Veder natuurlijk! Je hebt een hele nieuwe lezersdoelgroep blootgelegd: de flitsende internetter met een aandachtsboog van 10 seconden per posting.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik dacht om dooor te gaan maar volgnesmij vond idreen het toch een goed idee om te stoppen?
Hoe kun je dat nu zeggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Ik dacht om dooor te gaan maar volgnesmij vond idreen het toch een goed idee om te stoppen?
Neeeeee, veder veder!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Loopt nu al naast zijn schoenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:27 schreef LoveMonkeys het volgende:
Typisch gevalletje van 'ik verzuip mijn talent'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef LoveMonkeys het volgende:
Op donderdag in de zomervakantie schrijf ik nooit vooral vandaag niet maar 5 minutjes thuis en de hele nacht in de stad blijven want het is de laaste keer dit jaar X3
ik ga weer feesten
Ik vind jou een beetje eng.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:58 schreef herzberg het volgende:
ik denk dat de dame behoefte heeft aan een stevige koppende pen*s in haar geile inktpot. na een nacht flink pezen schrijft ze ongetwijfeld wederom als een tierelier... wie kent de dame persoonlijk?
JAM() wellicht ???
nb. veder, vederrr, vederrrrrrrrrrrrrrrrrr........
ik hoop dat shadowgirl wederom gaat huilen. dat is altijd geil, als kleine meisjes gaan huilen.
mag ik kijken???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:20 schreef zonnestraal2338 het volgende:
pfffffffffffff
erover!!!!!!!!
wat denk je??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:48 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
'
wil je het zelf niet liever doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |