abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:12:57 #126
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71619757
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef navigator het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, als ze verlengen komt er 9 van de 10 keer een gelimiteerde transfersom in. Nu krijg je hoogstwaarschijnlijk meer voor m met een twee jarig contract dan anders met een 3 jarig...
Hoogstwaarschijnlijk... 9 van de 10 keer...
Je houdt een slag om de arm. Precies in die ruimte zou Ajax kunnen onderhandelen. Al vind ik het ook wel een mooi signaal dat ze het nu als waardering voor getoonde inzet en geleverde prestaties ophogen ipv als beloning voor een langer contract.
Desalniettemin hadden ze best, in goed overleg, even kunnen kijken of Luis er dan niet even een jaartje (of twee) bij wou krabbelen zonder transfersomgedoe.
Life is what you make it.
pi_71619952
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja Suarez.. dat ze het niet eens willen proberen vind ik gewoon een beetje slap. Hij gaat toch volgend jaar weg, of je hem die 1,5miljoen extra geeft of niet en ik denk niet dat hij er echt beter van gaat spelen maar we zullen zien.
Denk dat als we kampioen worden, en dus CL hebben, Suarez ook nog best is kan blijven. we spelen immers CL, hij heeft een lekker loon (lijkt me althans), en heeft het naar zijn zin. Dan weet ik niet hoe het lopende seizoen zal gaan etc, maar ik denk dat er toch wel een goede kans in dat hij blijft.
En verder ligt het natuurlijk ook aan transfers van andere clubs.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_71620204
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Silaz het volgende:

[..]

Denk dat als we kampioen worden, en dus CL hebben, Suarez ook nog best is kan blijven. we spelen immers CL, hij heeft een lekker loon (lijkt me althans), en heeft het naar zijn zin. Dan weet ik niet hoe het lopende seizoen zal gaan etc, maar ik denk dat er toch wel een goede kans in dat hij blijft.
En verder ligt het natuurlijk ook aan transfers van andere clubs.
En dan heeft hij nog maar een 1 jarig contract en vangen we niet meer dan 10miljoen voor hem...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:32:01 #129
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_71620216
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Bron?

Zou wel een stunt zijn als je dan ineens met Chivu en Huntelaar komt aanzetten.

Helaas...
quote:
Cristian Chivu in beeld voor terugkeer bij Ajax'
Woensdag 05-08-2009 om 07:28

Martin Jol wil zijn selectie versterken met Cristian Chivu. Dat meldt de website AjaxMedia.nl. De oefenmeester van Ajax heeft de club de opdracht gegeven om contact op te nemen met Internazionale en met de zaakwaarnemer van Chivu.

Het is nog altijd de vraag of de verdediger haalbaar is voor Ajax. Chivu, geboren op 26 oktober 1980, speelde van 1999 tot 2003 voor Ajax. Hij verruilde de Amsterdamse club voor AS Roma. Na vier seizoenen werd de Roemeen overgenomen door Internazionale
Maar ik neem het bericht wel met een flinke korrel zout
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:33:23 #130
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71620239
Ajaxmedia.nl

Dan moet het wel waar zijn

Jawel, je keek.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:34:10 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71620253
Kap nou eens met dat Chivu geneuzel man.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71620328
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En dan heeft hij nog maar een 1 jarig contract en vangen we niet meer dan 10miljoen voor hem...
Dan zijn we een jaar verder en staat Luis vast wel open voor contractverlenging
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:56:19 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71620803
Ajax is in elk geval wel druk bezig met het beleid 'Nee heb je, ja kun je krijgen'. Prima ontwikkeling.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71621009
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Houniet het volgende:
Kap nou eens met dat Chivu geneuzel man.
Idd, die komt sowieso nog niet terug, hoe graag wij dat ook zien, maybe als hij 32-33 is ofsow.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:15:57 #135
51286 w00h00
Digital man!
pi_71621355
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax is in elk geval wel druk bezig met het beleid 'Nee heb je, ja kun je krijgen'. Prima ontwikkeling.
Inderdaad, Stam zei ook 'ja' . Seedorf zei bijna ja, wellicht dat er nog goede opties over zijn.
pi_71621932
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef DurQ het volgende:

[..]

[..]

Maar ik neem het bericht wel met een flinke korrel zout
Kleine kans, Burdisso gaat eerder weg
pi_71622191
Lees in het Twente-topic dat Obradovic aan de tukkers wordt gelinkt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71622372
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef kevin6188 het volgende:
Lees in het Twente-topic dat Obradovic aan de tukkers wordt gelinkt.
Ik las daar op AN onlangs wat over. Het schijnt dat Lemic nog een appeltje te schillen heeft met Danny Blind (omtrent Sulejmani?). Welnu heeft Lemic een balletje opgegooid (mogelijk bij Chelsea) om hem te kopen en te verhuren aan Twente.

Het zou mij niets verbazen als Lemic Ajax een hak wilt zetten door zijn persoonlijke probleem met Blind. Overigens is de bron de veelbesproken Velibor Vasovic die dicht bij het vuur zit.

edit:

Op 2 augustus:
quote:
Er is weer contact geweest tussen Ajax en Partizan.
Later:
quote:
Iemand heeft namens FC Twente ook een visje uithangen bij Partizan.
....
quote:
Laat ik het zo zeggen: als het aan Lemić ligt, komt Obradović nooit naar Ajax.

Lang verhaal met gevoelig info, komt er op neer dat hij letterlijk nog een rekening open heeft staan bij ene D. Blind.

Snap overigens niet dat de Nederlandse media niet meer achter dit verhaal aanzit. Zijn die echt zo pro-Ajax in Holland?

[ Bericht 8% gewijzigd door Dvm86 op 05-08-2009 14:02:05 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:58:15 #139
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_71622480
Ajax onderzoekt haalbaarheid spelers topclubs

5 augustus 2009 RvN

Berichtgeving over interesse van Ajax voor diverse spelers van topclubs zoals Van der Vaart en Huntelaar berust op het informeren van Ajax naar de haalbaarheid van deze spelers. Ajax zou bij diverse clubs hebben geïnformeerd naar spelers die daar naar verwachting weinig aan spelen toekom. Een woordvoerder daarover in de nieuwe uitgave van Voetbal International: 'Wij willen weten of dit soort spelers een haalbare kaart is. Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het ffinancieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet in kaart hebben gebracht en later blijkt dat het wel mogelijk was.'

ajax.network.to
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_71622522
Goede zaak ja, dit is tenminste een bestuur dat nadenkt en dingen probeert.
-
pi_71622609
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:58 schreef MassimO het volgende:
Ajax onderzoekt haalbaarheid spelers topclubs

5 augustus 2009 RvN

Berichtgeving over interesse van Ajax voor diverse spelers van topclubs zoals Van der Vaart en Huntelaar berust op het informeren van Ajax naar de haalbaarheid van deze spelers. Ajax zou bij diverse clubs hebben geïnformeerd naar spelers die daar naar verwachting weinig aan spelen toekom. Een woordvoerder daarover in de nieuwe uitgave van Voetbal International: 'Wij willen weten of dit soort spelers een haalbare kaart is. Dus we hebben alleen geïnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het ffinancieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet in kaart hebben gebracht en later blijkt dat het wel mogelijk was.'

ajax.network.to
Wat willen ze er mee bereiken dan? Van der Vaart en Huntelaar hebben beide al aangegeven niet naar Ajax terug te willen keren.
pi_71622648
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat willen ze er mee bereiken dan? Van der Vaart en Huntelaar hebben beide al aangegeven niet naar Ajax terug te willen keren.
Dan mag jij de bron eens vermelden van Huntelaar die dat zegt.
pi_71622687
quote:

[..]

VdV wel, maar Huntelaar heb ik dat niet zien zeggen. Ajax kon zijn salaris niet ophoesten, toch?
Ik was op vakantie, dus heb beperkt dingen gelezen.
En wat ze willen bereiken staat gewoon in het bericht.
-
pi_71622730
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:03 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dan mag jij de bron eens vermelden van Huntelaar die dat zegt.
Hij wil geen salaris inleveren en Ajax kan niet aan zijn eisen voldoen. Met andere woorden: Hij wil nog niet terugkeren naar Ajax. Daarnaast zou het natuurlijk ook een enorme failer zijn vind Huntelaar.

Maar goed, in het artikel staat ook de naam van Van der Vaart en die heeft het openlijk gezegd. Het hele bericht klopt dus van geen kant.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:07:39 #145
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71622757
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij dit soort berichten.
Eén of twee ervaren oud-spelers zouden super zijn, maar dan moeten ze wel echt iets toevoegen. Het 'scenario Rijkaard' is geweldig, maar er zijn meer voorbeelden te noemen waarbij het toch een minder groot succes werd.
De kans dat er in het huidige voetbal een speler terugkomt en echt gaat inleveren op zijn salaris en die in staat is om nog écht op het hoogste niveau te spelen is heel erg klein en ik ben bang dat we dan uiteindelijk toch weer uitkomen bij een gevalletje Verlaat of Winter.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:07:39 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71622759
quote:

[..]

Van der Vaart heeft nee gezegd, nadat Ajax hem heeft gepolst. Stel dat hij bij Fenerbahce belandt, zonder dat Ajax het probeert en Rafael vrolijk meldt dat 'ie ook best naar Ajax had gewild. Je kunt het maar beter geprobeerd hebben, en een "nee" verkocht te krijgen, dan dat je achteraf hoort dat 'ie best had willen komen.
pi_71622782
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

VdV wel, maar Huntelaar heb ik dat niet zien zeggen. Ajax kon zijn salaris niet ophoesten, toch?
Ik was op vakantie, dus heb beperkt dingen gelezen.
En wat ze willen bereiken staat gewoon in het bericht.
Het schijnt dat ze Real verzocht hebben een kwart van zijn salaris te betalen, wat er op neer komt dat er 3 miljoen overblijft voor Ajax. Hoe deze constructie precies werkt weet ik niet. Een ding is zeker. Mocht Ajax besluiten een bod van 10 miljoen te doen, dan moet het bod van een andere partij minimaal 17 miljoen bedragen om het bod van Ajax te evenaren. Vind het toch wel mooi bedacht, die constructie van 7 miljoen door Ajax, had alleen niet verwacht dat hij al zo spoedig ter uitvoering zou worden gebracht. Het is Real in ieder geval een doorn in het oog.
pi_71622792
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij wil geen salaris inleveren en Ajax kan niet aan zijn eisen voldoen. Met andere woorden: Hij wil nog niet terugkeren naar Ajax. Daarnaast zou het natuurlijk ook een enorme failer zijn vind Huntelaar.

Maar goed, in het artikel staat ook de naam van Van der Vaart en die heeft het openlijk gezegd. Het hele bericht klopt dus van geen kant.
Hij zei dat hij er geen trek in had nav de interesse van Ajax, Einstein.
Maar dan nog steeds heeft KJH niet gezegd dat ie niet naar Ajax wil, zoals jij beweerde. Hij wil gewoon niet teveel achteruit gaan qua salaris.
Dat is niet zo heel gek hoor. Maar leuk geprobeerd je er uit te lullen .
-
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:11:23 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71622882
Zoals ik al zei het 'Nee heb je, ja kun je krijgen'-beleid. Ajax wil gewoon niet achteraf te horen krijgen dat iemand dit seizoen best voor Ajax had willen spelen met het oog op het WK. Prima toch?

Ook al zeggen er twintig spelers 'nee' tegen Ajax, als er één 'ja' zegt is het al geweldig.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:11:30 #150
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71622887
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Begrijpend lezen ist auch ein Fach
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')