Ik zal vanavond eens zoekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er van de week al een gepost hoor!
Wat wil je nou horen? Dat ik nu niet lach om al die klapjosti's met hun gezang van niets in Amsterdam? In Twente is er dus ook niets.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Lang leve het Nederlandse Voetbal in Europa he marc?
lopen weegt zwaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bestellen
voordelen:
Brood word geleverd
nadelen: ik heb geen kip
kip
voordelen: ik heb kip
nadelen: zelf lopen, ik heb geen brood
Ik ga kip halenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
lopen weegt zwaar
maar kip ook
ik weet het niet. twijfel twijfel twijfel.
Thanxquote:
weet je het zeker?quote:
Ik wandel toch al in de pauzequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
weet je het zeker?
dan moet je lopen!!
Had je mijn mail met jouw actiefoto's ook nog ontvangen?quote:
Ik ben zowaar bezig voor mijn werkquote:
wow, dat mag in de krantquote:
bijna... nou ja, nog anderhalf uur...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
Moet ook nog wat doen hier
Bijna lunch
Mijn heldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Wiki bijgewerkt, natuurlijk had DaMart ook verzaakt bij het vorige topique.
uurtje voor mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna... nou ja, nog anderhalf uur...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Wiki bijgewerkt, natuurlijk had DaMart ook verzaakt bij het vorige topique.
Naja, de laatste tijd is dat wel nieuwswaardig jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, dat mag in de krant![]()
nee hoor nijns, goed bezig... ik ben ook zowaar wat type werk aan het doen voor mn werk...
"Wij telen wietquote:
Kun jij lekker blijven niet werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
GODVERDOMME JAAAAAAAAAAAAAA
Klonkette heeft weer werk![]()
Das mooi, kan jij nu dan stoppen met werken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
ik werk alleen vrijwillig als vrijwilligerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das mooi, kan jij nu dan stoppen met werken?
Ze is aangenomen door Goldfinger?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
De postduif is al onderweg hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je mijn mail met jouw actiefoto's ook nog ontvangen?.
En MPG, waar blijven jouw foto's?.
weet ik veelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is aangenomen door Goldfinger?.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
Lees een post boven jequote:
Mja, je kan het erger treffen. Een vriend van me reist elke dag op en neer tussen Bunde en Lommquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is het enige nadeel in Roermond
Kijk in het "wat verdien jij topic" en kijk of ze ook in Singles posten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel een vrouw met werk![]()
Feli Klonkie
fuckquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je kan het erger treffen. Een vriend van me reist elke dag op en neer tussen Bunde en Lomm...
Kunnen we ten minste weer appels voor je kopen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik veel
ze wordt ambtenaar bij een dienst van het ministerie van landbouw die over de subsidies gaat, tamelijk crisisvast dus
ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:21 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Kunnen we ten minste weer appels voor je kopen!
Die met een zelf uitgedeelde subsidie worden gekweekt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:21 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Kunnen we ten minste weer appels voor je kopen!
Zeker. Waarvoor dank en waarvan akte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je mijn mail met jouw actiefoto's ook nog ontvangen?.
handige tactiek... ervaring?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk in het "wat verdien jij topic" en kijk of ze ook in Singles posten.
Nee, ik was al voorzien toen de eerste versie van Singles SC liep.quote:
en hoe lang is dat geleden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik was al voorzien toen de eerste versie van Singles SC liep.
De eerste singles sc? 2004 geloof ik.quote:
Jaaaaaahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
Verantwoord gebruiken?quote:Spaarlampen 45W tot 300W
Bespaar energie - geen warmte meer Goede kleuren voor groei en bloei
www.lampbank.nl
quote:Informatie over Wiet
Alles wat je wilt weten over Wiet/ Blowen en je Cannabis gebruik.
www.cannabisondercontrole.nl
Hey, beschuldig je mij nu ervan kloons te hebben? Die pinguin beschuldigde mij ook al valselijk. Alsof ik twe kloons van mezelf tegen elkaar zou laten ouwehoerenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch, MPG was er ook weer, he.
[..]
Hoi Klonk.
Voila:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
Kosten besparen met telen?
[..]
Verantwoord gebruiken?
[..]
Nu nog een add over de verzorging van de planten
quote:
Die duif is verdwaald op internet, denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
De postduif is al onderweg hoor.
Traag kutbeest.
Mart, vergeet jij niet om die duif op tijd uit de lucht te schieten? Bij OA valt ze vanzelf wel dood neer, door de chemische dampen.
Ik doe ook niet aan kloonsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, beschuldig je mij nu ervan kloons te hebben? Die pinguin beschuldigde mij ook al valselijk. Alsof ik twe kloons van mezelf tegen elkaar zou laten ouwehoeren. Gelukkig wist OA wel beter
.
Whehehehequote:
Nu stond er bij mij iets over een reisverzekering...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
Kosten besparen met telen?
[..]
Verantwoord gebruiken?
[..]
Nu nog een add over de verzorging van de planten
Wat goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik veel
ze wordt ambtenaar bij een dienst van het ministerie van landbouw die over de subsidies gaat, tamelijk crisisvast dus
Dat is voor het vervoer naar de Antillenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nu stond er bij mij iets over een reisverzekering...
en in een moeilijke tijd, ik heb bij de slijterij een fles van haar (teringdure) lievelingsport gekocht als hoera je hebt weer een baan cadeauquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat goed![]()
![]()
En in Limburg nog welhelemaal knap!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
en in een moeilijke tijd, ik heb bij de slijterij een fles van haar (teringdure) lievelingsport gekocht als hoera je hebt weer een baan cadeau
meteen een feestje bouwen natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
en in een moeilijke tijd, ik heb bij de slijterij een fles van haar (teringdure) lievelingsport gekocht als hoera je hebt weer een baan cadeau
Wat liefquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:
ik ben goedquote:
eet zequote:
Het staat niet voor niets onder 'opmerkelijk'quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
'Belgische clowns krijgen keurmerk'
hoezo komkommertijd
Nee, dat is volgende week pas!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:36 schreef Muck het volgende:
zo, lekker in de tuin met koffie en een boterhammetje
Het is vast vakantie
LLquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef Ladylike het volgende:
Terug
Morgen vrij
Lekker zwemmen bij mn schoonouders dus
nee weekendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:36 schreef Muck het volgende:
zo, lekker in de tuin met koffie en een boterhammetje
Het is vast vakantie
whehehe klopt is ook opmerkelijk nieuwsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets onder 'opmerkelijk'
was je ons kwijtquote:
en dan hoef ik vanavond niet te haastenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
slim morgen gaat het nog heter worden dan vandaag
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet op vakantie
ze denken nu al dat ik een toerist ben, zonder accent aan het fietsen in limburg dat is vragen om problemen in deze tijd van het jaar
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan hoef ik vanavond niet te haasten
quote:
Oh goed dat je het zegt.. nog even langs de Jumbo voor de Amaretto en dat cocosspulquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
* goldfinger1963 snel dadelijk extra drank inslaan
quote:
Hallo.quote:
Wat doen jullie hier allemaal nog? Ga eens in de rij staanquote:Lange rijen voor 'bakkie' Starbucks
UTRECHT - Bij het nieuwe filiaal van koffieketen Starbucks op het Centraal Station in Utrecht stonden woensdagochtend lange rijen.
Starbucks koffie
Ruim voor de officiële opening stonden de fans al voor de deuren om een kop koffie te kunnen bestellen bij de Amerikaanse koffiebar.
De winkel ging om half negen open met een fluitsignaal van een aantal conducteurs van de NS. Voor de eerste honderd klanten stond een cadeautje klaar. ,,Deze exclusieve Starbucks-mokken waren binnen vier minuten weg,’’ zegt een woordvoerster.
De Amerikaanse koffieketen heeft over de hele wereld fans. Op Hyves communiceerden duizenden liefhebbers in een speciale community al weken met elkaar over de opening van de Utrechtse Starbucks, de eerste vestiging buiten Schiphol.(ANP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |