http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik zit met een probleempje.
Heb Monkey Island gekocht voor wat adventure genot in de avondlijke uren, maar wanneer ik van Live af ga (wat 99% van de tijd is aangezien ik op mijn zolderkamer geen internet heb) verandert hij weer in de trial.
En ik heb verdomme al achievements voor dat spel.
Klopt dit of doe ik iets verkeerd?
Ik heb W3 nog niet gehaald ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
Batmen is BAD![]()
En lenny ik heb Crystal Defenders even on hold gezetLater ga ik weer mee verder
Dank je wel. Ik geloof dat het hem hier in zit ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/
Misschien dat dit helpt?
Hitman was net zo lekker bestuurbaar als een tank waarbij de controls verkeerd omzitten. En veel minder leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Diss Hitman niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/
Misschien dat dit helpt?
En de maand is nog maar net begonnen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!
Je bent mijn held van de maand.
hoe kan datquote:Full Games
6 Battlefield 1943
7 Marvel vs. Capcom 2
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Marvel vs. Capcom 2
2 Battlefield 1943
Monkey Island!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb maar even 4200 points besteld.
Braid en Splosion Man moet ik sowieso hebben. Verder verschijnt TiT morgen toch? Zal dan de trial voor de zekerheid checken.
Verder nog suggesties?
Alle komende Summer of Arcade spellen, incl. morgen Bubble Pop. Fallout DLCquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb maar even 4200 points besteld.
Braid en Splosion Man moet ik sowieso hebben. Verder verschijnt TiT morgen toch? Zal dan de trial voor de zekerheid checken.
Verder nog suggesties?
Even trial checken dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef lkb9000 het volgende:
Crystal Defenders
Dat waren mn eigen toppers ook wel, ik heb vandaag ook weer 2100puntjes erbij, nog geen idee wat ik ga halenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Even trial checken dan.
Verder nog?
En nee Wes, ik moet niks van Fallout ().
Ojaaa! Ik ook maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow wacht. Ik hou wat punten opzij voor Shadow Complex.
Over 2 weken, deze week Turtlesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ojaaa! Ik ook maarwanneer kwam die?
1200quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef lkb9000 het volgende:
Zo snel al? Awesome! Ik was hem helemaal vergeten
Wordt hij 1600 of 1200? Ik wil trials stiekem ook wel, maar ik heb al teveel punten gekocht de laatste tijd
Trials is ook 1200.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]trials 800 neem ik aan? Dan komt alles mooi uit
800heb ik dan nog over, en anders moet ik er weer 2100 bij halen, dus iets meer dan 4euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Yankee_One het volgende:
ik snap wel dat 1200 duur is, maar come on, het verschil is maar 4 euro
Prachtige sfeer,... jammer dat het zo fucking druk is!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dust, een potentiele XBLA game. Ligt als het goed is nu bij MS voor testing en approval enzo.
Ligt aan je thuis situatie inderdaad. Geen idee wat, want je testen zien er goed uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:40 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik kan al een week niet meer inloggen op xbox liveBij de test geeft hij aan dat er verbinding is met het netwerk en het internet, alleen de verbinding met live wil niet. Zijn er problemen mee of ligt het ergens anders aan?
Het is Lupusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat, want je testen zien er goed uit.
Geniaal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is TMNT mensen?
Waarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, ik heb Banjo Kazooie N&B toch maar gekocht, was 11 euro.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:37 schreef Reintji het volgende:
WolfJe hebt niet iets veranderd vorige week? Je hebt je niet opgegeven voor het XNA preview program? Je hebt geen gemodde xdoos? Is het hotmail/live account wat aan je xbox profiel hangt nog wel geldig?
Ik heb hier net besteld, als ik mijn code niet krijg ga je mij 22 euro geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:08 schreef Remake het volgende:
http://cgi.ebay.nl/XBOX-360-LIVE-2100-MICROSOFT-POINTS-MARKETPLACE-PUNKTE_W0QQitemZ250472353526QQcmdZViewItemQQptZPC_Viedeospielzubeh%C3%B6r?hash=item3a5150cef6&_trksid=p3911.c0.m14
binnen 10 minuten binnen.
Neequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb hier net besteld, als ik mijn code niet krijg ga je mij 22 euro geven.
Wat ben jij danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:51 schreef emokid het volgende:
Ik maar denken dat Nederlanders gierig zijn.
illegaalquote:
Hij vroeg gister nog of het een goed idee was om daar te bestellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:18 schreef emokid het volgende:
Code nog steeds niet binnen, met je '10 minuten'. Ik word opgelicht hier.
Dat is wel heel duurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef Twizla het volgende:
Ik heb hier nog zo'n 800 puntenkaart liggen. Iemand interesse? 12e
Ik heb wel een bevestigingsmailtje gekregen van ze, los van ebay, deze kwam 10 minuten later. De code staat er niet in, voor je dat gaat vragen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef Remake het volgende:
Nee maar even serieus nu, die link van mij deugt.
Heb er al heel vaak points gekocht en altijd binnen 10 minuten ontvangen.
Misschien gaat het trager door de vakantie of je deed zelf iets verkeerd.
Wat willen ze nou? Moet ik ze bellen voor ik mijn code kan ontvangen?quote:Dear Baran,
Thank You for choosing PlaySmarty!
We have received the payment and it is being processed.
In order to protect you as our customer and PlaySmarty from potential
fraudulent activity we require additional phone verification of your
payment details.
To help us complete your order and affect delivery in the nearest
time, please provide your phone number associated with your PayPal
account (preferably landline) for the prompt call back.
If for some reason you are unable to accept our call now, just make a
reply to this e-mail stating your time zone and time frame when we can
accomplish the verification.
Please note that any kind of VoIP numbers (including Skype) will not
be accepted.
Your personal details will never be used or shared on any purpose
except for this one-time procedure. The item will be delivered right
after the phone confirmation.
Looking forward to hearing from you soon.
Sincerely,
Anthony
PlaySmarty Customer Support
Geweldig! Vanavond 2 keer uitgespeeld een keer alleen en een keer co-opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is TMNT mensen?
Hakkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Hansch het volgende:
[..]
Geweldig! Vanavond 2 keer uitgespeeld een keer alleen en een keer co-op
Alleen hakker is erg lastig..
Hoe lang deed je erover voordat je het had uitgespeeld?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Hansch het volgende:
[..]
Geweldig! Vanavond 2 keer uitgespeeld een keer alleen en een keer co-op
Alleen hakker is erg lastig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |