Dat dus jaquote:
Zolang ik middelste muistoets niet kan gebruiken als "open link in new tab", is IE nog steeds gewoon lastig werken.quote:
Ik gebruik alleen Firefox om zijn add-ons.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ook een tijdje met FireFox gewerkt, merk amper verschil.
Dat viel mij ook al opquote:
Toepasselijke username in dit soort zakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opTS is geïmporteerd.
Geil wijffiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:12 schreef shadowflash het volgende:
IE = slap aftreksel van FF geworden.
[ afbeelding ]
Microsoft
Heb je op je PC toevallig ook nog Vista en Norton Antivirus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
Zelfs op mijn mob werkt IE het best.
Maar jij kan dan ook niet zo goed met computers omgaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
XP en McAfee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb je op je PC toevallig ook nog Vista en Norton Antivirus?
Je weet dat FF simpelweg elke feature van opera heeft gejat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:12 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft
Ok, dan heb je de dodelijke driehoek van kankersoftware in ieder geval vermeden.quote:
"een hekel hebben aan"quote:
QFTquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:21 schreef Waldkorn het volgende:
Het is friet
Volgens mij vraagt Firefox je dat zelfs automagischquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:21 schreef koningdavid het volgende:
Maar wat nou als ik toch over wil stappen?
Ik heb takkeveel snelkoppelingen, kan je die dan overzetten?
weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Zolang ik middelste muistoets niet kan gebruiken als "open link in new tab", is IE nog steeds gewoon lastig werken.
En voor webdesign heb je addons die erg makkelijk zijn in FF.
Het kan allebeiquote:
Dat is zo'n ubergeile optiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Zolang ik middelste muistoets niet kan gebruiken als "open link in new tab", is IE nog steeds gewoon lastig werken.
Weet je wat? Jij je zin. Ja, het is PATAT. Ik ga vandaag nog naar alle friettenten in de buurt om ze te vragen om de borden te veranderen. FRIETquote:
Tss mietjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:32 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Weet je wat? Jij je zin. Ja, het is PATAT. Ik ga vandaag nog naar alle friettenten in de buurt om ze te vragen om de borden te veranderen. FRIET
Dat hangt er volledig vanaf wat er in die browser is te zienquote:
sinds html 5 niet meer eppoquote:
Primaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet dat FF simpelweg elke feature van opera heeft gejat?
Ok, mooi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:32 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Weet je wat? Jij je zin. Ja, het is PATAT. Ik ga vandaag nog naar alle friettenten in de buurt om ze te vragen om de borden te veranderen. FRIET
Ik luister veel muziek, maar absoluut geen metal.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat doet IE toch gewoon? Hier tenminste wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
Open source, op het 1e ook gebruiksvriedelijker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:36 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Prima, beter goed gejat dan slecht bedacht. Maargoed FF heeft vast wel iets waardoor meer mensen FF dan Opera gebruiken. Niks tegen Opera btw
Chrome is wel goed, maar kan geen sites aan die veel javascript gebruiken (bijv. Hyves), dan freezed Chrome. Maar het wel fijn dat alleen de tabblad crasht en niet heel Chrome.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het werkt prima, maar Chrome is beter. Kwestie opgelost.
Nog nooit problemen gehad met Chrome + hyves, en regelmatig enige tabjes openstaan. Misschien niet zoveel als een die-hard hyver dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Chrome is wel goed, maar kan geen sites aan die veel javascript gebruiken (bijv. Hyves), dan freezed Chrome. Maar het wel fijn dat alleen de tabblad crasht en niet heel Chrome.
Dan bouw je die er zelf in... als je dat mist. Voordeel van opensource.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Open source, op het 1e ook gebruiksvriedelijker.
Schijn bedriegt echter
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ok, dan heb je de dodelijke driehoek van kankersoftware in ieder geval vermeden.
Dat kan hier: http://www.safaripark.nl/quote:
Ik ben ook geen die-hard Hyver, maar hier crasht Chrome zodra ik zo'n breezah hyves opga met allemaal doorzichtige tabellen en dat gedoe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad met Chrome + hyves, en regelmatig enige tabjes openstaan. Misschien niet zoveel als een die-hard hyver dan.
Jarenlang Firefox gebruikt tot grote tevredenheid, totdat Chrome uitkwam. Deze is qua mogelijkheden veel inventiever en handiger, en ook veel sneller dan Firefox qua opstarten en sites met javascript (o.a. FOK).
Maar frietje rijmt dus op mietjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:35 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Nee frietje. Friet rijmt trouwens op tiet en patat rijmt op gat.
Chrome is ook veel stabieler en sneller imo, en beter bestand tegen crashen, ook omdat inderdaad alleen die ene tab dan stuk is en de rest niet. Op Hyves kijk ik toch nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Chrome is wel goed, maar kan geen sites aan die veel javascript gebruiken (bijv. Hyves), dan freezed Chrome. Maar het wel fijn dat alleen de tabblad crasht en niet heel Chrome.
Mensen die nog niet met Windows 7 werken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:00 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Met IE heb je voortdurend 5 balken in je beeldscherm
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:00 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Met IE heb je voortdurend 5 balken in je beeldscherm, en dan heb ik het nog niet eens over die "handige" toolbars die sommige mensen hebben
Chrome
Jij bent wel erg toolbargeilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn hè! dat mensen zonder kunnen!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Het gaat niet helemaal om snelheid, ook veel om betrouwbaarheid, uitbreidbaarheid e.d.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef LuxAeterna het volgende:
[ afbeelding ]
"We used the SunSpider suite of JavaScript tests to determine which browser was the quickest"
Wat dat betreft vind ik Firefox 3.5 beter dan IE8. Ik heb geen ervaring met Safari en Opera.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het gaat niet helemaal om snelheid, ook veel om betrouwbaarheid, uitbreidbaarheid e.d.
Zo kan ik niet zonder QuickDrag. Linkje aangeklikt houden en iets opzij slepen en hij opent in een nieuwe tab.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hey, die kende ik niet HAHA. middelste muistoets > open link in new tabquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer geprobeerd, maar kreeg elke keer een melding op fok.nl dat ik een adblocker gebruik, heel vervelend.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
Je deed iets fout, echt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer geprobeerd, maar kreeg elke keer een melding op fok.nl dat ik een adblocker gebruik, heel vervelend.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen willen gewoon iets te zeiken hebben.
Kunnen ze niks vinden in hun kleine zielige wereldje gaan ze maar andere dingen afkraken.
En nu krijg jij straf van God. Je moet 72 maagden neuqseksenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:35 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Jij bent toch die gelovige hond?
Dubbele faal.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:14 schreef hermanberghuis het volgende:
IE 8; Gaat wel. Start erg langzaam op.
Firefox 3.5; Goed.
Opera 9.64; Gaat wel. Snel.
Safari 4; Goed. Lekker snel.
Chrome 2; Gaat wel. Lekker snel.
Er is vast nog plaats in het Fok! reviewteam, interesse?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:14 schreef hermanberghuis het volgende:
IE 8; Gaat wel. Start erg langzaam op.
Firefox 3.5; Goed.
Opera 9.64; Gaat wel. Snel.
Safari 4; Goed. Lekker snel.
Chrome 2; Gaat wel. Lekker snel.
Geen Chrome voor mij dan. Rood en Geel zijn geen goede kleuren (Go Ahead Eagles).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:55 schreef Aestivate het volgende:
IE: Blauw.
Chrome: Rood-geel-groen, en blauw in het midden.
Firefox: Oranje.
Safari: Grijs.
Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben.
Balletjes met kleuren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:53 schreef Heathen. het volgende:
IE: een letter
Chrome: balletjes met kleuren
Firefox: vos
Safari: kompas
Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben.
Internet Explorer - 16 lettersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:45 schreef Jumparound het volgende:
IE - microsoft
safari - ? ()
Firefox - mozilla
Google Chrome - Chrome
hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben
Nu ben je gewoon niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
FOK!ken op miijn mobiel (HTC Touch HD) doe ik altijd met IE. Andere websites vaak met Opera.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon niet meer serieus te nemen
Hete boy, ik stap nu over naar IEquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:12 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft
Chrome zijn 6 letters trouwens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:36 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Internet Explorer - 16 letters
Safari - 6 letters
Firefox - 7 letters
Chrome - 5 letters.
Hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben
Post van het jaar imo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:29 schreef Jenglejack het volgende:
Internet Explorer - Web Browser
Safari - Web Browser
Firefox - Web Browser
Chrome - Web Browser
Hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben
quote:
Die laatste bij safari, whahahaquote:
Als gewone gebruiker merk je weinig verschil, en daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |