Dat zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Geniet ervan en wel een review he, als je daar tijd voor hebt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Windigo, dubbel gefeliciteerd![]()
En ik heb ook gewonnenop jouw verjaardag
Overbuurvrouw gaat niet meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd![]()
Geniet ervan en wel een review he, als je daar tijd voor hebt... al zal dat wel wat moeilijker gaan met die overbuurvrouw van je die normaal aan tafel zit
Maar met zo'n overbuurvrouw heb je toch helemaal geen tijd om iets uit je notitieboekje over te tikken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Overbuurvrouw gaat niet meeNotitieboekje wel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:39 schreef Tammymara het volgende:
Winnaar nummer 3 meld zich!
2x gefeliciteerd Windigo, en Macka 66 ook!
Ik ben helemaal perplex !
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Tammymara het volgende:
Het is inderdaad deze week (ik had gehoopt op onze trouwdag vandaag,maar helaas)
en ik denk dat het wel snel geregeld is (zal ook wel moeten , het is maar tot de 30e)
Hopelijk is het tentamen goed gegaan,En we wachten gewoon af!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Morthill het volgende:
ik ga morgenochtend gewoon weer bellen, zou het vandaag gedaan hebben, maar moest tentamen halen, dus is er niet van gekomen.
En zo niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef Morthill het volgende:
ik zou ze graag blijven stalken, maar ik moet morgen vroeg werken en donderdag ook, dus ik kan er niet meer actief achteraan gaan de komende twee dagen. Ik hoo dat het niet nodig is en dat ik als ik morgen thuis kom een gelukkige mededeling kan doen.
Tenzij jij wel héél laat werkt is dat dus niks gewordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef Morthill het volgende:
Ik hoo dat het niet nodig is en dat ik als ik morgen thuis kom een gelukkige mededeling kan doen.
De afspraken waren extreem duidelijk hoor. Wij leveren drie mensen aan en zij reserveren voor die mensen in een restaurant een diner voor twee en betalen de kosten daarvan. Dat is de afspraak die letterlijk zo op papier staat. Lekker makkelijk ons verwijten maken, maar dat slaat werkelijk totaal nergens op. De diners komen er en is het niet deze week, dan gewoon buiten de restaurantweek om.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Triest.
Zoveelste keer dat FOK! PR niet kan waarmaken wat ze beloven.
Al dan niet hun eigen schuld, maar maak dan betere afspraken op papier met dat soort partijen.
beetje kort door de bocht reactie dit golfer.. je ziet hopelijk duidelijk dat er alles aan gedaan wordt om contact te krijgen met DiningCityquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Triest.
Al dan niet hun eigen schuld, maar maak dan betere afspraken op papier met dat soort partijen.
Wie zegt dat er geen betere (goeie) afspraken zijn? Alleen als de tegenpartij dan niet mee werkt wordt het wel erg lastig, ook voor PR-mensen van Fok!.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Triest.
Ik vind het ook een beetje jammer dat er wel op de frontpage gevraagd is om hier een motivatie te schrijven mar dat de winnaars daar niet worden bekend gemaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
Triest.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef Morthill het volgende:
die volgen vanmiddag, ik heb gisteren geen tijd gehad om alles door te lezen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:49 schreef Morthill het volgende:
ik ga morgenochtend gewoon weer bellen, zou het vandaag gedaan hebben, maar moest tentamen halen, dus is er niet van gekomen.
Komt toch niet heel professioneel over. Iemand kan het best te druk hebben, maar dan moet hij het toch ook kunnen delegeren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef Morthill het volgende:
ik zou ze graag blijven stalken, maar ik moet morgen vroeg werken en donderdag ook, dus ik kan er niet meer actief achteraan gaan de komende twee dagen. Ik hoo dat het niet nodig is en dat ik als ik morgen thuis kom een gelukkige mededeling kan doen.
Daar heb je gelijk in, maar ik heb dan ook vandaag weer contact gezocht en geen gehoor gekregen. De enige dag in de afgelopen week dat ik er niet achteraan zat is gisteren. Dat DC gewoon in dit geval niet minder dan compleet en totaal faalt kan ons gewoon niet verweten worden. Althans, dat kan wel, maar het slaat nergens op. Alsof ik niet pisnijdig ben dat het zo kut gaat en er continu mee bezig ben om het toch nog geregeld te krijgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef vaagsel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Komt toch niet heel professioneel over. Iemand kan het best te druk hebben, maar dan moet hij het toch ook kunnen delegeren?
En daarbij hoop ik bij de volgende wedstrijd op toch een thema wat meer in de buurt van CUL ligt. De meeste posters hier zijn zeer tevreden over wat ze dagelijks eten en doen hier de nodige moeite voor. Een verhaaltje schrijven om je frustraties te uiten over je eigen kookkunsten ligt dus niet echt in "ons" straatje.
Ik zou een negatief bericht op de FP zettenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik heb dan ook vandaag weer contact gezocht en geen gehoor gekregen. De enige dag in de afgelopen week dat ik er niet achteraan zat is gisteren. Dat DC gewoon in dit geval niet minder dan compleet en totaal faalt kan ons gewoon niet verweten worden. Althans, dat kan wel, maar het slaat nergens op. Alsof ik niet pisnijdig ben dat het zo kut gaat en er continu mee bezig ben om het toch nog geregeld te krijgen.
Mocht er een volgende keer komen dan zal je feedback over de actie meegenomen worden.
Is t/m zondag de 30ste dus het weekend kan nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef Tammymara het volgende:
Laatste dag van de "restaurantweek"..... Helaas!
Ben benieuwd hoe ze dat nu gaan oplossen. Of je moet vanavond nog een plekje hebben (haha!)
Maar denk dat je wel alles hebt gedaan wat je kon doen,Als DC niet meeewerkt kan jij er moeilijk iets aan doen.
Het wordt na de restaurantweek, maar iig wordt het nu daadwerkelijk geregeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is t/m zondag de 30ste dus het weekend kan nog.
dat is goed om te horen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het wordt na de restaurantweek, maar iig wordt het nu daadwerkelijk geregeld
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht reactie dit golfer.. je ziet hopelijk duidelijk dat er alles aan gedaan wordt om contact te krijgen met DiningCity
Je hebt geen flauw benul waar je over praatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Golfer heeft wel een punt (wist trouwens niet dat al eerder iets niet doorging,maar dan noch zou je lering moeten trekken als het de eerste keer spaak loopt) Wat is zo moeilijk om ff op schrift via een mail op te stelllen dat zus en zo is afgesproken en dat naar ze op te sturen? Kwestie van logisch nadenken! Dat maar "bellen en op iemand's woord geloven" is zo kortzichtig en dom,dat je op je vingers kunt natellen dat het fout kan gaan.
ontopic:
Mijn verslag van gisterenavond
Ik ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Tammymara het volgende:
Hartstikke bedankt voor je moeite!
Ben benieuwd!
Wat is er ontopic aan een post over een Rotterdams eetfestijn in een topic over de restaurantweekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef fokkerspy het volgende:
ontopic:
Mijn verslag van gisterenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |