het was een mobiele, k ga de foto iig opvragen, heb ik nog iets voor aan de muurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef Timmor het volgende:
Zeker vlakbij de quickvelden gepakt door een mobiele/lasergun? Daar staan die lijers nogal eens![]()
de vaste rem ik altijd voor af, dat kan t niet geweest zijnquote:
Geheel terechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:33 schreef CoolGuy het volgende:
fucking hell, 21 km te hard binnen de bebouwde kom en even 120 euro aftikken, wat een geld zeg!
daar hoor je me niet over, ik verbaas me alleen dat het zo veel kost t.o.v. van, voor mijn gevoel, nog niet zo heel erg lang geleden.quote:
Vooral binnen bebouwde kom zijn de boetes erg snel omhoog gegaan. Daarbuiten valt het wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
daar hoor je me niet over, ik verbaas me alleen dat het zo veel kost t.o.v. van, voor mijn gevoel, nog niet zo heel erg lang geleden.
Terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:37 schreef Timmor het volgende:
Mensen die niet weten welke weg het isVooral het laatste stuk van de graafseweg heb je verdomme 3 banen zonder tegenliggers en mag je nog maar 50
ik kan prima rijden, op de snelweg rij ik nog wel harder zelfsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |