Dat zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Geniet ervan en wel een review he, als je daar tijd voor hebt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Windigo, dubbel gefeliciteerd![]()
En ik heb ook gewonnenop jouw verjaardag
Overbuurvrouw gaat niet meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd![]()
Geniet ervan en wel een review he, als je daar tijd voor hebt... al zal dat wel wat moeilijker gaan met die overbuurvrouw van je die normaal aan tafel zit
Maar met zo'n overbuurvrouw heb je toch helemaal geen tijd om iets uit je notitieboekje over te tikken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Overbuurvrouw gaat niet meeNotitieboekje wel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:39 schreef Tammymara het volgende:
Winnaar nummer 3 meld zich!
2x gefeliciteerd Windigo, en Macka 66 ook!
Ik ben helemaal perplex !
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Tammymara het volgende:
Het is inderdaad deze week (ik had gehoopt op onze trouwdag vandaag,maar helaas)
en ik denk dat het wel snel geregeld is (zal ook wel moeten , het is maar tot de 30e)
Hopelijk is het tentamen goed gegaan,En we wachten gewoon af!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Morthill het volgende:
ik ga morgenochtend gewoon weer bellen, zou het vandaag gedaan hebben, maar moest tentamen halen, dus is er niet van gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |