote:
dus je voelt jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is die zwaaismiley veel te vrolijk voor hoe ik me nu voel
Meerquote:
dat zal je toch wel blijven houden. hoe ging de uitdrukking ook alweer. Opinions are just like assholes, everyone got one.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meer
En ik las een niet zo heel positieve recensie van Cadans
Weet ik, en hij was goed onderbouwd (hoewel kort) en ik zit er verder ook niet mee, maar het is altijd wel balenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zal je toch wel blijven houden. hoe ging de uitdrukking ook alweer. Opinions are just like assholes, everyone got one.![]()
Er zijn toch ook heleboel positieve recensies.
ja wrijf het er nog maar even inquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nog steeds aan het werk met het lekkere weer.
Tis goed vertoeven hier bij het zwembad![]()
Ben nog wel beetje brak van gisteren
ook nog waar de recentie is geplaatst doet er toe toch, ...in de stadsregio baarle nassau zou ik er niet een zucht over laten bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, en hij was goed onderbouwd (hoewel kort) en ik zit er verder ook niet mee, maar het is altijd wel balenJe wilt toch het liefst dat iedereen er lyrisch over is. Maar ze was niet de doelgroep en een "prof" dus die heeft toch wel een andere blik.
How's Manfield?quote:
het fijne van opbouwende onderbouwde kritiek vind ik dat je er iets mee kan, werkpunten/verbeterpunten, een compliment kun je eigenlijk alleen maar aannemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, en hij was goed onderbouwd (hoewel kort) en ik zit er verder ook niet mee, maar het is altijd wel balenJe wilt toch het liefst dat iedereen er lyrisch over is. Maar ze was niet de doelgroep en een "prof" dus die heeft toch wel een andere blik.
True, hoewel deze recensie te kort was om er echt iets mee te kunnen, dus ik heb de persoon in kwestie gemaild hoe ze het dan liever gezien had.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het fijne van opbouwende onderbouwde kritiek vind ik dat je er iets mee kan, werkpunten/verbeterpunten, een compliment kun je eigenlijk alleen maar aannemen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Eustace. het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was gezellig.
Nog geneukt? Tweeenhalf uur is niet erg langquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Eustace. het volgende:
Zo, weer op weg naar huis. Was gezellig.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis dat de url zegt dat het J-Lo is
Geen commentaar, en ja klopt, zijn ouders kwamen zo weer thuis. TOch had ik .et voor geen goud willen missen, want over een weekje.ga ik tien dagen,weg.0quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog geneukt? Tweeenhalf uur is niet erg lang
Iets uit Amsterdam?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
heb zin in een ijsje en iets anders
Geen commentaar? Nadat je het gisteren over niks anders kon hebben? Zo werkt het niet, he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Geen commentaar, en ja klopt, zijn ouders kwamen zo weer thuis. TOch had ik .et voor geen goud willen missen, want over een weekje.ga ik tien dagen,weg.0
Ja, eerst ons de oren van het hoofd erover kwebbelen, en nu geen commentaar.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef Eustace. het volgende:
Ja jezus het gp ook nooit goed xD ja dan.
Als mensen J-Lo niet herkennen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vreselijk irritant when that happens
van mij mag je zoveel over sex praten als je wilt, het hoort bij je leeftijd, en je bent niet de enige hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef Eustace. het volgende:
Ja jezus het gp ook nooit goed xD ja dan.
Goed zoquote:
Nee, je was niet de enige, die poll was rigged, alle keuzes kwamen op ja uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van mij mag je zoveel over sex praten als je wilt, het hoort bij je leeftijd, en je bent niet de enige hier
Ik was dan ook de enige nee stemmer
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Nee, je was niet de enige, die poll was rigged, alle keuzes kwamen op ja uit
Ik geloof je wel, maar wat je ook stemde, het kwam altijd op ja uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan heb ik niet gestemd....
ik was overtuigd van wel
ik zou er toch niet over liegen, zeker niet als het gechecked kan worden
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens de uitslag niet hoor
[ afbeelding ]
hoeveel plaatjes kunnen we van mooie mannen van je verwachten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is het heerlijk lekker warm geil weer. En morgen nog warmer. En heb ik nog een dag vrij..
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:40 schreef Peter het volgende:
[..]
hoeveel plaatjes kunnen we van mooie mannen van je verwachten?
Ja druk druk, erg veel nieuwe indrukken. Ik word eerst 3 weken ingewerkt in Assen.quote:
Wanneer is date 3?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja druk druk, erg veel nieuwe indrukken. Ik word eerst 3 weken ingewerkt in Assen.
En elke keer bij het ontmoeten van een nieuwe personeelslid wordt er zo verbaasd gereageerd dat een 22-jarige jongen een zaak gaat runnenZe hebben volgens mij nog niet zo heel veel vertrouwen in mij, maar dat komt vooral doordat de Manager in Assen 38jr oud is en jaaaren ervaring heeft in het vak. Ik heb 0 jaar ervaring. Ik zal ze bewijzen wat ik kan
Ik wist niet dat er zooooveeel over schoenen te leren viel
![]()
Al die benamingen, systemen, kleursoorten, modellen, types. AAAARRGGG
ff niet over Manfield praten![]()
Maar ik vind het wel heel tof allemaal hoor
Waarschijnlijk aanstaande wknd, hij gaat woensdag 2 week naar Ibiza, dus wil hem even daarvoor nog een keer zienquote:
en toen ging het have topic eewquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aanstaande wknd, hij gaat woensdag 2 week naar Ibiza, dus wil hem even daarvoor nog een keer zienhij zou nog sushi voor me maken
Ik heb het ook niet zo met sushi, maja hij is er gek op, dus ik zal er ook aan moeten geloven denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en toen ging het have topic eew
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Eustace. het volgende:
Brr.. De moeder van een hele goede vriendin van mij aangereden en in coma..
http://www.112groningen.n(...)groningen-video.html
Ik vind het echt zo erg voor haar, nog geen week geleden haar relatie van bijna 3 jaar uit en nu dit.quote:
mmmm undies and speedosquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Veel plezier, ik ga op het balkon zitten.
ik heb nog wel een 18 jarige steigerbouwer voor jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sexy mensen die een bouwmarkt bezoeken moeten nog uitgevonden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheaterMaMa op 05-08-2009 21:14:40 ]Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
True that!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef MisterO het volgende:
Zo, ik ben niet zo van Madonna, maar dat nieuwe nummer van haar is errgggg lekker
Voor de mensen die hem willen:quote:
Lekker nummertje!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:22 schreef Eustace. het volgende:
Voor de mensen die hem willen:
http://www.google.nl/search?hl=en&safe=off&q=intitle%3A%22index.of%22+(mp3)+madonna.celebration&btnG=Search
inderdaad als je al zo blijk word van ene dekbedovertrekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Omg, me moeder heeft een nieuw dekbedovertrek voor me gekocht en hij's moooooooi.Met babyblauw en groen en roze en en en vrolijk en liev.
En en en.
Nja eigenlijk gewoon vet gay.
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad als je al zo blijk word van ene dekbedovertrek
En dan te bedenken dat ík de puber ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:49 schreef Desmonkey het volgende:
Wat een tegenstelling de ene user is de hele dag blij de andere user lijkt alsof hij in een 24-uurs PMS zit.
fakking?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.
heerlijk dat je van zulke kleine dingen al zo gelukkig kunt wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef Eustace. het volgende:
Omg, me moeder heeft een nieuw dekbedovertrek voor me gekocht en hij's moooooooi.Met babyblauw en groen en roze en en en vrolijk en liev.
En en en.
Nja eigenlijk gewoon vet gay.
zal ik de helft overnemen?...dan zijn we beide 12h-pms-guy.quote:
is goed, mijn advocaat zal contact met u opnemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al fakking blij. Sue me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |