Ik heb ook al de boeken van Kluun gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah, wat een invloed heb ik toch. Nu nog andere boeken van de blog appeltje.
Vertelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:30 schreef SCH het volgende:
Kinder- en jeugdliteratuur is een grote hobby van me, en deels mijn werk tegenwoordig.
Wat ben je toch een open boek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet Bluezz en je hebt het al jaren uit toch?
Vanaf september heb ik waarschijnlijk een rubriekje op de radio waarin ik jeugdboeken recenseer. In het verleden ook gerecenseerd voor tijdschriften.quote:
Oh het houdt in dat je in ieder geval zorgt dat de mensen/buurtbewoners een kopje koffie kunnen drinken of sterkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Feli Maril
Het beheer van een wijkcentrum, leg eens uit?
Welk programma ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Vanaf september heb ik waarschijnlijk een rubriekje op de radio waarin ik jeugdboeken recenseer. In het verleden ook gerecenseerd voor tijdschriften.
Daar moet ik ook nog steeds in beginnen, de wereld van Sofie... lijkt me een leuk boek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:31 schreef borisz het volgende:
Ik ben bezig in de wereld van Sofie en in Dit was Veronica van Auke Kok.
Leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Vanaf september heb ik waarschijnlijk een rubriekje op de radio waarin ik jeugdboeken recenseer. In het verleden ook gerecenseerd voor tijdschriften.
Ik ga soms extreem laat naar bedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik laat het tegen die tijd wel weten. Het is toch te vroeg voor jou
Het zat er de hele wedstrijd in. Ze kwamen veel te snel op voorsprong en een voorsprong zo lang verdedigen, dat kan een Nederlandse club nog steeds niet.quote:
AZ kwam toen ook al in de 6e minuut op voorsprong. En we weten allemaal hoe dat toen is afgelopen..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zat er de hele wedstrijd in. Ze kwamen veel te snel op voorsprong en een voorsprong zo lang verdedigen, dat kan een Nederlandse club nog steeds niet.
Omdat zij in de 95ste minuut scorenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zat er de hele wedstrijd in. Ze kwamen veel te snel op voorsprong en een voorsprong zo lang verdedigen, dat kan een Nederlandse club nog steeds niet.
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
Het was een Italiaanse club niet zo snel gebeurd tong.
Ik kan ook op elke bewering van jou met een uitzondering het tegendeel bewijzen, maar dat geeft mij nog geen gelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef tong80 het volgende:
Wat een gelul.
Nederlanders kunnen geen penalties nemen.
Italië verloor met penalties de WK-94 finale.
Een Italiaanse club was de hele extra speeltijd bij de cornervlag blijven staan. Twente probeert 2-0 te maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Nederlanders kunnen geen penalties nemen.
Italië verloor met penalties de WK-94 finale.
Dat maakt wel uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan ook op elke bewering van jou met een uitzondering het tegendeel bewijzen, maar dat geeft mij nog geen gelijk.
Nederlandse clubs staan er niet om bekend een hele wedstrijd lang een magere voorsprong te kunnen verdedigen. 95e minuut of niet maakt niet uit.
het is wel een beetje een patroon maar jij doet daar altijd zo aangevallen overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit.
Van Basten scoort in de 87ste minuut de winnende treffer in 88 en Kieft in de 88ste minuut dan hoor je ook nooit dat het typisch Nederlands is.
Dit zijn uitzonderingen.
Italië is vier keer wereldkampioen geworden met verdedigend voetbal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
het is wel een beetje een patroon maar jij doet daar altijd zo aangevallen over
ik vind het juist fijn dat Nederlandse clubs zo spelen, en niet zo laf als in Italie.
Dan bevestig je toch alleen maar mijn punt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Italië is vier keer wereldkampioen geworden met verdedigend voetbal.
Nee hoor. In 1934 en 1938 speelden ze absoluut niet verdedigend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef tong80 het volgende:
Italië is vier keer wereldkampioen geworden met verdedigend voetbal.
Bakkes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef Againzender het volgende:
Nou ja, hopelijk slachten ze PSV af dit weekeinde
wordt mij ook aangeraden door veel mensen binnen het bedrijf, mijn schoonvader (oud AMRO) vond het ook een interessant boek, maar ik heb nog zoveel boeken te lezen ......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:26 schreef dndiek het volgende:
Ik ben bezig in "De Prooi" van Jeroen Smit.
Altijd leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die dat tournooi live hebben meegemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. In 1934 en 1938 speelden ze absoluut niet verdedigend.
Morgen ponypark Slagharen of Duinrel in het kader van je rondje pretparken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef Bjoro het volgende:
Ik lees niet, ik fok!
Oh ja en vandaag naar de Efteling geweest....ook leuk !
Ja maar jij ging ook een andere kant op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan bevestig je toch alleen maar mijn punt?
Waarom pas jij mijn quote aanquote:
Ik miste de balk, die zat in mijn oog.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar jij ging ook een andere kant op.
Dacht ik zet hem op het verkeerde been.
Efteling is leukquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef Bjoro het volgende:
Ik lees niet, ik fok!
Oh ja en vandaag naar de Efteling geweest....ook leuk !
vandaag is de tour beeindigdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen ponypark Slagharen of Duinrel in het kader van je rondje pretparken?
Zoveel heb ik er niet gelezen, maar in het kleine buurtbiebje in Utrecht kwam ik vanaf mijn 6e of zo, en tot een jaar of 5 geleden kwam ik daar ook elke 2,3 weken. De meeste boeken had ik of gelezen of wel een keer in mijn handen gehad voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ik koop veel boeken. Ik heb de grootste boekenkast met boeken die nooit zijn gelezen.
Helaa kan ik het topic niet meer vinden van de Frontpage over een vrouw van 91 die bijna alle boeken uit de bibliotheek heeft gelezen. Ze huurt boeken vanaf haar 28ste in dezelfde bieb. Minstens 4 per week.
Ze zit aan de 10000 inmiddels. In het bericht stond ook dat ze nooit een boek te laat heeft teruggebracht
Is dat cool SCH ?
Kun je niet beter boekenbonnen gaan sparen dan ? Scheelt een hoop ruimte...en als je de boeken toch niet leest !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ik koop veel boeken. Ik heb de grootste boekenkast met boeken die nooit zijn gelezen.
'GVD Sinterklaas had weer eens geen fantasie. Een Boekenbon.'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef SCH het volgende:
Ik haat bibliotheken. Boeken hoor je te kopen of te krijgen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef SCH het volgende:
Ik haat bibliotheken. Boeken hoor je te kopen of te krijgen.
En dat rijmt niet eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
'GVD Sinterklaas had weer eens geen fantasie. Een Boekenbon.'
doet me denken aan m'n dvd'squote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef tong80 het volgende:
Een boekenkast staat zo mooi. Ben aan de derde toe imnmiddels
dat rijmt niet eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
'GVD Sinterklaas had weer eens geen fantasie. Een Boekenbon.'
Ga je weer verhuizenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doet me denken aan m'n dvd's
3e kast komt er in me nieuwe huis
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:10 schreef SCH het volgende:
Voor mijn gevoel ben je al drie jaar aan het klussen ph? Wanneer ga je over, hoe zit dat eigenlijk met dat meisje van je, ben je al vader? Van die vragen
Klappen voor synchroon postenquote:
die staat ook nog op mijn te lezen lijstje...... maarja ik heb geloof ik sowieso nog 9 boeken in de kast staan die gelezen moeten wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:26 schreef dndiek het volgende:
Ik ben bezig in "De Prooi" van Jeroen Smit.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:23 schreef Bjoro het volgende:
Geen storm in een glas water
eerder een kolk
Die gaat straks langs mijn lijf
Want hoe later de avond
hoe SCHoner het volk
Ook al vind jij het misschien wel fijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
Als we het over kinderen hebben
Hebben we er aan geroken
neeuh... dat hopen we nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef Againzender het volgende:
Wat een kutmanier om eruit te vliegen voor Twente. Zat mij er weer over te verbazen dat ze zo 'volwassen' spelen, en dan toch nog op zo'n Nederlandse manier eruit gaan
Nou ja, hopelijk slachten ze PSV af dit weekeinde
Te warm en te vol.quote:
www.infofilter.nlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:01 schreef appelsientje het volgende:
ik word echt ziek van al die energie maatschappijen die bellengezeur steeds
Al dat zand...quote:
Klopt. Heb ik ook al een tijdje geleden ingesteld.quote:
Te warm en te vol.quote:
potje scrabble ook goed ?quote:
sex op de golfbaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |