Als ik meer zou werken (en daarom mijn OV-jaarkaart laten vallen) kan ik het wel betalen.. Alleen ben ik dan niet vaak thuisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Wel mooi huisje, maar flink prijzig. Ik zou het inderdaad ook maar laten gaan, hoe jammer het ook is. Want lenen om te huren is niet echt verstandig..
Ik betaal overigens 595 euro (met wat centen erbij, maar dat is irrelevant), maar dat is inclusief servicekosten en warmte. Ook behoorlijk wat geld natuurlijk, maar ik kan het (gelukkig) wel opbrengen om te betalen
Heb je je OV-kaart van je huidige werkgever gekregen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als ik meer zou werken (en daarom mijn OV-jaarkaart laten vallen) kan ik het wel betalen.. Alleen ben ik dan niet vaak thuis
hij studeert toch nog, dan heb je de ov kaart van de ibg, maar wel met bijverdienstgrensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je je OV-kaart van je huidige werkgever gekregen dan?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je je OV-kaart van je huidige werkgever gekregen dan?
Jupquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij studeert toch nog, dan heb je de ov kaart van de ibg, maar wel met bijverdienstgrens
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mag niks in/op/aan de muren/plafond doen!
En katten of honden mogen ook al niet
Voordeel is wel dat ik ook niets uit hoef te geven aan verf
Niets aan de muren ophangen, of plafond? Ieuw wat kaal zal dat uitzien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
De deur open doen voor de mensen die tijdens de Monumentendag mijn huis willen zien
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Niets aan de muren ophangen, of plafond? Ieuw wat kaal zal dat uitzien.
En duur open doen tijdens Monumentendag, uhh ja, als je huis toch zo goed als leeg is.![]()
Ik zou zo niet willen wonen.
Ahja.. Natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Jup
En die grens ligt op 12/13k per jaar geloof ik.. Ik moet nu al bijna oppassen dat ik niet teveel verdien!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
Nu niet meer. Al wordt het wel mooi weer, dus ik ga wat BBQ vlees halen denk ik.
Even wachten op de wasmachine, dan is dat ook opgehangen.
Post jij hoofdzakelijk in het weekend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:18 schreef es70 het volgende:
Wordt het het 2e weekend zonder leven hier.
Ik lurk meer dan ik post en vooral als ik er zin in heb (en er iets te l*llen is, want tegen mezelf kletsen is niks aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Post jij hoofdzakelijk in het weekend?![]()
Hoe is het met verhuizen. Bijna alles op z'n plek?
Ik zie maar een half plaatjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Ynske het volgende:
gister eventjes op pad geweest rondom zonsondergang
[ afbeelding ]
Dat is toch niet zo moeilijk? Stekker in het stopcontact, slang in de afvoer proppen en draaien maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
De was. Een wasmachine
. Heb er wel een, maar die is nog niet aangesloten
.
Stap dus zo maar weer op mijn fiets om mijn moeder blij te maken.
Waterpas zetten, niet vergeten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Stekker in het stopcontact, slang in de afvoer proppen en draaien maar![]()
Het stekkergedeelte is simpel idd, het afvoergedeelte niet, die is er nl. (nog) nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Stekker in het stopcontact, slang in de afvoer proppen en draaien maar![]()
Nu een heel plaatjequote:
Dat je het overdreven vindt of dat je het te erg vindt. Hangt een beetje af van de context.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
Leo, wat betekend "Ik vind het gewoon een beetje over/erover?"
ok, t ging idd over een grap en een ander die zei datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat je het overdreven vindt of dat je het te erg vindt. Hangt een beetje af van de context.
Je kan bv een grapje vertellen, maar je kan ook iemand kwetsen. Dat laatste is erover
Dat is inderdaad ook heel belangrijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waterpas zetten, niet vergeten.
Nee, sorryquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef Ynske het volgende:
Q, ben jij hier bekend? Gezocht Wandeling Natuurgebied nabij Driebergen/Doorn
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Er was gewoon weer niet 24uur gepost hier
Ik bij Schoorl!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:59 schreef Ynske het volgende:
vind je t gek met dit weer...
gister lekker de hele dag aan de Maarsseveense Plassen gelegen
Fok was dus gehacktquote:Iedereen vriendelijk verzoek om zijn wachtwoord op fok te wijzigen na de hack , wachtwoorden kunnen via bruteforce achterhaald zijn.
En nu dus nog eens geddos'ed. Samen met Tweakers en Geen Stijlquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:58 schreef qu63 het volgende:
Berichtje van Yvonne over de downtime:
[..]
Fok was dus gehackt
Wel lief dat ze dat tijdens mijn vakantie hebben gedaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu dus nog eens geddos'ed. Samen met Tweakers en Geen Stijl
Een van die (1) is voor de ongelezen alert/push-message..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, zag boven in ipv het envelopje die (1)(1) staan. Nu staat er wel weer een envelopje want ik heb geen pm meer die niet gelezen is.
Dat begreep ik ook al.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een van die (1) is voor de ongelezen alert/push-message..
Nah, 't ging meer om het feit dat je je wachtwoord verplicht moest updaten vanwege de problemen dit weekend als ik het goed heb.. Maar omdat er ook een update daarna was gekomen (zie de MED of op de FP) hebben ze die push-pm weggehaald.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook al.Het is nu ook weg.
Zal wel weer een of ander eenmalig iets zijn geweest.
Neuh, maar ik wilde qu63 een beetje loslaten en meer onder mn echt naam doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:16 schreef Sjowhan het volgende:
Zie het nu pas, maar waarom heb jij Qu 2x hyves?
Ook onder een kloon bezig?
Ik heb je echte naam behouden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wilde qu63 een beetje loslaten en meer onder mn echt naam doen
Zo machtig ben ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb je echte naam behouden.Twee qu's kon ik niet aan.
Ik hou al vol vanaf 22 juli, ik ben er klaar meequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb je echte naam behouden.Twee qu's kon ik niet aan.
Nog even volhouden Es, al is even erg relatief.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hou al vol vanaf 22 juli, ik ben er klaar mee.
De badkamer is er volledig uitgesloopt en vernieuwd (was allemaal ouuuud, koperen doucheputje bijv.). Gek genoeg verwachtte ik dus dat het na twee weken geen gebruik kunnen maken van de badkamer dat het in orde zou zijn
. Dom, dom, dom
.
Gaat ff niet zo lekker met me, ongetwijfeld de weerslag van de vakantieperiode/verhuizing en dit kan ik er niet zo goed bij hebben.
Ahhh, dat maakt het wel weer wat duidelijkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wilde qu63 een beetje loslaten en meer onder mn echt naam doen
Sjo, mijn emmertje is door moeder natuurlijk standaard al wat voller gemaakt, dus die druppel is er wat sneller dan bij anderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
Es![]()
.
Ik denk dat alles wel goedkomt, maar het kan inderdaad nét even de spreekwoordelijke druppel zijn. Hoop zo dat vanavond alles wél goed is, zodat je weer normaal kan douchen/badderen!
proficiatquote:
quote:
oeh dat ik daar nog niet aan had gedachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Huppelhuppel
Waar blijft het gebak?
Hoi dracu.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oeh dat ik daar nog niet aan had gedacht
Taart!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Huppelhuppel
Waar blijft het gebak?
Zijn dat nou stukjes walnoot?quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:27 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
nnog een fijne dag gehad gister qu?
ola dat is ijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wickid!
Ja, jij krijgt er voor betaald om er te zijn!quote:
omdat ik nog altijd weinig aankan, gister een stuk gefietst en jankend moeten stoppen omdat t kaarsje helemaal op was. k kon gewoon niets meer, ja slapenquote:
t gaat ook al beterquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef leonieke het volgende:
oei, ik dacht dat het al beter ging. Je klinkt alleszins opgewekter.
proficiatquote:
Save the best for lastquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog steeds dat lijntje langs Ninove doen![]()
Het zal niet het allerlaatste worden, maar goeddeels toch, ja
Lekker!quote:
Wel een leuke dag gehad?quote:
Vond het ook wel lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 08:18 schreef leonieke het volgende:
Zalig gewoon Sjowhan![]()
Ik ben gisteren weer in slaap gevallen tijdens het tv-kijken, maar in mijn bed begon mijn brein weer veel te hard te werken
Ik liep vanochtend vroeg al te rennenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:09 schreef doppendoosch het volgende:
Ben ik de enige die geen fuck te doen heeft op zijn werk vandaag?
moet je vragen of je meer pauze krijgtquote:Op woensdag 2 september 2009 12:38 schreef doppendoosch het volgende:
Ik ben tijdens de lunchpauze drukker dan de rest van de dag
t was gezellig jaquote:Op woensdag 2 september 2009 13:14 schreef draculettetje het volgende:
Yns
Als nog van Harteheb je een leuke dag gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |