quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
Ik ben wel verrot.quote:
Ts gaat doodquote:
Ja lach maar,quote:
Sterf met je kut capsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef boskameel het volgende:
LOL ZIEKE SHIT DIT MAN!!!! GEWOON 10 EURO ERBIJ WOW WAT EEN BEDRAG NOU IK WIL OOK IETS VERTELLEN DAN IK HAD LAATST OOK ZOIETS MAAR TOEN WSA IK EICHENLIJK DE NERD MET MIJN WOW MONSTER LEVEL 80 GING IK OOK POKEREN OP HET SLAGVELD IN EEN GROT TEGEN EEN LVEL 70 IK ZET 10 GOLD IN TOEN GINGEN WE BATTELEN EN TOEN WON IK OOK HOPPAKEE 10 GOLD ERBIJ VOOR MIJN WOLVENSHIRT KKZIEKKKKKK MASTER!!!!
Ja, hij gaat je geven. En 12 jarige ventjes hebben nog niet echt een goed opgerekte kringspier.quote:
Wowquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef boskameel het volgende:
LOL ZIEKE SHIT DIT MAN!!!! GEWOON 10 EURO ERBIJ WOW WAT EEN BEDRAG NOU IK WIL OOK IETS VERTELLEN DAN IK HAD LAATST OOK ZOIETS MAAR TOEN WSA IK EICHENLIJK DE NERD MET MIJN WOW MONSTER LEVEL 80 GING IK OOK POKEREN OP HET SLAGVELD IN EEN GROT TEGEN EEN LVEL 70 IK ZET 10 GOLD IN TOEN GINGEN WE BATTELEN EN TOEN WON IK OOK HOPPAKEE 10 GOLD ERBIJ VOOR MIJN WOLVENSHIRT KKZIEKKKKKK MASTER!!!!
Daar sta ik garant voorquote:
ja maar dan roep ik mijn broer achmed erbij kijken wie wie gaat gevenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, hij gaat je geven. En 12 jarige ventjes hebben nog niet echt een goed opgerekte kringspier.
Ik ben ook 12quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS, je typt als iemand van 12 jaar
Underagequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan roep ik mijn broer achmed erbij kijken wie wie gaat geven
[..]
Ik ben ook 12
Gast, achmed zit al in het kutje van een 10-jarig meisjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dan roep ik mijn broer achmed erbij kijken wie wie gaat geven
[..]
Ik ben ook 12
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef Mozy het volgende:
Ben ik de enige die geen reet snapt van dit topic?
Komt odmat je maagd bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef Mozy het volgende:
Ben ik de enige die geen reet snapt van dit topic?
Too old bedoel jequote:
Nee, maar ik snap nooit de ballen van poker-topics.quote:
Zullen we daar iets aan gaan doen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Komt odmat je maagd bent
[..]
Too old bedoel je
Ik kan mn broer achmed wel vragen of ie nog een hoertje over heeft voor jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap nooit de ballen van poker-topics.
[..]
Zullen we daar iets aan gaan doen?
Relax swa jonga repesct. *boks*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kan mn broer achmed wel vragen of ie nog een hoertje over heeft voor je
Hoeft ook niet in dit topicquote:
repesctquote:
Een opgerekte kringspier is dan ook niet gebruikelijk bij heteroseksuele mannen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, hij gaat je geven. En 12 jarige ventjes hebben nog niet echt een goed opgerekte kringspier.
Dit is het origineel. 1 of andere vage malloot had er nog een domme lemming over gemaakt maar waar die is gebleven weet ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |