Dat je het overdreven vindt of dat je het te erg vindt. Hangt een beetje af van de context.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
Leo, wat betekend "Ik vind het gewoon een beetje over/erover?"
ok, t ging idd over een grap en een ander die zei datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat je het overdreven vindt of dat je het te erg vindt. Hangt een beetje af van de context.
Je kan bv een grapje vertellen, maar je kan ook iemand kwetsen. Dat laatste is erover
Dat is inderdaad ook heel belangrijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waterpas zetten, niet vergeten.
Nee, sorryquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef Ynske het volgende:
Q, ben jij hier bekend? Gezocht Wandeling Natuurgebied nabij Driebergen/Doorn
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Er was gewoon weer niet 24uur gepost hier
Ik bij Schoorl!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:59 schreef Ynske het volgende:
vind je t gek met dit weer...
gister lekker de hele dag aan de Maarsseveense Plassen gelegen
Fok was dus gehacktquote:Iedereen vriendelijk verzoek om zijn wachtwoord op fok te wijzigen na de hack , wachtwoorden kunnen via bruteforce achterhaald zijn.
En nu dus nog eens geddos'ed. Samen met Tweakers en Geen Stijlquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:58 schreef qu63 het volgende:
Berichtje van Yvonne over de downtime:
[..]
Fok was dus gehackt
Wel lief dat ze dat tijdens mijn vakantie hebben gedaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu dus nog eens geddos'ed. Samen met Tweakers en Geen Stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |