Game on.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
In de stairway in Utrecht
http://www.stairway.nl/
7 augustus
Dat lijkt me wel. Even wachten tot Juicyhil dit komt bevestigen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Gaat 'ie door?
Wij maken een speciale frituurmeet in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga alleen als Biels, afcajos, McFearless, NoelGallagher, de_boswachter en KoningDavid gaan.
Koningdavid vind mij een racistquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga alleen als Biels, afcajos, McFearless, NoelGallagher, de_boswachter en KoningDavid gaan.
Nodig anders die Bulgaarse uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:50 schreef afcajos het volgende:
Knalmeet gaat het worden!!
Ik heb nog wel ergens een oude verragde Lonsdale voor je liggen, doe ik mijn Slayer-shirt aan, speciaal als Ritmo ook komt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koningdavid vind mij een racist![]()
![]()
Nu kan ik mijn Fred Perry polo niet aan op de meet
"Normalos" mogen niet komen op deze meet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb nog wel ergens een oude verragde Lonsdale voor je liggen, doe ik mijn Slayer-shirt aan, speciaal als Ritmo ook komt.
Ik kom als emo!1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"Normalos" mogen niet komen op deze meet.
Het is of alto, of als racist.
Kiezen of delen.
Als we een KLB meet doen, doen we het ook op de KLB-stilo.
Dat scharen we onder de alto's.quote:
Ik weet dat ik een Wham-shirt van een tante kan lenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat scharen we onder de alto's.
Eigenlijk wel een mooi idee. Een meet waarin iedereen een zo fout mogelijk bandshirt aan moet doen
Ik heb al een racisten-pak besteld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"Normalos" mogen niet komen op deze meet.
Het is of als alto, of als racist.
Kiezen of delen.
Als we een KLB meet doen, doen we het ook op de KLB-stilo.
Alleen al uit nieuwsgierigheid en omdat het zo lekker pauper is, wil ik wel mee!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Er is een starbucks op Urecht CS. Fuck de stairway, laten we namaakkoffie met frambozensmaak drinken!
"Wegens stoppen"?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb al een racisten-pak besteld.![]()
http://link.marktplaats.nl/269566571
Teveel calorieenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Er is een starbucks op Urecht CS. Fuck de stairway, laten we namaakkoffie met frambozensmaak drinken!
Leuk, een groepje mannen die wijven koffie samen leuterenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Trannellius het volgende:
Idem, opbokken met die vleesboom van een juicyhilquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
KLB]meet07-08 ¤ 210,00 05-08-09, 13:08quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb al een racisten-pak besteld.![]()
http://link.marktplaats.nl/269566571
Waar eigenlijk ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:05 schreef afcajos het volgende:
Hoe laat verzamelen we morgen?
Ik ben om 22:00 uur in de stairway. Ik ben te herkennen aan mijn lengte van ong 2 meetr en blonde haren. Verder kijk ik op wanneer je de naam Lennart door de tent scandeert.quote:
Je zal wel de enige zijn trouwensquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben om 22:00 uur in de stairway. Ik ben te herkennen aan mijn lengte van ong 2 meetr en blonde haren. Verder kijk ik op wanneer je de naam Lennart door de tent scandeert.
ligt er een beetje aan. mijn moeder wist nog niet zeker of ze tijd zou hebben vandaag om mijn Rammstein longsleeve te strijken. Duimen dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:04 schreef Biels het volgende:
Bijna! Weten jullie al wat je gaat aantrekken, jongens?
Ik twijfel nog tussen EvilBlackWhoreSex en ChildRape shirts. Wat zouden de chicks leuker vinden? Maakt ook niet uit, ik ben een KLB'er, ik hossel er sowieso heel veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan. mijn moeder wist nog niet zeker of ze tijd zou hebben vandaag om mijn Rammstein longsleeve te strijken. Duimen dus.
Heb je geen shirt met een realtime weergave van je KLB stats?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen EvilBlackWhoreSex en ChildRape shirts. Wat zouden de chicks leuker vinden? Maakt ook niet uit, ik ben een KLB'er, ik hossel er sowieso heel veel.
Die zijn niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Heb je geen shirt met een realtime weergave van je KLB stats?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Zodra ik een dag echt niks te doen hebquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet dan ook je Lijst FOK! aanpassen.
Was jij niet die ene die bij de vorige KLB-meet stil in een hoekje stond tot er gevraagd werd wie jij in hemelsnaam wasquote:
Ik ben ook redelijk verlegen in grote groepen onbekendenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die bij de vorige KLB-meet stil in een hoekje stond tot er gevraagd werd wie jij in hemelsnaam was
Ritmo op cultuurquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet dan ook je Lijst FOK! aanpassen.
Hey, en volksgezondheid!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ritmo op cultuur
Sowieso Ritmo in je partij
Ik?quote:
Hum, ik kan niet zeggen ooit een foto van die knakker te hebben gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo gezond zag hij er anders niet uit op de foto's
Foto via PM?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik?
Ja, vorige KLB-meet. Maar ik had er niet aan gedacht dat het er wel eens druk kon zijn, noch had ik een foto's van anderen gezien, dus het duurde ff voor ik de groep had gevonden
Word vanavond dan, zit nu op werk en heb hier geen foto van mijzelf.quote:
Nee, bij degene die ik met mijn aanwezigheid opluisterde was juicyhil er ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet de bazen sc-meet, dat weet je
juicyhilquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, bij degene die ik met mijn aanwezigheid opluisterde was juicyhil er ook
Hoelaat ben jij er ongeveer? MIsschien kunnen we dan ergens meeten en er samen heenlopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:57 schreef Biels het volgende:
Straks in de trein, boys! Heb er nu al zin in. Zal pics maken zodra ik er ben.
Voor jou 10 anderen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef IJsblock het volgende:
Moet afhaken, ga het niet redden vanavond.....
Goed plan, ik neem mijn camera wel mee!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Biels het volgende:
Laten we zeggen 8 uur op centraal? Dan kunnen we rond 9 uur aan een biertje zitten, dat is een mooie tijd.
Ik dacht misschien nog een bordje te maken, van KLB-meet is hier ofzo. Is dat een goed idee? Ik bedoel, wat als ik die groep van 40 man misloop.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed plan, ik neem mijn camera wel mee!
Je herkent juicyhil toch wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik dacht misschien nog een bordje te maken, van KLB-meet is hier ofzo. Is dat een goed idee? Ik bedoel, wat als ik die groep van 40 man misloop.
Ik heb een beetje moeite met mensen aanspreken. Als mensen mij aanspreken gaat het wel. Heeft met mijn vorm van autisme te maken.quote:
Zet dan een foto van jezelf in dit topiqquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met mensen aanspreken. Als mensen mij aanspreken gaat het wel. Heeft met mijn vorm van autisme te maken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik dacht misschien nog een bordje te maken, van KLB-meet is hier ofzo. Is dat een goed idee? Ik bedoel, wat als ik die groep van 40 man misloop.
Die moet je nog steeds kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:08 schreef afcajos het volgende:
Waar sta je dan Biels? Ik sta nu bij de burger king. Ik heb een baggy trousers aan, met een wit shirt aan waar op staat: " I love smegma".
Hoax koningdavid zit gewoon thuis voetbal te kijken met z'n mattiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef De_Ananas het volgende:
Het dak gaat eraf hier, Biels heeft net zijn eerste pilsje gekocht en KoningDavid zit mee te zingen met Wham!
* De_Ananas Iphone uitzet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef Biels het volgende:
Fucking vette meet! 3 bier, bezopennnnnn!
Post!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb wel wat fotos van Crane hier
PARTYALARM!!!!!!!!1111
I like so moof it moof it
voldemort?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:03 schreef Mirre_c het volgende:
1 dag na de meet vorige keer werd swarma mod
wat hij heeft gedaan met yvonne dat weet alleen een persoon waarvan zijn naam niet genoemd mag worden
hangt er vanaf welke meetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:05 schreef Verlicht het volgende:
Hoeveel FOK!-meisjes troffen jullie aan op jullie meet?
Nou, jullie Bazen KLB-meet?quote:
in de frituur gesodeflikkert, smaakte nergens naarquote:
ik behoor niet tot de ''bazen''quote:
nah, hou m maar in je active topicsquote:
Maar op de meet van 7 augustus? Of is het een mannenbolwerk?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik behoor niet tot de ''bazen''
en daar zijn natuurlijk 100 vrouwen bij, allemaal heel erg mooi, fotomodel, iq van boven de 140 en dikke tieten en erg sociaal en altijd zin in sex
Is goed, dan zorg ik dat hij snel weg is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah, hou m maar in je active topics
er was geen meetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Maar op de meet van 7 augustus? Of is het een mannenbolwerk?
Geen idee, ik kom namelijk niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Maar op de meet van 7 augustus? Of is het een mannenbolwerk?
Niemand hebben?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:04 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb net een foto van Juicyhil geschoten, vers uit mn camera
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, dan zorg ik dat hij snel weg is.
Ah, ik heb alleen TT gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:09 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, ik heb alleen TT gelezen.Dank voor uw verklaring.
Matigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in de frituur gesodeflikkert, smaakte nergens naar
Omdat de randstad mij niet meer bevalt... Meer verpaupering (gebouwen en mensen).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar waarom woon je in groningen? beetje verweg toch?
Af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar waarom woon je in groningen? beetje verweg toch?
quote:
ik hebt niet over de randstad, maar over nijmegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:17 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Omdat de randstad mij niet meer bevalt... Meer verpaupering (gebouwen en mensen).
Gruwelijk lelijk. Ik ben regelmatig in Nijmegen geweest (verplichting - niet vrijwillig helaas). Elke keer als ik mijn trein uitstapte en naar het centrum liep...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hebt niet over de randstad, maar over nijmegen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:25 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Gruwelijk lelijk. Ik ben regelmatig in Nijmegen geweest (verplichting - niet vrijwillig helaas). Elke keer als ik mijn trein uitstapte en naar het centrum liep...
Geef nou toe, Nijmegen centrum is best verpauperd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]blijf maar lekker in groningen dan
* De_Ananas slaat een kruisjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:25 schreef koningdavid het volgende:
We sluiten nu de meet af door met zijn allen uit de bijbel te lezen.
Al 3 KLB'ers bekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |