Ik lees het net een beetje. Het is echt bizarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
verhaal : De chatgirl
Lees het even door, het is de moeite waard.
Ván Dam!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:04 schreef Beregd het volgende:
Meneer ten dam, wat ga je nu weer allemaal uitsteken?
Ik weet zeker dat het verhaal nog spannender gaat worden dan het eerstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Goed begin, maar het vorige begon toch een tikkeltje beter
sorry, broerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef broer het volgende:
[..]
Ván Dam!
Ik weet dat het allemaal niet eenvoudig is, maar je moet wél opletten.
Na 1 jaar en 8 maanden (!!!) nog steeds aan haar denken! Wie bedénkt zo fucking veel bezieling!!?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:55 schreef Abbadon het volgende:
oprechte emotie! Ik ben ontroerd...dattie gewoon spijt heeft enzo! levensecht...je voelt het gewoon!
spelbrekerquote:
Ga maar verder totdat je er klaar voor bent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef LoveMonkeys het volgende:
Sorry dat ik geen vervolg nog schijf ben beetje inpiratie loos
verder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga maar verder totdat je er klaar voor bent.
Ondertussen bijt ik mijn nagels eraf van de spanning.
Jezus, schrijf ik het toch al bijna anderhalf topic fout. Het is ook een kutwoord ook.quote:
Ohquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:53 schreef LoveMonkeys het volgende:
Het zou vast niet zo heel raar meer klinken maar ik heb er even geen zin in
Ik ga daarom ook niet veder met het verhaal voorlopig
spijt me
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:37 schreef Mortaxx het volgende:
Moest dat nou vandaag. Gelijk m'n weekend verpest
Wat is er gebeurd!? Drank op? De slijterij zal nu ondertussen wel weer open zijn toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:53 schreef LoveMonkeys het volgende:
spijt me
Klootzakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:53 schreef LoveMonkeys het volgende:
spijt me
En hoe zit dat dan met je contract bij de uitgeverij voor de Trotse Paard Trilogie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:53 schreef LoveMonkeys het volgende:
spijt me
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:53 schreef LoveMonkeys het volgende:
spijt me
Inderdaad. Ze lijkt nu wel zo'n eendagsvlieg artiest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:23 schreef Trommeldaris het volgende:
Nu kom je nooit meer tussen de groten te staan. Dit kan niet waar zijn.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:17 schreef LuNaTiC het volgende:
tijd voor een ghostwriter, dit soort proza mag niet zomaar verloren gaan.
Veder natuurlijk! Je hebt een hele nieuwe lezersdoelgroep blootgelegd: de flitsende internetter met een aandachtsboog van 10 seconden per posting.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik dacht om dooor te gaan maar volgnesmij vond idreen het toch een goed idee om te stoppen?
Hoe kun je dat nu zeggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik dacht om dooor te gaan maar volgnesmij vond idreen het toch een goed idee om te stoppen?
Neeeeee, veder veder!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Loopt nu al naast zijn schoenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Typisch gevalletje van 'ik verzuip mijn talent'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef LoveMonkeys het volgende:
Op donderdag in de zomervakantie schrijf ik nooit vooral vandaag niet maar 5 minutjes thuis en de hele nacht in de stad blijven want het is de laaste keer dit jaar X3
ik ga weer feesten
Ik vind jou een beetje eng.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:58 schreef herzberg het volgende:
ik denk dat de dame behoefte heeft aan een stevige koppende pen*s in haar geile inktpot. na een nacht flink pezen schrijft ze ongetwijfeld wederom als een tierelier... wie kent de dame persoonlijk?
JAM() wellicht ???
nb. veder, vederrr, vederrrrrrrrrrrrrrrrrr........
ik hoop dat shadowgirl wederom gaat huilen. dat is altijd geil, als kleine meisjes gaan huilen.
mag ik kijken???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:20 schreef zonnestraal2338 het volgende:
pfffffffffffff
erover!!!!!!!!
wat denk je??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
'
wil je het zelf niet liever doen
wellicht meer iets voor het topic de sadistische voyeur en de exhibitionistische tiener ??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:57 schreef Xessive het volgende:
Een hele nieuwe ontwikkeling in dit topic! Gaan jullie veder?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef herzberg het volgende:
[..]
wellicht meer iets voor het topic de sadistische voyeur en de exhibitionistischemasochistische tiener ??
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
iedere keer als dit topic weer bovenin bij My active topics verschijnt hoop ik weer op een update.
Veder!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
iedere keer als dit topic weer bovenin bij My active topics verschijnt hoop ik weer op een update.
Veder!
Ze is natuurlijk haar wachtwoord kwijt, nu Trotse Paard FOK! laatst heeft gehackt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:26 schreef Atreidez het volgende:
Laatste post van LoveMonkeys 13 augIk vrees dat t einde zoek is..
Dat kan niet, Trotse Paard was al bekeerd? Hij ging zelfs langs!quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk haar wachtwoord kwijt, nu Trotse Paard FOK! laatst heeft gehackt.
Dacht ik eindelijk een update te zienquote:
Wij als echte fans hebben met spanning gewacht, gauw veder dus!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef LoveMonkeys het volgende:
Hee mensen,
Ben echt al heeel lang niet meer online geweest
Heel veel dingen gebeurt
Vorige maand is me vader overleden
en nog wel wat meer dingen
Ik weet niet of ik nog wle veder moet gaan met mijn verhaal?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef LoveMonkeys het volgende:
Die stem zegt : Geduld is een schone zaak
veder??
Sterkte meidquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:32 schreef LoveMonkeys het volgende:
Sorry mensen dat ik zo laat reageer
maar nogal een paar problemen
dus niet echt zin om te schrijven
Me beste vriendin haar oma is vorige week overleden nu haar tante
net te horen gekregen me oma voor de 3de keer kanker
En ruzie met me vriendje
Hopelijk snappen jullie het ene beetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |