Das mooi, kan jij nu dan stoppen met werken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
GODVERDOMME JAAAAAAAAAAAAAA
Klonkette heeft weer werk![]()
ik werk alleen vrijwillig als vrijwilligerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das mooi, kan jij nu dan stoppen met werken?
Ze is aangenomen door Goldfinger?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
De postduif is al onderweg hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je mijn mail met jouw actiefoto's ook nog ontvangen?.
En MPG, waar blijven jouw foto's?.
weet ik veelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is aangenomen door Goldfinger?.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
Lees een post boven jequote:
Mja, je kan het erger treffen. Een vriend van me reist elke dag op en neer tussen Bunde en Lommquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is het enige nadeel in Roermond
Kijk in het "wat verdien jij topic" en kijk of ze ook in Singles posten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel een vrouw met werk![]()
Feli Klonkie
fuckquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, je kan het erger treffen. Een vriend van me reist elke dag op en neer tussen Bunde en Lomm...
Kunnen we ten minste weer appels voor je kopen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet ik veel
ze wordt ambtenaar bij een dienst van het ministerie van landbouw die over de subsidies gaat, tamelijk crisisvast dus
ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:21 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Kunnen we ten minste weer appels voor je kopen!
Die met een zelf uitgedeelde subsidie worden gekweekt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:21 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Kunnen we ten minste weer appels voor je kopen!
Zeker. Waarvoor dank en waarvan akte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je mijn mail met jouw actiefoto's ook nog ontvangen?.
handige tactiek... ervaring?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk in het "wat verdien jij topic" en kijk of ze ook in Singles posten.
Nee, ik was al voorzien toen de eerste versie van Singles SC liep.quote:
en hoe lang is dat geleden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik was al voorzien toen de eerste versie van Singles SC liep.
De eerste singles sc? 2004 geloof ik.quote:
Jaaaaaahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Klonk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |