abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71595192
Ik ben een studente Journalistiek, richting TV. De keuze lag in het 2e jaar, de uitvoering ervan in het 3e. Dit heb ik net achter de rug.
Helaas ligt televisiemaken me niet en ik wil er niet mee verder.

Heb al besloten dat ik verder wil studeren (waarschijnlijk Psychologie).
Mijn nuchtere redenatie is: nu door de zure appel heen bijten, zo goed mogelijk proberen Journalistiek af te maken. Dan heb ik een papiertje.

Probleem is alleen motivatie.

Zit bijna in het 4e jaar, maar heb enorm tegen achterstallig werk, namelijk mijn portfolio van het 2e jaar. Ik WIL dit helemaal niet, ik wil gewoon stoppen en een nieuwe studie beginnen en dan wel alles goed doen. Scheelt een jaar extra lenen bij IBG.

Dit hele topic is een vorm van studieontwijkend gedrag.

Kan iemand me advies geven of gewoon een schop onder m'n kont?
I don't go to sleep to dream
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:15:53 #2
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71595200
Lol stop dan gewoon?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:16:26 #3
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71595213
Buk maar ff, dan krijg je een schop.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_71595217
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:16:41 #5
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71595221
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef JuiceJuice het volgende:
Lol stop dan gewoon?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:16:41 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_71595222
Maar kindertjes in Afrika kunnen heulemaal geen studie volgen!!!11!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_71595259
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef mstx het volgende:
Maar kindertjes in Afrika kunnen heulemaal geen studie volgen!!!11!
Kindertjes in Afrika hoeven later ook niet zoveel belasting te betalen lollerpwns.
pi_71595300
Als je alleen nog één jaar moet, dan moet je inderdaad even die zure appel doorbijten.
Dan heb je die eerste drie jaar niet voor niets gedaan en heb je een extra diploma op zak.
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:19:38 #9
137949 Disana
pi_71595320
Eén jaar op de rest van je leven voor een prima papiertje op zak. Ik zou ervoor gaan.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:20:24 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71595338
--->SES
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_71595365
Ok, nog meer van deze adviezen en mijn motivatie stijgt!

Heeft iemand toevallig nog een achtergrondverhaal liggen die ik kan gebruiken?
pi_71595408
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
--->SES
Excusez-moi, ik was dwalende
pi_71595415
Tsja, waarom zou je psychologie na 3 jaar nog wel leuk vinden? Misschien sta je dan wel voor eenzelfde situatie. Opleiding afmaken dus!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:23:39 #14
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_71595425
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Starlings het volgende:
Ok, nog meer van deze adviezen en mijn motivatie stijgt!

Heeft iemand toevallig nog een achtergrondverhaal liggen die ik kan gebruiken?
Zoek een achtergrondverhaal over iemand die het moeilijk had, die vervelende dingen moest doen, maar die heeft doorgezet en nu succesvol is. Twee vliegen in één klap. Succes!
pi_71595439
Heeft iemand nog suggesties waar ik motivatie vandaan kan halen?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:25:14 #16
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71595466
Jawhoor
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef Nokiadude31 het volgende:
En alsof het afgesproken is kijken we allebei richting de deur en ja hoor, daar komt onze ober van eerder op de avond binnenwandelen. Nadat hij eerst het personeel aan de bar begroet heeft dwaalt zijn blik door de bar en al snel heeft hij jou gezien en een brede glimlach verschijnt op zijn gezicht. Hij komt zelfverzekerd onze kant op gelopen en als hij bij ons tafeltje is aangekomen worden meteen 3 nieuwe cocktails geserveerd. Zonder enige vorm van gene schuift hij aan jouw kant op de bank en begint een gesprek met ons beiden. De tijd vliegt als we het over zijn mooie land hebben, de lokale gebruiken en over de schitterende natuur.

Ik let extra op hoe jij je gedraagt ten opzichte van hem en ik kan zien dat jij, na de eerste zenuwachtigheid, nu al zekerder van jezelf aan het worden bent. Na nog wat cocktails beginnen we alledrie wat losser te raken en ik merk dat jij het gesprek langzaam richting de iets ‘stoutere’ onderwerpen aan het sturen bent. Zo vraag je hem of hij al veel vriendinnen heeft gehad, waarop hij met een brede glimlach antwoord: lokale dames of toeristen? Zijn spontane antwoord zorgt voor lichte blosjes op jouw wangen. Plotseling zie ik zijn ogen even naar jou flitsen en al snel heb ik door wat je aan het doen bent. Onze ober verschuift een beetje op de bank en kijkt mij ondertussen angstvallig aan. "Maak je geen zorgen" zeg je tegen hem, mijn vriend weet hiervan en heeft er geen problemen mee. Toch iets ongemakkelijk kijkt hij ons aan. Maar al snel zie ik aan zijn blik dat hij geen weerstand meer kan bieden. Ik werp een blik tussen jou en hem in en zie jouw hand op zijn kruis. Terwijl je mij een geile blik toewerpt streel je over zijn broek, waarin zich al snel een vorm begint af te tekenen. Hmmmm, zeg je verlekkerd, dat voelt goed aan. Nog enigszins uit het veld geslagen kijkt de man mij aan, maar middels een glimlach en een knikje geef ik aan dat hij zich geen zorgen hoeft te maken.

Door mij gerustgesteld zie ik hem zichtbaar zichzelf overgeven aan jou. Je trekt hem naar je toe en begint hem te kussen en al snel zijn jullie tongen in elkaar verstrengeld in een heftige tongzoen. Ik ga iets verzitten zodat ik een goed beeld heb van wat er bij jullie beide gebeurt. Ik zie jouw hand onder zijn shirt verdwijnen en nog iets aarzelend laat hij zijn handen over jouw topje glijden. Middels een lichte kreun geef je aan dat hij op de goede weg is en al snel heeft hij zijn handen op jouw borsten liggen en begint deze te masseren. Ik zie dat je jouw heupen naar voren duwt ten teken van je geilheid, maar onze ober is nog niet helemaal op je ingesteld en mist dit teken. Hij is inmiddels stevig jouw borsten aan het masseren en ik zie dat jouw tepels fel door je topje heenpriemen.

Hmmm, het was mij helemaal niet opgevallen dat je geen BH had aangedaan denk ik bij mezelf. Ik zie hoe jouw hand onder zijn shirt over zijn borst streelt. Als jullie kus verbroken wordt zie ik jouw hand afdalen naar beneden en verdwijnen in zijn broek. Iets ongerust zie ik onze ober om zich heenkijken, echter niemand besteed enige aandacht aan ons drieën op onze bank. Terwijl jouw hand in zijn broek verdwijnt kijk je mij even aan en fluistert: "hij is groot… hmmmm". "Ga je gang maar, leef je uit" zeg ik glimlachend. Ik zie hoe je hand inmiddels vrij fel heen en weer gaat in de broek van onze ober en je buigt je nogmaals naar hem toe om hem te kussen. Inmiddels heeft hij zich ook over zijn onwennigheid heen gezet en laat zijn handen nu over je billen dwalen en ik zie hem er lichtjes in knijpen. Je kunt een kreun niet onderdrukken en gaat nog feller in zijn broek te werk. Plotseling duwt de ober je naar achteren en kijkt je aan. "Wil je dit echt?" vraagt hij aan jou. "Natuurlijk" antwoord je snel, "maar onder een voorwaarde, dat mijn vriend mag toekijken". Even zie ik hem twijfelen, maar zijn geilheid overwint en hij stemt in. "Laten we dan maar naar onze kamer gaan" stel ik voor en snel maken we dat we met zijn drieën wegkomen uit de bar.

Binnen enkele minuten arriveren wij op onze kamer en jij trekt onze ober, die Antonio blijkt te heten, resoluut mee naar binnen. Je laat er geen gras over groeien en trekt hem dicht tegen je aan en kust hem fel. Nog iets onwennig laat Antonio zijn handen over je rug naar beneden glijden en kneed je billen door het stof van je rokje heen. Ik ga in een hoek van de kamer zitten in een stoel en kijk geïnteresseerd toe hoe jij je nu duidelijk tegen hem aandrukt en langzaam kussend zijn nek verkend. Antonio laat zijn handen nu nog iets verder zakken en stroopt je rokje omhoog zodat ik vol tegen je mooie billen in string aankijk. Hij laat zijn handen nu over je billen glijden en streelt nu feller. Een geil kreuntje ontsnapt aan je lippen en je begint fel met hem te tongzoenen terwijl je handen over zijn shirt glijden en zijn knoopjes losmaken. Een gespierde borstkast komt tevoorschijn, waar jij vervolgens je handen weer overheen laat glijden en even langs zijn tepels streelt. In een reactie duwt Antonio zijn heupen naar voren en ik kan zien (en jij voelen) dat het een en ander zijn kruis niet onberoerd heeft gelaten. Antonio haakt zijn vingers onder je topje en trekt in een vloeiende beweging het topje over je hoofd. Terwijl je ferm vooruitstekende borsten in het zicht springen, kan Antonio zijn ogen er niet vanaf houden. "Vind je ze mooi?" vraag je hem terwijl je ondertussen je hand in zijn broek hebt laten verdwijnen. "Uhmm ja", stamelt hij enigszins uit het veld geslagen. "Wil je dadelijk misschien lekker je pik ertussen stoppen"? Weer stamelt Antonio ja, terwijl hij zijn ogen niet van je kan afhouden. Met gepaste trots kijk ik naar hoe mijn schat een andere man compleet om haar vinger wind. Resoluut maak je nu zijn broek los en trekt deze op zijn enkels, vervolgens duw je hem achterover op het bed en kniel je tussen zijn benen.

Nog even kijk je mij aan maar ik geef door middel van een knikje en een knipoog aan dat alles in orde is. Je trekt zijn boxershort naar beneden en daar springt zijn inmiddels al tot flinke omvang gegroeide geslachtsdeel tevoorschijn. Even ben je stil door de enorme afmeting van zijn lul maar dan overwint je geilheid het en buig je je naar voren. Terwijl je hem aankijkt lik je zachtjes langs zijn lul van boven naar onderen en lik en sabbel je even op zijn ballen. Jouw actie zorgt voor een nog verdere groei van zijn lul en je hebt inmiddels twee handen nodig om hem vast te houden. Je begint nu zijn eikel te likken en neemt hem in je mond. Door de omvang moet je iets wennen aan het gevoel, maar al snel begin je hem vol overgave te pijpen terwijl een hand masserend langs zijn lul heen en weer glijdt en je andere hand zijn ballen masseert. Een harde kreun ontsnapt aan Antonio’s lippen terwijl hij volledig aan je is overgeleverd.

Het uitzicht op jou met Antonio laat mij ook niet onberoerd en er begint zich wat te roeren in mijn broek. Ondertussen neem je de nu volledig stijf geworden pik van Antonio in je mond en laat hem zo ver als je kan in je mond verdwijnen. Antonio heeft genoeg van zijn passieve rol en gaat overeind zitten en trekt je omhoog. Een geile tongzoen is het gevolg, terwijl hij ondertussen met een hand jouw rokje en string naar beneden duwt. Terwijl hij je aankijkt laat hij zijn hand tussen je benen glijden en voelt hoe nat je al geworden bent, en al snel duwt hij een vinger bij je naar binnen en begint je te vingeren terwijl jullie tongen fel om en rond elkaar heen draaien. Je duwt hem toch weer achterover en gaat met je poesje op zijn gezicht zitten en buigt voorover om je pijpbeurt voort te zetten. Antonio kan het uitzicht op je poesje niet weerstaan en begint je te likken. Tterwijl je sappen uit je druipen, likt hij dit op en likt langs je clitje en door je poesje heen en weer.

Gestimuleerd door zijn befactie begin je weer fel aan zijn pik te zuigen en neemt hem in je mond en laat jezelf eroverheen zakken. Tot ongeveer de helft kom je en dan moet je toch echt opgeven. Terwijl je mij aankijkt begin je hem fel te pijpen, ondertussen zijn ballen masserend. Ik kan het niet nalaten om mijn inmiddels redelijk gezwollen geslachtsdeel uit mijn broek te nemen en hem langzaam te gaan strelen. Je ziet hoe ik mezelf begin te bevredigen en dit lijkt je nog een adrenalinestoot te geven en je begint nog feller te zuigen en likken aan Antonio’s lul. Ik zie dat hij inmiddels jou ook behoorlijk verhit heeft door middel van zijn gelik en dit windt mij nog meer op en ik begin iets fermer met mezelf te spelen.

Inmiddels begint Antonio je poesje nog feller te likken en ik zie hem bezig met zijn handen, iets wat bij jou een, door een flinke doch gesmoorde kreun ontvangen wordt. Ik geniet van hoe jij ligt te genieten en ook de steigerende opwinding van Antonio laat mij niet onberoerd. Ik zie hoe jij geniet van hoe zijn lul nog harder wordt door jouw pijpkwaliteiten, en hoe je af en toe geil naar mij kijkt. Ik zie hoe Antonio ligt te genieten van jouw kwaliteiten en zich eigenlijk niet meer kan inhouden, jij voelt dit feilloos aan en laat net op tijd zijn lul uit je mond glijden en in een paar felle stralen en met een harde kreun spuit Antonio zijn eerste lading over je borsten en je hals. Gezien de hoeveelheid druipt het sperma weer terug via je borsten naar zijn kruis en benen. Geil lik je zijn sperma op en door zachtjes met zijn ballen te spelen houd je zijn erectie in stand.

Ondertussen zie ik hoe zijn gezicht inmiddels glimt van jouw sappen die uit je inmiddels drijfnatte poesje lopen. Terwijl je zijn resterende sperma over je borsten wrijft kijk je mij geil aan en je ziet hoe ik nog intensiever met mijn inmiddels behoorlijke stijve pik begin te spelen. Je begint weer zachtjes rondom Antonio’s kruis kusjes te geven en neemt zijn ballen in je mond en zuigt er zachtjes aan. Antonio’s geslachtsdeel begint weer schokkenderwijs te groeien en al snel is hij alweer op volle oorlogssterkte. Je doet je handen om zijn lul heen en trekt er aan terwijl je geil kreunt door zijn tong op, rond en in je poesje. Al snel draait Antonio zich om en gaat op jouw buik zitten en kijkt je vragend aan. Direct snap jij zijn hint en terwijl Antonio zijn stijve tussen jouw borsten legt, duw jij met beide handen je borsten bij elkaar. Antonio kijkt geil naar jouw lekkere volle borsten en zijn pik daartussen en begint langzaam te stoten tussen jouw borsten. Iedere keer als zijn pik tussen jouw borsten doorschuift, geef je een likje op zijn eikel.

Plotseling stopt hij, tilt je op en zet je op je handen en knieën en positioneert zich achter je. Vol verwachting kijken wij elkaar aan en ik kijk je diep in je ogen als hij zijn, toch behoorlijk formaat pik langzaam bij je naar binnen duwt. Ik zie de geilheid in je ogen toenemen en laat mijn hand nu gebald heftig over mijn harde pik glijden. Antonio begint je stevig te neuken en pakt je heupen beet terwijl hij in en uit stoot. Ik geniet van het schouwspel wat zich voor mij ontwikkeld en merk dat ik ondanks de vreemde situatie enorm geil ben. Ik zie Antonio’s handen over je lichaam glijden, van knedend in je borsten en tepels tot fel strelend op je clitje en dit alles heeft een behoorlijk effect op je, het lijkt wel of er stroomladingen door je lichaam schieten, je trilt van genot. Ik kijk je aan als je ogen even wegdraaien en je uitschreeuwt: “Oh jaa ik kommmmmmm hmmmmmmmmmmmm”. Het uitzicht, gecombineerd met jouw orgasme, de geluiden en mijn handwerk zorgen ervoor dat ook ik mezelf over de rand duw en met een harde kreun mijn zaad tegen mijn borst en buik aanspuit.

...
pi_71595474
motivatie vinden voor iets wat je niet wilt, 100% NIET WILT, is kansloos

dus stop en ga doen wat je WEL wilt
Ja doei.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:25:49 #18
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_71595483
En psychologie werkt met een numerus fixus toch? Stel je voor dat je uitgeloot wordt, dan sta je helemaal met lege handen. Geen journalist, geen psycholoog, he-le-maal niets.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:26:02 #19
262333 chris10
Be yourself and fuck the world
pi_71595492
Ben zelf ook na 't derde jaar van m'n vorige studie gestopt... raad je echter aan om toch nog een jaar door de zure appel heen te bijten. Dan kan je je andere studie eventueel deeltijd volgen met een goed betaalde baan er naast i.p.v. de studentenbaantjes die ik nu heb. Financieel heb je dan een stevigere basis en daardoor minder zorgen tijdens je tweede studie!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:29:35 #20
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71595600
Je bent nog maar 1 jaartje verwijderd van je diploma, kom op! Gewoon eventjes doorzetten
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71595605
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef chris10 het volgende:
Ben zelf ook na 't derde jaar van m'n vorige studie gestopt... raad je echter aan om toch nog een jaar door de zure appel heen te bijten. Dan kan je je andere studie eventueel deeltijd volgen met een goed betaalde baan er naast i.p.v. de studentenbaantjes die ik nu heb. Financieel heb je dan een stevigere basis en daardoor minder zorgen tijdens je tweede studie!
Een goed betaalde baan waar ik geen zin in heb omdat televisiejournalistiek niets voor mij is? Bedankt, maar nee dank je.
Las gister nog in NRC-Next dat je in deze tijden van economische crisis beter door kan gaan studeren, überhaupt weinig kans op een (goede) baan.
Heb je spijt dan, dat je in het 3e jaar gestopt bent? Had jij wel een baan kunnen hebben in die richting?
pi_71595947
@ zwartemarktplaats: Fijn, die afleiding tussendoor maar het helpt me niet van mijn studiezorgen af. Heb je nog waardevolle suggesties?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:40:30 #23
262333 chris10
Be yourself and fuck the world
pi_71595960
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef Starlings het volgende:
Een goed betaalde baan waar ik geen zin in heb omdat televisiejournalistiek niets voor mij is? Bedankt, maar nee dank je.
Las gister nog in NRC-Next dat je in deze tijden van economische crisis beter door kan gaan studeren, überhaupt weinig kans op een (goede) baan.
Heb je spijt dan, dat je in het 3e jaar gestopt bent? Had jij wel een baan kunnen hebben in die richting?
Merk dat je met een hbo of universiteitspapiertje gewoon veel meer betaald krijgt dan alleen maar met en p en wat stage ervaring op zak... En dan hoef je nog geen eens te gaan werken in de richting waarin je afgestudeerd ben.

Heb aan de ene kant geen spijt dat ik gestopt ben, omdat ik die studie en het bijbehorende werk echt niks vond (achter gekomen door m'n stage). Stufi (+ lenen) periode is echter voorbij en heb redelijk hoge vaste lasten. Doe hierdoor een jaar langer over m'n 2de studie, omdat ik financieel ook rond moet komen... da's een beetje frustrerend. Maar goed, ook wel weer te overzien...

Ben wel blij dat ik ook daadwerkelijk die tweede studie ben begonnen, want na het stoppen van m'n eerste studie... had ik ff helemaal geen motivatie om te gaan studeren.
pi_71596016
Gewoon afmaken.

Media/televisie is breed, en waarom zou je niet kunnen afstuderen in de richting TV/Media icm psychology. Televisie heeft veel raakvlakken met psychology. Enje hebt voor jezelf toch nog een interessant laatste jaar gecreeerd.

Verder kun je met dit papiertje natuurlijk later televisie psycholoog worden..
Krav Maga
Mediatechnoloog.
pi_71596218
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef bexe het volgende:
Verder kun je met dit papiertje natuurlijk later televisie psycholoog worden..
Succesverhaal: Dr. Phil.

Nou TS, dát moet wel de nodige motivatie opleveren.
pi_71597122
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Succesverhaal: Dr. Phil.

Nou TS, dát moet wel de nodige motivatie opleveren.
Euh... Nee. Niet echt.

Iemand?

Moeten is zo moeilijk!
pi_71597419
Je moet binnen 10 jaar een papiertje halen anders moet je je stufi terug betalen dus beter heb je er alvast 1.
gr gr
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:47:32 #28
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71598013
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:19 schreef Starlings het volgende:

[..]

Euh... Nee. Niet echt.

Iemand?

Moeten is zo moeilijk!
Als het zo erg/vervelend/moeilijk enz is, kan je maar beter stoppen. Zonde als je er nog maar een jaar van verwijderd bent en jammer van 3 weggegooide jaren..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:32:31 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71600761
Als je je diploma hebt, kun je de leuke studie financieren door 2 dagen per week een grotemensenbaantje te nemen in plaats van te zwoegen in de horeca.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')