Dat hebben wij juist daarom sowieso nooit gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef Kresj het volgende:
Een touwtje uit je brievenbus hangen om als kind makkelijk naar binnen te kunnen. Hoef je nu niet meer te proberen als je geen 'bezoek' wilt...
Ik wil die sjit op mijn mobiel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef soapie het volgende:
Draaischijf op de telefoon....
Ik kan me niet voorstellen dat er geen applicatie is die op je touchscreen een (werkende)draaischijf weergeeft...quote:
Eén gulden 25.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
2 Gulden voor een patatje met betalen
Bij ons was dat Jan de Bakkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef CyclingGirl het volgende:
De rijdende bakker die altijd door de straat kwam die rijd overigens nog bij mijn ouders.
inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:12 schreef soapie het volgende:
Melkboer en groenteboer aan de deur.....
SRV-wagen, zie je ook bijna nergens meer..
idd..the memoriesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef Iblis het volgende:
Dat je als 8 jarige met vijf gulden naar de lokale sigarenboer kon gaan om voor je moeder sigaretten pa shag te kopen, en dat je dan ook die sigaretten kreeg en dat je dan 10ct overhield en daar weer een snoepje van kon kopen. En dat je geen gezeur had met een leeftijdsgrens.
Vroeger had je in elke klas maar een buitenlander, en dat was dan nog een Indiër ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:04 schreef Iblis het volgende:
En dat brengt me er ook bij dat elke klas nog maar één dik jongetje had.
Dit was bij ons het doel van "spelen" in de papiercontainer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Iblis het volgende:
Ik speelde vroeger wel eens in de oudpapiercontainer, en dan soms had iemand een playboy weggegooid.Zo zag je nog eens wat.
Marokaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vroeger had je in elke klas maar een buitenlander, en dat was dan nog een Indiër ook.
Ohja, die jongen moest je wel uitnodigen op je feestje, anders was het discriminatie en dat is zielig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |