Game on.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
In de stairway in Utrecht
http://www.stairway.nl/
7 augustus
Dat lijkt me wel. Even wachten tot Juicyhil dit komt bevestigen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Gaat 'ie door?
Wij maken een speciale frituurmeet in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga alleen als Biels, afcajos, McFearless, NoelGallagher, de_boswachter en KoningDavid gaan.
Koningdavid vind mij een racistquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga alleen als Biels, afcajos, McFearless, NoelGallagher, de_boswachter en KoningDavid gaan.
Nodig anders die Bulgaarse uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:50 schreef afcajos het volgende:
Knalmeet gaat het worden!!
Ik heb nog wel ergens een oude verragde Lonsdale voor je liggen, doe ik mijn Slayer-shirt aan, speciaal als Ritmo ook komt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koningdavid vind mij een racist![]()
![]()
Nu kan ik mijn Fred Perry polo niet aan op de meet
"Normalos" mogen niet komen op deze meet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb nog wel ergens een oude verragde Lonsdale voor je liggen, doe ik mijn Slayer-shirt aan, speciaal als Ritmo ook komt.
Ik kom als emo!1quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"Normalos" mogen niet komen op deze meet.
Het is of alto, of als racist.
Kiezen of delen.
Als we een KLB meet doen, doen we het ook op de KLB-stilo.
Dat scharen we onder de alto's.quote:
Ik weet dat ik een Wham-shirt van een tante kan lenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat scharen we onder de alto's.
Eigenlijk wel een mooi idee. Een meet waarin iedereen een zo fout mogelijk bandshirt aan moet doen
Ik heb al een racisten-pak besteld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"Normalos" mogen niet komen op deze meet.
Het is of als alto, of als racist.
Kiezen of delen.
Als we een KLB meet doen, doen we het ook op de KLB-stilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |