Nou ik luister altijd dit soort muziek dus ik ben et wel gewendquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Haha John Legend, van ''Take it slowwww.." val je toch direct in slaap?
John Legend is uitstekend inderdaad, vorig jaar nog naar zn concert in HMH geweest, maar om er nou niet van te kunnen slapen is een tweedequote:Op woensdag 28 januari 2009 02:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik luister altijd dit soort muziek dus ik ben et wel gewend
Thanks man, je krijgt de eer om in mijn sig te komenquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
Kijk in de OP dan gekquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar is de goede muziek dan? Ik zie niets.
top 40quote:
Mijn Ego zit al op zijn toppunt dus hij kan niet hogerquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:10 schreef donroyco het volgende:
TS probeert zijn ego op te krikken, maar faalt duidelijk...
Tja ik weet ook niet of et per se door die muziek komt maar ik wou gewoon een nieuw pareltje openenquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
John Legend is uitstekend inderdaad, vorig jaar nog naar zn concert in HMH geweest, maar om er nou niet van te kunnen slapen is een tweede
John Legend is echt vet underground jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
top 40![]()
![]()
Underground R&B
[..]
Mijn Ego zit al op zijn toppunt dus hij kan niet hoger
hij luisterde hem al toenie nog underground was jweetzquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
John Legend is echt vet underground ja.
H@t¤r$ m0GeUh VeRl@t¤Uh jwzquote:
Kon dat maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:13 schreef FictionalFenna het volgende:
Ga dan met John Legend in bed liggen.
Oke, john legend is misschien dan geen goed voorbeeld maar door stront in mijn ogen ben ik pas onlangs achter zijn prachtige album evolver gekomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
John Legend is echt vet underground ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |