abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:03:53 #51
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_71872251
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef kahlie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Geniet ervan en wel een review he, als je daar tijd voor hebt
Dat zal ik zeker doen
pi_71872262
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:59 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Windigo, dubbel gefeliciteerd
En ik heb ook gewonnen op jouw verjaardag

Jij ook gefeliciteerd Geniet ervan en wel een review he, als je daar tijd voor hebt... al zal dat wel wat moeilijker gaan met die overbuurvrouw van je die normaal aan tafel zit
pi_71873214
Winnaar nummer 3 meld zich!
2x gefeliciteerd Windigo, en Macka 66 ook!

Ik ben helemaal perplex !
pi_71874099
eet smakelijk!
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:15:16 #55
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71877558
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:04 schreef kahlie het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd Geniet ervan en wel een review he, als je daar tijd voor hebt... al zal dat wel wat moeilijker gaan met die overbuurvrouw van je die normaal aan tafel zit
Overbuurvrouw gaat niet mee Notitieboekje wel.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71878422
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Overbuurvrouw gaat niet mee Notitieboekje wel.
Maar met zo'n overbuurvrouw heb je toch helemaal geen tijd om iets uit je notitieboekje over te tikken? Wel cool dat je het toch gaat doen
pi_71880436
GEfeliciteerd nogmaals alle winnaars Het was niet makkelijk kiezen, maar ja, soms zijn het de kleine dingen die zorgen dat ik een traantje weg moet pinken en een naam noteer.

Zodra ik hoor van DiningCity welke restaurants gereserveerd zijn horen jullie het ook weer
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:36:11 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71881144
Ben benieuwd naar de recensies.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:07:43 #59
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71881712
Ik ook Ik heb in mijn jeugd een keer gegeten in een goed restaurant aan een tafeltje naast dat van Wina Born. Wij waren aan het genieten, maar zij stuurde alles terug naar de keuken. Zo ga ik het dus niet doen!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71885264
Ik heb net gekeken welke restaurants er eigenlijk meedoen hier in de stad,En ik kén ze niet eens, Laat staan dat ik er al eens geweest ben, Weet niet eens waar ze liggen. Het word dus écht een verrassing

Ik heb er nu al zin in
Dank jullie wel!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:56:27 #61
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71891297
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:39 schreef Tammymara het volgende:
Winnaar nummer 3 meld zich!
2x gefeliciteerd Windigo, en Macka 66 ook!

Ik ben helemaal perplex !

Jahaa!! Als er iemand zo'n lekker avondje uit verdient dan zijn jullie het wel! Dikke van mij!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72107055
Haha,Ik zie dit nu pas, Wat lief van je !
(Hopelijk doet ie het nu wel , kom al twee dagen niet erop of zo.Eergisteren heel even en nu pas net weer)
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:07:16 #63
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72107165
Wanneer weten we waar we heen kunnen? Ik weet nog niks, en het is deze week toch?
pi_72107307
Ik weet ook nog niks, Heb gisteren nog een berichtje gestuurd naar Morthill, die kon ie ook nog lezen ook,tussen de storingen door,Zijn contactpersoon bij dat restaurant-gebeuren was ziek en die is nu weer beter als het goed is, Ik kreeg als antwoord "zo gauw ik iets weet weet jij het ook"dus neem aan dat het nog niet geregeld is

Het is inderdaad deze week (ik had gehoopt op onze trouwdag vandaag,maar helaas)
en ik denk dat het wel snel geregeld is (zal ook wel moeten , het is maar tot de 30e)
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:20:33 #65
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72107509
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Tammymara het volgende:
Het is inderdaad deze week (ik had gehoopt op onze trouwdag vandaag,maar helaas)
en ik denk dat het wel snel geregeld is (zal ook wel moeten , het is maar tot de 30e)
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!
pi_72107683
Grapjas

Dank je wel, Mooi bloemetje
pi_72115225
ik ga morgenochtend gewoon weer bellen, zou het vandaag gedaan hebben, maar moest tentamen halen, dus is er niet van gekomen.
pi_72132530
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Morthill het volgende:
ik ga morgenochtend gewoon weer bellen, zou het vandaag gedaan hebben, maar moest tentamen halen, dus is er niet van gekomen.
Hopelijk is het tentamen goed gegaan,En we wachten gewoon af!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:39:26 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72144800
En?
Is het gelukt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:42:56 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72144917
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:56:00 #71
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72147209
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:

Schiet lekker op zo ja
pi_72147257
pff, tell me about it. Vandaag gebeld, ze hebben geloof ik er nu twee man opgezet . Snap totaal niet waarom het zo moeilijk gaat.
pi_72148974
Misschien hebben ze er spijt van dat ze drie dinertjes hebben weggegeven en doen ze nu of ze van niks weten
pi_72149395
ik zou ze graag blijven stalken, maar ik moet morgen vroeg werken en donderdag ook, dus ik kan er niet meer actief achteraan gaan de komende twee dagen. Ik hoo dat het niet nodig is en dat ik als ik morgen thuis kom een gelukkige mededeling kan doen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:18:26 #75
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72149599
En dan die banner hieronder van thuisbezorgd.nl
pi_72150082
ik heb gisteren weer laten bezorgen, maar was dat me toch een portie smerig. Krijg spontaan weer kotsneigingen
pi_72151553
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef Morthill het volgende:
ik zou ze graag blijven stalken, maar ik moet morgen vroeg werken en donderdag ook, dus ik kan er niet meer actief achteraan gaan de komende twee dagen. Ik hoo dat het niet nodig is en dat ik als ik morgen thuis kom een gelukkige mededeling kan doen.
En zo niet?
Als ze niks regelen en jij er dus ook niet morgen en donderdag achteraan kan en vrijdag bijv word ook niks geregeld? is het dan jammer maar helaas voor de winnaars?
pi_72151842
dat sowieso niet. We hebben een afspraak gemaakt met DiningCity voor deze actie en daar hebben ze zich maar aan te houden. Als ze het deze week niet voor elkaar krijgen zorgen ze maar dat er op een ander moment voor jullie een gratis diner geregeld wordt.
pi_72151978
Oké,Thanks voor het antwoord.
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan kan zijn (Voor hun, ik heb het niet over jou! ) want je kunt zelf nog gewoon boeken op de site!

Dan gewoon weer wachten
pi_72189440
quote:
Ik hoo dat het niet nodig is en dat ik als ik morgen thuis kom een gelukkige mededeling kan doen.
Tenzij jij wel héél laat werkt is dat dus niks geworden
pi_72189573
Triest.
Zoveelste keer dat FOK! PR niet kan waarmaken wat ze beloven.
Al dan niet hun eigen schuld, maar maak dan betere afspraken op papier met dat soort partijen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72191450
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Triest.
Al dan niet hun eigen schuld, maar maak dan betere afspraken op papier met dat soort partijen.
De afspraken waren extreem duidelijk hoor. Wij leveren drie mensen aan en zij reserveren voor die mensen in een restaurant een diner voor twee en betalen de kosten daarvan. Dat is de afspraak die letterlijk zo op papier staat. Lekker makkelijk ons verwijten maken, maar dat slaat werkelijk totaal nergens op. De diners komen er en is het niet deze week, dan gewoon buiten de restaurantweek om.
pi_72192904
Kun jij/jullie niks aan doen hoor Morthill! Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook vervelend is want jij krijgt iedereen over je heen terwijl jullie ook maar afhankelijk zijn van DC.

Niet netjes van ze,ze krijgen wel "reclame"door mee te doen aan die actie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tammymara op 27-08-2009 10:01:54 ]
pi_72192949
quote:
Triest.
beetje kort door de bocht reactie dit golfer.. je ziet hopelijk duidelijk dat er alles aan gedaan wordt om contact te krijgen met DiningCity
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:30:52 #85
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72193837
quote:
Triest.
Wie zegt dat er geen betere (goeie) afspraken zijn? Alleen als de tegenpartij dan niet mee werkt wordt het wel erg lastig, ook voor PR-mensen van Fok!.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:58:08 #86
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_72195960
quote:
Triest.
Ik vind het ook een beetje jammer dat er wel op de frontpage gevraagd is om hier een motivatie te schrijven mar dat de winnaars daar niet worden bekend gemaakt.
Ik zat toevallig gister te denken hee.. die restaurantweek is inmiddels ook... en dan moet je hier tussen alle reacties zoeken wie er gewonnen hebben.
Dat had wat beter gekund.
pi_72196916
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef Morthill het volgende:
die volgen vanmiddag, ik heb gisteren geen tijd gehad om alles door te lezen
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Morthill het volgende:
quote:
Komt toch niet heel professioneel over. Iemand kan het best te druk hebben, maar dan moet hij het toch ook kunnen delegeren?

En daarbij hoop ik bij de volgende wedstrijd op toch een thema wat meer in de buurt van CUL ligt. De meeste posters hier zijn zeer tevreden over wat ze dagelijks eten en doen hier de nodige moeite voor. Een verhaaltje schrijven om je frustraties te uiten over je eigen kookkunsten ligt dus niet echt in "ons" straatje.
Life is too short not to have fun
pi_72208490
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef vaagsel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Komt toch niet heel professioneel over. Iemand kan het best te druk hebben, maar dan moet hij het toch ook kunnen delegeren?

En daarbij hoop ik bij de volgende wedstrijd op toch een thema wat meer in de buurt van CUL ligt. De meeste posters hier zijn zeer tevreden over wat ze dagelijks eten en doen hier de nodige moeite voor. Een verhaaltje schrijven om je frustraties te uiten over je eigen kookkunsten ligt dus niet echt in "ons" straatje.
Daar heb je gelijk in, maar ik heb dan ook vandaag weer contact gezocht en geen gehoor gekregen. De enige dag in de afgelopen week dat ik er niet achteraan zat is gisteren. Dat DC gewoon in dit geval niet minder dan compleet en totaal faalt kan ons gewoon niet verweten worden. Althans, dat kan wel, maar het slaat nergens op. Alsof ik niet pisnijdig ben dat het zo kut gaat en er continu mee bezig ben om het toch nog geregeld te krijgen.

Mocht er een volgende keer komen dan zal je feedback over de actie meegenomen worden.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:48:28 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72208563
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar ik heb dan ook vandaag weer contact gezocht en geen gehoor gekregen. De enige dag in de afgelopen week dat ik er niet achteraan zat is gisteren. Dat DC gewoon in dit geval niet minder dan compleet en totaal faalt kan ons gewoon niet verweten worden. Althans, dat kan wel, maar het slaat nergens op. Alsof ik niet pisnijdig ben dat het zo kut gaat en er continu mee bezig ben om het toch nog geregeld te krijgen.

Mocht er een volgende keer komen dan zal je feedback over de actie meegenomen worden.
Ik zou een negatief bericht op de FP zetten wat een kut organisatie zeg.
pi_72208671
Mjah, dat iemand een weekje stevig ziek is, soi, dat kan gebeuren. Maar dat het vier dagen later nog niet geregeld is, dat trek ik bijzonder slecht. Ik moest tot nu toe alles regelen met hun PR Bureau, maar first thing in the morning ga ik ze weer direct bellen.
pi_72225440
Laatste dag van de "restaurantweek"..... Helaas!
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan oplossen. Of je moet vanavond nog een plekje hebben (haha!)

Maar denk dat je wel alles hebt gedaan wat je kon doen,Als DC niet meeewerkt kan jij er moeilijk iets aan doen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:57:20 #92
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_72225598
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef Tammymara het volgende:
Laatste dag van de "restaurantweek"..... Helaas!
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan oplossen. Of je moet vanavond nog een plekje hebben (haha!)

Maar denk dat je wel alles hebt gedaan wat je kon doen,Als DC niet meeewerkt kan jij er moeilijk iets aan doen.
Is t/m zondag de 30ste dus het weekend kan nog.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_72225979
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Is t/m zondag de 30ste dus het weekend kan nog.
Het wordt na de restaurantweek, maar iig wordt het nu daadwerkelijk geregeld
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:15:49 #94
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_72226111
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het wordt na de restaurantweek, maar iig wordt het nu daadwerkelijk geregeld
dat is goed om te horen!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:18:01 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72226164
Weet je wat ik me afvraag? Misschien heb ik wat gemist hoor... maar morthill is head games... en geen PR. Whu? Waarom moet morthill er dan achteraan?

Just curious
pi_72226794
Hartstikke bedankt voor je moeite!

Ben benieuwd!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:33:20 #97
263468 fokkerspy
Oordelen, is niet begrijpen
pi_72234681
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

beetje kort door de bocht reactie dit golfer.. je ziet hopelijk duidelijk dat er alles aan gedaan wordt om contact te krijgen met DiningCity

Golfer heeft wel een punt (wist trouwens niet dat al eerder iets niet doorging,maar dan noch zou je lering moeten trekken als het de eerste keer spaak loopt) Wat is zo moeilijk om ff op schrift via een mail op te stelllen dat zus en zo is afgesproken en dat naar ze op te sturen? Kwestie van logisch nadenken! Dat maar "bellen en op iemand's woord geloven" is zo kortzichtig en dom,dat je op je vingers kunt natellen dat het fout kan gaan.

ontopic:

Mijn verslag van gisterenavond
Begrip: iets wat je krijgt als je het gegeven hebt.
pi_72237538
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef fokkerspy het volgende:

[..]

Golfer heeft wel een punt (wist trouwens niet dat al eerder iets niet doorging,maar dan noch zou je lering moeten trekken als het de eerste keer spaak loopt) Wat is zo moeilijk om ff op schrift via een mail op te stelllen dat zus en zo is afgesproken en dat naar ze op te sturen? Kwestie van logisch nadenken! Dat maar "bellen en op iemand's woord geloven" is zo kortzichtig en dom,dat je op je vingers kunt natellen dat het fout kan gaan.

ontopic:

Je hebt geen flauw benul waar je over praat maak jezelf niet belachelijk en doe niet alsof je ook maar enigszins weet hoe alles is geregeld.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:51:50 #99
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_72238534
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Tammymara het volgende:
Hartstikke bedankt voor je moeite!

Ben benieuwd!
Ik ook Fijn dat we nu in overleg een datum zullen kunnen gaan pikken
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:57:53 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72238698
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef fokkerspy het volgende:

ontopic:

Wat is er ontopic aan een post over een Rotterdams eetfestijn in een topic over de restaurantweek
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')