gast die code komt echt wel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef emokid het volgende:
Fuck it, ik hoef die code ook niet meer. Ik hoop dat ze stikken in die 22 euro. Anthony, wat een gay naam ook.
Je mailt ze gewoon ff en dan bellen ze je om te checken of je geen fraudeur bent,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb wel een bevestigingsmailtje gekregen van ze, los van ebay, deze kwam 10 minuten later. De code staat er niet in, voor je dat gaat vragen.
[..]
Wat willen ze nou? Moet ik ze bellen voor ik mijn code kan ontvangen?
jezus, eerste keer e-shoppen ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef emokid het volgende:
Fuck it, ik hoef die code ook niet meer. Ik hoop dat ze stikken in die 22 euro. Anthony, wat een gay naam ook.
Klein winkeltje in duitslandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Scarface2004 het volgende:
waarom bestel je shit bij die crackjunk
die doet zn zaken vanaf zn zolderkamer
Ik noem het overkill,... Xbox classics ok,... maar nu ook weer Xbox 360 games? Schijven zijn daar te klein voor. Allemaal aan de grote schijven zeker? $$quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat Games On Demand volgende week ofzo 'live' gaat met flink wat titels. Ik vrees alleen voor de prijzen, de games die er komen (oa Kameo, Ass Creed en RSV1) zijn allemaal oudere games die je voor een 10tje wel kunt scoren (al dan niet tweedehands)...
Oh ja, nieuwe schijven kopen ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik noem het overkill,... Xbox classics ok,... maar nu ook weer Xbox 360 games? Schijven zijn daar te klein voor. Allemaal aan de grote schijven zeker? $$En de meeste games zijn op het Internet voor mooie prijzen te krijgen. Ga geen 1200/2200 M$ punten betalen voor digitale retail beschikbare current gen content.
[ afbeelding ]
120Gb hdd kopen, zat al standaard bij de elite gelukkig, 20 en 60 gig zijn echt te klein.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik noem het overkill,... Xbox classics ok,... maar nu ook weer Xbox 360 games? Schijven zijn daar te klein voor. Allemaal aan de grote schijven zeker? $$En de meeste games zijn op het Internet voor mooie prijzen te krijgen. Ga geen 1200/2200 M$ punten betalen voor digitale retail beschikbare current gen content.
[ afbeelding ]
Toch vind ik het wel cool. Het is misschien iets duurder, maar wel veel makkelijker dan zoeken naar de goedkoopste versiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Online was het even grappig, ging alleen op het laatste gedeelte dood.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Hansch het volgende:
[..]
Geweldig! Vanavond 2 keer uitgespeeld een keer alleen en een keer co-op
Alleen hakker is erg lastig..
'iets' duurderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel cool. Het is misschien iets duurder, maar wel veel makkelijker dan zoeken naar de goedkoopste versieJammer dat alleen veel mensen inderdaad een 20GB hebben
quote:Microsoft has revealed that titles downloaded from Xbox Live's new games-on-demand channel will cost between 1600 and 2400 Microsoft Points.
In real money that equates to between £13.60 / ¤19.20 and £20.40 / ¤28.80.
Those prices were confirmed to Joystiq, a US website, but the MSP values should remain the same across all Xbox Live regions.
Individual prices for each of the 21 confirmed games-on-demand launch titles have not been announced.
The service arrives as part of the Xbox Live summer dashboard update, which rolls out on Tuesday 11th August.
Wat begrijp je er niet aan? Overal evenveel MSP, dus overal 1600 voor Assassin's Creed bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:45 schreef Reintji het volgende:
Hoe willen ze dat doen? Die MSP hetzelfde houden in alle regio's? Zeker met die brakke dollar koers. Worden 'games on demand' in de VS dan duurder meer MS punten dan bij ons? Denk het niet![]()
ja, ok. Voor sommige games is het verschil iets hogerquote:
Moi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef NrSiX het volgende:
Welke mensen gebruiken er hier Tversity in combinatie met de 360?
Nicequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Deze past wel mooi bij de nachtkijker van Modern Warfare 2
[ afbeelding ]
Zal ze vanmiddag ook maar halen. De trial van Turtles smaakte naar meer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb de demo's van Splosion Man en Turtles gespeeld en ze zijn allebei leukDat kost me weer 1600 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |