gast die code komt echt wel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef emokid het volgende:
Fuck it, ik hoef die code ook niet meer. Ik hoop dat ze stikken in die 22 euro. Anthony, wat een gay naam ook.
Je mailt ze gewoon ff en dan bellen ze je om te checken of je geen fraudeur bent,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb wel een bevestigingsmailtje gekregen van ze, los van ebay, deze kwam 10 minuten later. De code staat er niet in, voor je dat gaat vragen.
[..]
Wat willen ze nou? Moet ik ze bellen voor ik mijn code kan ontvangen?
jezus, eerste keer e-shoppen ofzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef emokid het volgende:
Fuck it, ik hoef die code ook niet meer. Ik hoop dat ze stikken in die 22 euro. Anthony, wat een gay naam ook.
Klein winkeltje in duitslandquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Scarface2004 het volgende:
waarom bestel je shit bij die crackjunk
die doet zn zaken vanaf zn zolderkamer
Ik noem het overkill,... Xbox classics ok,... maar nu ook weer Xbox 360 games? Schijven zijn daar te klein voor. Allemaal aan de grote schijven zeker? $$quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat Games On Demand volgende week ofzo 'live' gaat met flink wat titels. Ik vrees alleen voor de prijzen, de games die er komen (oa Kameo, Ass Creed en RSV1) zijn allemaal oudere games die je voor een 10tje wel kunt scoren (al dan niet tweedehands)...
Oh ja, nieuwe schijven kopen ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik noem het overkill,... Xbox classics ok,... maar nu ook weer Xbox 360 games? Schijven zijn daar te klein voor. Allemaal aan de grote schijven zeker? $$En de meeste games zijn op het Internet voor mooie prijzen te krijgen. Ga geen 1200/2200 M$ punten betalen voor digitale retail beschikbare current gen content.
[ afbeelding ]
120Gb hdd kopen, zat al standaard bij de elite gelukkig, 20 en 60 gig zijn echt te klein.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik noem het overkill,... Xbox classics ok,... maar nu ook weer Xbox 360 games? Schijven zijn daar te klein voor. Allemaal aan de grote schijven zeker? $$En de meeste games zijn op het Internet voor mooie prijzen te krijgen. Ga geen 1200/2200 M$ punten betalen voor digitale retail beschikbare current gen content.
[ afbeelding ]
Toch vind ik het wel cool. Het is misschien iets duurder, maar wel veel makkelijker dan zoeken naar de goedkoopste versiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Online was het even grappig, ging alleen op het laatste gedeelte dood.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Hansch het volgende:
[..]
Geweldig! Vanavond 2 keer uitgespeeld een keer alleen en een keer co-op
Alleen hakker is erg lastig..
'iets' duurderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel cool. Het is misschien iets duurder, maar wel veel makkelijker dan zoeken naar de goedkoopste versieJammer dat alleen veel mensen inderdaad een 20GB hebben
quote:Microsoft has revealed that titles downloaded from Xbox Live's new games-on-demand channel will cost between 1600 and 2400 Microsoft Points.
In real money that equates to between £13.60 / ¤19.20 and £20.40 / ¤28.80.
Those prices were confirmed to Joystiq, a US website, but the MSP values should remain the same across all Xbox Live regions.
Individual prices for each of the 21 confirmed games-on-demand launch titles have not been announced.
The service arrives as part of the Xbox Live summer dashboard update, which rolls out on Tuesday 11th August.
Wat begrijp je er niet aan? Overal evenveel MSP, dus overal 1600 voor Assassin's Creed bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:45 schreef Reintji het volgende:
Hoe willen ze dat doen? Die MSP hetzelfde houden in alle regio's? Zeker met die brakke dollar koers. Worden 'games on demand' in de VS dan duurder meer MS punten dan bij ons? Denk het niet![]()
ja, ok. Voor sommige games is het verschil iets hogerquote:
Moi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef NrSiX het volgende:
Welke mensen gebruiken er hier Tversity in combinatie met de 360?
Nicequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Deze past wel mooi bij de nachtkijker van Modern Warfare 2
[ afbeelding ]
Zal ze vanmiddag ook maar halen. De trial van Turtles smaakte naar meer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb de demo's van Splosion Man en Turtles gespeeld en ze zijn allebei leukDat kost me weer 1600 punten
Ik heb de trial ook maar even in de wachtrij gezetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zal ze vanmiddag ook maar halen. De trial van Turtles smaakte naar meer.
quote:Hi,
We detected a problem with the Console ID you submitted when you signed up for the Xbox LIVE Public Preview. This has prevented your console from accepting the Public Preview.
You still have time to participate though!
First, follow these steps to locate your Console ID:
From the Dashboard, go to My Xbox.
Scroll to the right until you see “System”.
Hit A to open “System” then A to open “Console”.
Scroll down to “System Info” and hit A one more time.
You will see a screen that says “System Info” in the upper left hand corner. (Scroll down below to see a picture of what the screen looks like).
In the middle of the screen, there is a large, grey rectangle.
In the upper left hand corner of the grey rectangle, you will see the following:
Console Serial Number: (your 12 digit Console Serial number)
Console ID: (your 12 digit Console ID number)
supervet, hoe duur gaat die worden?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Deze past wel mooi bij de nachtkijker van Modern Warfare 2
i lol'dquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef emokid het volgende:
Ik heb ondertussen tien keer die gasten van Playsmarty proberen te bellen maar ze nemen niet eens op, ook heb ik drie mailtjes gestuurd maar ook geen reactie op ontvangen.
Nu kan ik het echt fluiten naar die 2100 punten.
Belt er net een aziatische chick met +1 nummer vanuit Amerikaans kantoor met dat ik het dus moet bevestigen en ik de code krijg toegestuurd. Fieuw denk ik dan, nooit meer iets bestellen bij Playsmarty. Krijg ik de mail staat erin:
To make the order processing fast and easy for you we have set up an
automated checkout system.
In order to create your account and receive digital codes please
follow this link:
Until you have completed this procedure you order will not be
processed any further.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFU!!!! Nog meer stappen, die code krijg ik nooit. Remake niet zo hard liegen de volgende keer.![]()
![]()
Oke ik heb de code en hiermee beeindig ik dit gesprek met mijzelf. Advies, niet naar Remake luisteren en nooit bij PlaySmarty bestellen. Nooit!
Al die moeite om 2 euro te besparen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef emokid het volgende:
Ik heb ondertussen tien keer die gasten van Playsmarty proberen te bellen maar ze nemen niet eens op, ook heb ik drie mailtjes gestuurd maar ook geen reactie op ontvangen.
Nu kan ik het echt fluiten naar die 2100 punten.
Belt er net een aziatische chick met +1 nummer vanuit Amerikaans kantoor met dat ik het dus moet bevestigen en ik de code krijg toegestuurd. Fieuw denk ik dan, nooit meer iets bestellen bij Playsmarty. Krijg ik de mail staat erin:
To make the order processing fast and easy for you we have set up an
automated checkout system.
In order to create your account and receive digital codes please
follow this link:
Until you have completed this procedure you order will not be
processed any further.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFU!!!! Nog meer stappen, die code krijg ik nooit. Remake niet zo hard liegen de volgende keer.![]()
![]()
Oke ik heb de code en hiermee beeindig ik dit gesprek met mijzelf. Advies, niet naar Remake luisteren en nooit bij PlaySmarty bestellen. Nooit!
Neequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:37 schreef Reintji het volgende:
WolfJe hebt niet iets veranderd vorige week? Je hebt je niet opgegeven voor het XNA preview program? Je hebt geen gemodde xdoos? Is het hotmail/live account wat aan je xbox profiel hangt nog wel geldig?
Dat is bij 95% van de netwerkproblemen altijd de oplossingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:25 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Nee
Nee
Nee
Ja
Maar het werkt weer, modem en router resetten did the trick blijkbaar
Tegen mij zei die gister dat ik in moest gaan op een e-mail van een nigeriaanse man die een erfenis wou wegsluizen via mijn bankrekening.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef emokid het volgende:
Remake niet zo hard liegen de volgende keer.![]()
![]()
Is er nog niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Is de Batman demo al veel gespeeld of is die nog niet uit? Ben nu iig de PSN demo aan het downen!
MS points? die dingen staan gewoon ¤29,99 geprijsd op Live. Niet in punten.quote:
Start het spel even opnieuw op en kies engels?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Start net mijn fifa 2009 heb ik alles in het Frans staan. Waar zit de optie om mijn taal te wijzigen ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Start het spel even opnieuw op en kies engels?
Cela un problème idd ennuyeux mais peut-être ai tu l'institution sur le xbox lui-même sur la France se trouve déjà ou idd comme Wessiej a dit la langue trouvée ingame a été choisi ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Start net mijn fifa 2009 heb ik alles in het Frans staan. Waar zit de optie om mijn taal te wijzigen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |