Waarom? Het komt en het komt. Dat DC gewoon niet fatsoenlijk meewerkt is niet jullie probleem en oveirgens niet iets waar Danny veel aan kan veranderen. Bel morgen wel weer eens.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:38 schreef Windigo het volgende:
Ik geloof dat we het idee maar op moeten geven hè?
Ben ik het niet helemaal mee eens, want ómdat hun niet meewerken duurt dat etentje dus langer,en '" moeten "wij wachten,en dát is dus wél ons probleemquote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef Morthill het volgende:
Dat DC gewoon niet fatsoenlijk meewerkt is niet jullie probleem
Horen we hier de eeuwige verliezer praten?quote:Op maandag 7 september 2009 03:35 schreef Paginabeheerder het volgende:
Wat een gedoe... Als je al eens wint omdat de jury jouw naam kent boven degenen die hun niet bekend voorkomen... dan moet je niet moeilijk doen. Wees dan blij dat iemand jouw naam herkende en niet op de echte kwaliteit af ging. Geniet ervan en hou verder je mond dicht. Wie z'n mond wel opentrekt vestigt de aandacht op zich, waardoor mensen gaan afvragen of je wel terecht gewonnen hebt... waarmee de onafhankelijkheid van Fok! wordt aangetast. Dus doe jezelf een lol, en loop niet te zeiken.... want anders win je nooit weer.
quote:Op maandag 7 september 2009 09:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Horen we hier de eeuwige verliezer praten?
Nee hoor, gewoon een realist.quote:Op maandag 7 september 2009 09:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Horen we hier de eeuwige verliezer praten?
Je kunt er niet verder naast zittenquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:50 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een realist.
Ik ben misschien een zwartkijker, maar ze bellen vast niet meer terug en houden je het liefst zo lang mogelijk aan het lijntje. Want het gaat ze alleen maar kosten en niks meer opleveren. Tenzij er zoveel negatieve publiciteit opkomt dat die bezworen moet worden met drie etentjesquote:Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef Morthill het volgende:
tsja, ik zou vandaag teruggebeld worden, zo niet, dan bel ik morgen weer
ik zou ongeveer nu nog een keer bellen en als ze nog niks weten eisen dat je binnen een uur teruggebeld wordt. Mocht hij/zij dan nog moeilijk doen of dat niet opvolgen dan weet je wat je aan diegene hebt en dan eisen dat je met de baas mag spreken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef Morthill het volgende:
tsja, ik zou vandaag teruggebeld worden, zo niet, dan bel ik morgen weer
Ik heb nog gebeld, maar goed, in gesprek en daarna naar college racen, dus dat schoot niet op. Morgenochtend dan maar weer proberen. Nooit zulke problemen gehadquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou ongeveer nu nog een keer bellen en als ze nog niks weten eisen dat je binnen een uur teruggebeld wordt. Mocht hij/zij dan nog moeilijk doen of dat niet opvolgen dan weet je wat je aan diegene hebt en dan eisen dat je met de baas mag spreken.
Ik vind dat normaal altijd laf, met de baas spreken, maar ik weet zeker dat je flink aan het lijntje gehouden word. En zolang jij aan het lijntje gehouden word, worden de winnaars van de prijsvraag dat ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |