quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef IJsblock het volgende:
Die haaietand om zijn nek.....![]()
Alsof dat wil zeggen: ik ben wezen duiken als een Steve Irwin, ben in gevecht gekomen met een great white en de tanden uit zijn smoel geslagen, dit is een souvenir van het gevecht.
Die heeft hij ook.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Tahiti het volgende:
Terechte klacht, met z'n haaietandWaarom heeft ie geen tribal tattoo op z'n arm?
Hoax, dat was zo'n nepgouden plestik munt die uit de reet van een ezel kwam geschoten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:31 schreef Remsjo het volgende:
Die haaietand als kettingDie had ik vroeger ook alleen kon ik ze uit zo,n automaat bij een souvenirwinkel zoals bij de Efteling halen
Is ie ook, alleen nu is het een nerd die denkt dat ie cool erbij loopt in z'n guido outfitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef Ritmo het volgende:
Haha die foto viel me ook al op ja. Dacht altijd dat het normaal zo'n nerd was.
Jij bent zelf zeker van de houthakkersblousjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef Timmor het volgende:
[..]
Is ie ook, alleen nu is het een nerd die denkt dat ie cool erbij loopt in z'n guido outfit
Jaaa dat ook maar er stonden vroeger ook van die kleine automaatjes. Een voorbeeld daarvan was zo,n kip. Gooi er geld in, de kip broed een ei uit. In die eitjes zaten ook van die kettingen met van die tandenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hoax, dat was zo'n nepgouden plestik munt die uit de reet van een ezel kwam geschoten...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Deetch het volgende:
is geen haaietand, eerder een tand van een land roofdier
Kom op man! Witte broek, strak zwart korte mousen blouse, haaientand....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker van de houthakkersblousjes?Als je dit al 'guido' vindt moet je het woord toch even Googlen. Alleen die haaientand is erg lelijk.
Dat wist ik echt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die heeft hij ook.....![]()
[ afbeelding ]
Die witte broek en blouse is niets mis mee (beter dan een saaie spijkerbroek en lelijk t-shirt) de haaientand is erg fout.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef Timmor het volgende:
[..]
Kom op man! Witte broek, strak zwart korte mousen blouse, haaientand....
Obvious troll is...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij bent zelf zeker van de houthakkersblousjes?Als je dit al 'guido' vindt moet je het woord toch even Googlen. Alleen die haaientand is erg lelijk.
Hoe kan je dat nou weer zien danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:28 schreef Deetch het volgende:
is geen haaietand, eerder een tand van een land roofdier
Idd, zitten gewoon pure duitse Shumi haters hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hij is wel een goeie coureur!, net als steve mcqueen was.
die gaan het snelst?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef shadowflash het volgende:
Maarja hij rijdt wel in een rode auto en je weet wat ze zeggen over rode autos XD
die zijn niet zwartquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef shadowflash het volgende:
Maarja hij rijdt wel in een rode auto en je weet wat ze zeggen over rode autos XD
Consequent uitspreken als Sgguumie, dat relativeert de zaak al weer voor een groot deelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Schumi (_! ) is dan ook niet voor niets een publiciteitsgeilerd.
de bestuurders hebben kleine piemels?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef shadowflash het volgende:
je bent niet wijsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef IJsblock het volgende:
Die sigarenrokende Schumi is wel een bazenpose, al haat je hem of niet.
Geeft een beetje de scarface look, I'm loving it.
Mocht ie willenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef IJsblock het volgende:
Geeft een beetje de scarface look
quote:
Dat deed hij toch als de Stig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat moet hij dan volgens jou?
Een helm dragen in z'n vrije tijd want zo kun jij het beste ermee omgaan?
Dat geldt voor 90 % van de mensen, als je een hoge opleiding behaald hebben niet meetelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef MaGNeT het volgende:
Wat je ook van 'm vindt, hij heeft meer bereikt dan welke Fok!'er ook...
Helemaal niet, hij rijdt niet in een 740 dus dan doet hij er niet toequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef MaGNeT het volgende:
Wat je ook van 'm vindt, hij heeft meer bereikt dan welke Fok!'er ook...
Vertel eens wat over jezelfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef classpc het volgende:
Kunnen we het ook over mensen hebben die wél belangrijk zijn?
Zoals?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef classpc het volgende:
Kunnen we het ook over mensen hebben die wél belangrijk zijn?
Damnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder 'alto' verstaat, maar als je hetzelfde kortzichtige beeld van 'alto' hebt als de meeste mensen (wat ik wel aanneem), zit je er flink naast.
Het was opzicht nog wel grappig eerst, nu is het heel, heel sneu aan het worden dat je eigenlijk niks anders kan dan mensen bashen die andere muziek luisteren dan jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat dat rock-luisterende alternatieve tuig dan eens oprotten.
Ik denk niet dat ze een Batiavia-schtadt (oid in het duits) hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:39 schreef Ritmo het volgende:
Maar OT maar weer. Schummie met 700 miljoen op z'n bankrekening en dan nog geen stijlvollere kleding kleding kopen.
Dit is echt zo Epicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef EvanStone het volgende:
Valt wel mee vergeleken met:
[ afbeelding ]
Alsof je in Berlijn ofzo geen fatsoenlijke kledingzaken hebt? Zelfs in elk Nederlands middengroot stadje heb je wel winkels. Desnoods laat ie het uit Milaan overkomen ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een Batiavia-schtadt (oid in het duits) hebben.
Geen idee, ik ben er niet meer geweest sinds Nena zong over 99 luchtballonnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je in Berlijn ofzo geen fatsoenlijke kledingzaken hebt? Desnoods laat ie het uit Milaan overkomen ofzo.
Ze zeggen dat hij overdag in wolvenshirts rondloopt en ze zeggen ook dat hij in zijn slaap alle nummers van Megadeth meesnurkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:49 schreef Red_85 het volgende:
Hij had pas stijl gehad als hij nog gewoon op allstars liep.. dit is echt een schande!! trek snel een race overall aan misschien dat ik het je vergeef...
Waarom begin je nou op mij te kankeren ipv op b.v. de TS die meteen over mooiboys e.d. begint? Als dergelijke idiote termen nou ook eens achterwege blijven (tenzij het terecht is) hoef ik er ook minder op te reageren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:57 schreef J.Herrer het volgende:
Crane komt hier kijken en het gaat meteen weer over alto's en gothics en emogejank
Hey Crabmanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Maar hij ziet er toch ook zo uit met z'n toffe haarcoupe en zonnebril, en zijn tandketting? Ik mis alleen nog die tuitende lippen a la Ballack
Waar maak je je eigenlijk druk om?
Nee, dit zijn mooiboys.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Maar hij ziet er toch ook zo uit met z'n toffe haarcoupe en zonnebril, en zijn tandketting?
Waar maakt de TS zich eigenlijk druk om?quote:Waar maak je je eigenlijk druk om?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef Ritmo het volgende:
En Ballack tuitende lipjes?Foto? Dat is zo'n beetje dé anti-mooiboy.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dit zijn mooiboys.Niet iemand die een keer een witte broek of getailleerd zwart overhemd aanheeft.
En Ballack tuitende lipjes?Foto? Dat is zo'n beetje dé anti-mooiboy.
[..]
Waar maakt de TS zich eigenlijk druk om?
OMG die is wel erg ja.quote:
Alleen jammer dat ie dan zo'n lelijk fleecevest aanheeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef IJsblock het volgende:
Geeft een beetje de scarface look, I'm loving it.
neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schumacher is een baas. Al heeft 'ie wel wat weg van Rob Geus qua vorm van z'n hoofd
.
[ afbeelding ]
Maar wat kan die jongen voetballen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef EvanStone het volgende:
Valt wel mee vergeleken met:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schumacher is een baas. Al heeft 'ie wel wat weg van Rob Geus qua vorm van z'n hoofd
.
[ afbeelding ]
hij is duitsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
Je kan iemand wel uit de achterbuurt halen, maar de achterbuurt uit iemand halen is lastiger.
Wat een fail...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
Je kan iemand wel uit de achterbuurt halen, maar de achterbuurt uit iemand halen is lastiger.
Je kan iemand wel uit de achterbuurt heimat halen, maar de achterbuurt heimat uit iemand halen is lastiger.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft een voorhoofd waar de eiffeltoren jaloers op isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |