Ik moest even googlen op de naam, inbouwcassette is zo'n vreemde naamquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het huis bevalt goed. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat we eindelijk DE reden zouden hebben om die ene rommelkamer op te ruimen.
Waarschijnlijk gaan we dit jaar nog de inbouwcassette laten plaatsenVolgende grote aankoop is dan waarschijnljik een nieuwe (tweedehands)auto en het eerste dat nog in huis moet gebeuren is de trap in orde brengen. Maar daar hebben we nog tijd voor tot in 2011 (als alles nu goed gaat hé
).
Mja, als je het zo bekijkt, mijn ouders kennen mijn vriendin's ouders wel, maar dat is het wel.. Ze komen niet langs op feestjes oid, dus dan zou het inderdaad ook best kunnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, dat is ook niet altijd zeker.
Als ik nu bij mezelf kijk. Mijn schoonouders hadden mijn pa welgeteld één keer gezien voor het huwelijk. Nu zal dat wel geen standaardsituatie zijn (mijn ma komt hier veel regelmatiger over de vloer) maar je weet nooit wat er aan de hand was, zeker niet als er verschillende culturen mee gemoeid zijn.
Ik denk dat mijn schoonouders de ouders van mijn schoonzus misschien ook maximum één keer hebben gezien (ze is Pools) en ik weet dat mijn ma de schoonmoeder van mijn zus de eerste keer gezien heeft op de schieting (dat is een feestje net voor het huwelijk).
Ja, ik weet niet of er een algemeen Nederlands woord voor isquote:
t vrijgezellenfeestje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of er een algemeen Nederlands woord voor is
Mja, een vrijgezellenfeest kan je op verschillende manieren invullen. Bij een schieting is normaalgezien iedereen aanwezig (aanstaande bruid en bruidegom, vrienden en familie). Een vrijgezellenfeestje is hier meestal gescheiden: de dames gaan ergens naartoe en de heren ergens anders.quote:
Drank en zatte mensen kan inderdaad, maar buskruit-gebruik hangt weer af van het feestje zelfquote:
vrijgezellen feestjes worden tegenwoordig steeds vaker niet meer los van elkaar maar juist samen met de hele bubs gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Drank en zatte mensen kan inderdaad, maar buskruit-gebruik hangt weer af van het feestje zelf.
Als ik het goed begrepen heb, is zo'n feest met (bijna) iedereen, op een vrijgezellenfeestje is 't enkel voor de bruid of bruidegom, niet beide.
Hmz, das dan nieuw voor mij.. De laatste paar waar ik van hoorde waren nog steeds gescheiden hoor!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
vrijgezellen feestjes worden tegenwoordig steeds vaker niet meer los van elkaar maar juist samen met de hele bubs gedaan
das t Gooiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, das dan nieuw voor mij.. De laatste paar waar ik van hoorde waren nog steeds gescheiden hoor!
quote:
Zijn er nietquote:
Ahquote:
Geen idee, maar als dat zo is zeg ik nee..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:03 schreef leonieke het volgende:
Klinkt al goed![]()
Moet je onmiddellijk beslissen?
Bruto huurquote:
Nope, ik kan in principe overal op reagerenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:19 schreef leonieke het volgende:
Ah, ik dacht dat jullie een maximum huurbedrag moesten opgeven en dat ze jullie dan een nummer gaven. Maar jullie kunnen dus op alle soorten huizen reageren?
ja hequote:
I know.. Vandaar dat ik het in ieder geval even wil zien!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:31 schreef Ynske het volgende:
das best prijzig Q
saar ligt te drogen na een wasbeurt
[ afbeelding ]
Stroopquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
en schoonze was gister door de stroop gegaan, dus vandaag dag twee in de was gezet
hoop dat alle plakzooi nu van dr kont af is
k liet de pot stroop uit mn klauwen vallen, en das niet slim als er een konijn in de keuken los looptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
StroopOngelukje tijdens het pannenkoekenbakken?
ja, wat is daar zo raar aan?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef leonieke het volgende:
Ja, ik weet niet... het lijkt niet zo hygiënischEn bijt het dan geen kabeltjes door?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bruto huur
¤ 620,18
Rekenhuur
¤ 517,81
Weet alleen nog niet of ik huursubsidie aan kan vragen
En ik reageer gewoon op woningen, daarna zie ik wel of ik het wat vind en of ik het kan betalen.. Bij deze woning was ik als 4e geplaatst, maar doordaat de rest af heeft gezegd mag ik komen kijken
Mja, ik vind het ook wel veel geld.. Maar daarvoor woon ik wel in een monumentaal pand!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een geld
. Ik vond al dat wij veel betalen, maar daar hebbenwewel een huis met 3 slaapkamers, zolder met dakkapel, voortuin en een 16 meter diepe achtertuin voor (556,76).
Mja, kinderen zijn ook niet altijd zo hygiënisch. Daar blijf je ook niet de hele dag met een doekje achteraan rennen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef leonieke het volgende:
Ja, ik weet niet... het lijkt niet zo hygiënischEn bijt het dan geen kabeltjes door?
Nou ja..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, kinderen zijn ook niet altijd zo hygiënisch. Daar blijf je ook niet de hele dag met een doekje achteraan rennen.
Ja, en? Dat betekent meestal wel dat niet zomaar alles mag. Ze zullen het ws niet tof vinden als jij een pot latex over je slaapkamerplafondje gooit of er een haak indraait om je dromenvanger op te hangenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook wel veel geld.. Maar daarvoor woon ik wel in een monumentaal pand!
Inderdaad, ik mag niks in/op/aan de muren/plafond doen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en? Dat betekent meestal wel dat niet zomaar alles mag. Ze zullen het ws niet tof vinden als jij een pot latex over je slaapkamerplafondje gooit of er een haak indraait om je dromenvanger op te hangen.
Jupquote:
Ik vind het ook vrij prijzig..quote:maar nee ik zou t geld er niet voor over hebben
Wat mag wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mag niks in/op/aan de muren/plafond doen!
En katten of honden mogen ook al niet
Voordeel is wel dat ik ook niets uit hoef te geven aan verf
De deur open doen voor de mensen die tijdens de Monumentendag mijn huis willen zienquote:
Als ik meer zou werken (en daarom mijn OV-jaarkaart laten vallen) kan ik het wel betalen.. Alleen ben ik dan niet vaak thuisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Wel mooi huisje, maar flink prijzig. Ik zou het inderdaad ook maar laten gaan, hoe jammer het ook is. Want lenen om te huren is niet echt verstandig..
Ik betaal overigens 595 euro (met wat centen erbij, maar dat is irrelevant), maar dat is inclusief servicekosten en warmte. Ook behoorlijk wat geld natuurlijk, maar ik kan het (gelukkig) wel opbrengen om te betalen
Heb je je OV-kaart van je huidige werkgever gekregen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als ik meer zou werken (en daarom mijn OV-jaarkaart laten vallen) kan ik het wel betalen.. Alleen ben ik dan niet vaak thuis
hij studeert toch nog, dan heb je de ov kaart van de ibg, maar wel met bijverdienstgrensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je je OV-kaart van je huidige werkgever gekregen dan?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je je OV-kaart van je huidige werkgever gekregen dan?
Jupquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij studeert toch nog, dan heb je de ov kaart van de ibg, maar wel met bijverdienstgrens
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mag niks in/op/aan de muren/plafond doen!
En katten of honden mogen ook al niet
Voordeel is wel dat ik ook niets uit hoef te geven aan verf
Niets aan de muren ophangen, of plafond? Ieuw wat kaal zal dat uitzien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
De deur open doen voor de mensen die tijdens de Monumentendag mijn huis willen zien
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Niets aan de muren ophangen, of plafond? Ieuw wat kaal zal dat uitzien.
En duur open doen tijdens Monumentendag, uhh ja, als je huis toch zo goed als leeg is.![]()
Ik zou zo niet willen wonen.
Ahja.. Natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Jup
En die grens ligt op 12/13k per jaar geloof ik.. Ik moet nu al bijna oppassen dat ik niet teveel verdien!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
Nu niet meer. Al wordt het wel mooi weer, dus ik ga wat BBQ vlees halen denk ik.
Even wachten op de wasmachine, dan is dat ook opgehangen.
Post jij hoofdzakelijk in het weekend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:18 schreef es70 het volgende:
Wordt het het 2e weekend zonder leven hier.
Ik lurk meer dan ik post en vooral als ik er zin in heb (en er iets te l*llen is, want tegen mezelf kletsen is niks aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Post jij hoofdzakelijk in het weekend?![]()
Hoe is het met verhuizen. Bijna alles op z'n plek?
Ik zie maar een half plaatjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Ynske het volgende:
gister eventjes op pad geweest rondom zonsondergang
[ afbeelding ]
Dat is toch niet zo moeilijk? Stekker in het stopcontact, slang in de afvoer proppen en draaien maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
De was. Een wasmachine
. Heb er wel een, maar die is nog niet aangesloten
.
Stap dus zo maar weer op mijn fiets om mijn moeder blij te maken.
Waterpas zetten, niet vergeten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Stekker in het stopcontact, slang in de afvoer proppen en draaien maar![]()
Het stekkergedeelte is simpel idd, het afvoergedeelte niet, die is er nl. (nog) nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Stekker in het stopcontact, slang in de afvoer proppen en draaien maar![]()
Nu een heel plaatjequote:
Dat je het overdreven vindt of dat je het te erg vindt. Hangt een beetje af van de context.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
Leo, wat betekend "Ik vind het gewoon een beetje over/erover?"
ok, t ging idd over een grap en een ander die zei datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat je het overdreven vindt of dat je het te erg vindt. Hangt een beetje af van de context.
Je kan bv een grapje vertellen, maar je kan ook iemand kwetsen. Dat laatste is erover
Dat is inderdaad ook heel belangrijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waterpas zetten, niet vergeten.
Nee, sorryquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef Ynske het volgende:
Q, ben jij hier bekend? Gezocht Wandeling Natuurgebied nabij Driebergen/Doorn
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Er was gewoon weer niet 24uur gepost hier
Ik bij Schoorl!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:59 schreef Ynske het volgende:
vind je t gek met dit weer...
gister lekker de hele dag aan de Maarsseveense Plassen gelegen
Fok was dus gehacktquote:Iedereen vriendelijk verzoek om zijn wachtwoord op fok te wijzigen na de hack , wachtwoorden kunnen via bruteforce achterhaald zijn.
En nu dus nog eens geddos'ed. Samen met Tweakers en Geen Stijlquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:58 schreef qu63 het volgende:
Berichtje van Yvonne over de downtime:
[..]
Fok was dus gehackt
Wel lief dat ze dat tijdens mijn vakantie hebben gedaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu dus nog eens geddos'ed. Samen met Tweakers en Geen Stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |