Dat dus jaquote:
Zolang ik middelste muistoets niet kan gebruiken als "open link in new tab", is IE nog steeds gewoon lastig werken.quote:
Ik gebruik alleen Firefox om zijn add-ons.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ook een tijdje met FireFox gewerkt, merk amper verschil.
Dat viel mij ook al opquote:
Toepasselijke username in dit soort zakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opTS is geïmporteerd.
Geil wijffiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:12 schreef shadowflash het volgende:
IE = slap aftreksel van FF geworden.
[ afbeelding ]
Microsoft
Heb je op je PC toevallig ook nog Vista en Norton Antivirus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
Zelfs op mijn mob werkt IE het best.
Maar jij kan dan ook niet zo goed met computers omgaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef koningdavid het volgende:
Zelfs op mijn mob werkt IE het best.
XP en McAfee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb je op je PC toevallig ook nog Vista en Norton Antivirus?
Je weet dat FF simpelweg elke feature van opera heeft gejat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:12 schreef shadowflash het volgende:
IE = slap aftreksel van FF geworden.
[ afbeelding ]
Microsoft
Ok, dan heb je de dodelijke driehoek van kankersoftware in ieder geval vermeden.quote:
"een hekel hebben aan"quote:
QFTquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:21 schreef Waldkorn het volgende:
Het is friet
Volgens mij vraagt Firefox je dat zelfs automagischquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:21 schreef koningdavid het volgende:
Maar wat nou als ik toch over wil stappen?
Ik heb takkeveel snelkoppelingen, kan je die dan overzetten?
weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Zolang ik middelste muistoets niet kan gebruiken als "open link in new tab", is IE nog steeds gewoon lastig werken.
En voor webdesign heb je addons die erg makkelijk zijn in FF.
Het kan allebeiquote:
Dat is zo'n ubergeile optiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:08 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Zolang ik middelste muistoets niet kan gebruiken als "open link in new tab", is IE nog steeds gewoon lastig werken.
Weet je wat? Jij je zin. Ja, het is PATAT. Ik ga vandaag nog naar alle friettenten in de buurt om ze te vragen om de borden te veranderen. FRIETquote:
Tss mietjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:32 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Weet je wat? Jij je zin. Ja, het is PATAT. Ik ga vandaag nog naar alle friettenten in de buurt om ze te vragen om de borden te veranderen. FRIET
Dat hangt er volledig vanaf wat er in die browser is te zienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |