abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:24:17 #101
263468 fokkerspy
Oordelen, is niet begrijpen
pi_72241078
@Morthill

Nou leg dan maar eens uit hoe de vork wel in de steel zit want Golfer is niet iemand die zomaar iets aankaart,of wil je zeggen dat "jullie er niks aan konden doen" (veel gehoord excuus altijd)

@Golfer:

A: de een gaat over een groot gebeuren in de grootste havenstad van Nederland
B: de ander is een persoonlijke indruk (positieve) van een restaurantweek in diezelfde stad.

Kortom, twee vliegen in 1 klap in 1 review. Nu jij weer ouwe zeur.
Begrip: iets wat je krijgt als je het gegeven hebt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:32:34 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72241333
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:24 schreef fokkerspy het volgende:
@Morthill

Nou leg dan maar eens uit hoe de vork wel in de steel zit want Golfer is niet iemand die zomaar iets aankaart,of wil je zeggen dat "jullie er niks aan konden doen" (veel gehoord excuus altijd)
Ze hebben het toch uitgelegd intussen?
Mijn minder goede ervaringen met akties van PR hadden inderdaad niet zoveel met deze aktie te maken. En het ziet er naar uit dat het nu wel goed wordt opgelost, dus waarom er over doorgaan?
quote:
@Golfer:

A: de een gaat over een groot gebeuren in de grootste havenstad van Nederland
B: de ander is een persoonlijke indruk (positieve) van een restaurantweek in diezelfde stad.

Kortom, twee vliegen in 1 klap in 1 review. Nu jij weer ouwe zeur.
Ik zie nog steeds niet wat Heerlijk Rotterdam 2009: drie dagen culinair proeven! met de Restaurantweek te maken heeft?
Sterker nog: jij hebt er zelf intussen een aantal aparte topics over geopend i.p.v. er in Restaurant Week 2009 zomer editie over te posten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:49:06 #103
263468 fokkerspy
Oordelen, is niet begrijpen
pi_72241899
A: ik kan niet ruiken of iets wel of niet intussen is opgelost.

B: Het ene was een gewone aankondiging van iets dat later
niet meer in 1 topic gemerged kon worden (openingspost)
dus werd het door mij apart vermeld met een persoonlijke
ervaring ergens anders tijdens de restaurantweek als een
nieuwe topic. Indien een mod het wel kan mergen in de OP
dan heb ik er geen problemen mee zodat het 1 centraal
topic wordt met 1 openingspost.
Begrip: iets wat je krijgt als je het gegeven hebt.
pi_72247327
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:24 schreef fokkerspy het volgende:
@Morthill

Hoe graag ik ook de macht zou claimen om mensen letterlijk ziek te maken, moet ik helaas bekennen dat ik er inderdaad niets aan kan doen als iemand plots een week onder de wol moet kruipen en niet beschikbaar is.

Dat DC verder de reservering niet maakt, kan ik ook weinig aan doen. Immers, ik heb er meerdere malen achteraan gezeten en ze konden gewoon niet duidelijk communiceren waar het probleem zat. Dat duurde tot vandaag.

Ten laatste claim je dat we geen afspraken moeten maken per telefoon, terwijl die afspraken dus ook op papier stonden. DC deed niet moeilijk over de afspraak, ze hadden gewoon slecht ingeschat hoe druk ze het deze week zouden krijgen, waardoor communiceren niet meer liep zoals gepland. Wij waren de lul. Daar kan ik inderdaad helemaal geen ene flikker aan doen, anders dan continu er achteraan zitten en proberen het alsnog geregeld te krijgen. Wat uiteindelijk ook gebeurd is.

En Golfer zeurt wel om niets, want die zeurt duidelijk gewoon om het zeuren

edit: en ik zie nu dat die inmiddels ook niet meer klaagt
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_72248327
Jammer dat ondanks al je inspanningen het niet gelukt is Morthill. Wat een k*t organisatie is DC als ze niet kunnen 'inschatten' hoe druk het wordt.
Het loopt toch al zeker 2,3 jaar storm bij die restaurants in die rest. weken!
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:29 schreef Morthill het volgende:
dat sowieso niet. We hebben een afspraak gemaakt met DiningCity voor deze actie en daar hebben ze zich maar aan te houden. Als ze het deze week niet voor elkaar krijgen zorgen ze maar dat er op een ander moment voor jullie een gratis diner geregeld wordt.
Dit haal ik ff aan, om positief mee af te sluiten maar laat dit niet verwateren of onderin de kast belanden
Na al ie motivatie-inspanningen van de inzenders.
pi_72258017
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ondanks al je inspanningen het niet gelukt is Morthill. Wat een k*t organisatie is DC als ze niet kunnen 'inschatten' hoe druk het wordt.
Het loopt toch al zeker 2,3 jaar storm bij die restaurants in die rest. weken!
[..]

Dit haal ik ff aan, om positief mee af te sluiten maar laat dit niet verwateren of onderin de kast belanden
Na al ie motivatie-inspanningen van de inzenders.
Het is wel gelukt, alleen niet voor deze week.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:24:50 #107
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72331696
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het is wel gelukt, alleen niet voor deze week.
Ik heb nog niets gehoord, andere winnaars wel?
pi_72332287
Ik ook niet.

Maar ik had het ook niet verwacht want die restaurantweek was gisteren pas afgelopen.Dus hebben ze het vandaag "" niet meer druk''' maar het is maandag,moet iedereen nog wakker worden en zo.....
pi_72332603
Mjah, contactgegevens kon ik vrijdag ook pas doorsturen toen ik uit de trein kwam en toen was het al na 17en, maar toch. Je zou zeggen dat ze er maandag dan wel gelijk iets mee doen...
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:01:34 #110
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72333280
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:23 schreef Morthill het volgende:
Mjah, contactgegevens kon ik vrijdag ook pas doorsturen toen ik uit de trein kwam en toen was het al na 17en, maar toch. Je zou zeggen dat ze er maandag dan wel gelijk iets mee doen...
Oh nou dan zal het nog wel komen denk ik. Vind het vooral vervelend voor jou Morthill.
pi_72333578
Agh, het gaat om jullie etentje, niet dat van mij. Ik ben geïrriteerd natuurlijk, maar ik heb geen diner waar ik op moet wachten.
pi_72335376
It's a new day
pi_72369531
Op woensdag mogen ze wel wakker zijn
pi_72380517
Ik moet dus weer eens er achteraan. Mijn God wat is dit vervelend aan het worden.
pi_72383685
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:24 schreef Morthill het volgende:
Ik moet dus weer eens er achteraan. Mijn God wat is dit vervelend aan het worden.
Sorry! (waarom zeg ik sorry? ik heb niks gedaan )
.En jij kan er niks aan doen dat ze daar geen contact opnemen. Kan nog altijd gebeuren,Ben denk ik gewoon beetje ongeduldig.Hmm , kerst is ook een mooie datum om uit eten te gaan

Heb je er al spijt van dat je hieraan mee hebt gedaan om dit te organiseren?
pi_72383756
Ik heb geen spijt dat ik het heb opgezet. Tegenslagen heb je gewoon en soms meer dan anders. Als jullie uiteindelijk maar uit eten kunnen ben ik gelukkig.
pi_72384955
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Morthill het volgende:
Ik heb geen spijt dat ik het heb opgezet. Tegenslagen heb je gewoon en soms meer dan anders. Als jullie uiteindelijk maar uit eten kunnen ben ik gelukkig.
Tegenslag? Ik noem dit verhaal nou niet echt tegenslag. Het begint er meer op te lijken dat DC gewoon geen zin heeft om de gedane beloftes waar te maken. Kan jij helaas niets aan doen, behalve ze continue er aan herinneren en blijven bellen maar ik vind dit van DC wel erg grof hoor. Ben benieuwd of mensen inderdaad uiteindelijk uit eten kunnen!
pi_72386799
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef kahlie het volgende:

[..]

Tegenslag? Ik noem dit verhaal nou niet echt tegenslag. Het begint er meer op te lijken dat DC gewoon geen zin heeft om de gedane beloftes waar te maken. Kan jij helaas niets aan doen, behalve ze continue er aan herinneren en blijven bellen maar ik vind dit van DC wel erg grof hoor. Ben benieuwd of mensen inderdaad uiteindelijk uit eten kunnen!
Wat zij zegt
(en voor straf alle drankjes inclusief )
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:41:07 #119
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72423776
En het is al weer vrijdag
pi_72425104
Het word ook wel zaterdag
En waarschijnlijk moet je dan over het weekend wachten, dan word het weer maandag , en dan zijn ze weer aan het slapen
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:38:36 #121
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72455634
Ik geloof dat we het idee maar op moeten geven hè?
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 12:36:46 #122
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72457858
Ik wil helemaal niks opgeven! Desnoods bel ik die Dining City mensen zelf als Fok er niet uit komt met ze.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72458450
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef Macka66 het volgende:
Ik wil helemaal niks opgeven! Desnoods bel ik die Dining City mensen zelf als Fok er niet uit komt met ze.
Laten we Danny eens inzetten, zou dat helpen?
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:09:21 #124
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72458642
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Laten we Danny eens inzetten, zou dat helpen?
Hopelijk, dit word niks zo
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 14:28:07 #125
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72460558
Dit is voor niemand leuk zo. Niet voor de winnaars, niet voor Morthill, niet voor de reputatie van de Fok! PR en niet voor de reputatie en de marketingafdeling van Dining City.
Dus als Danny de communicatie vlot kan trekken (of beuken) dan graag!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')