Dag WD!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga, doei.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wijze lessen:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die lege stoel.
Je hebt heel wat gemist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich is die trouwens in de prullenbak beland? Of gewoon hele lang ban?
Gastquote:
heb jij ze allemaal genuked?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Ik begin wel weer even met een goede post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k zet m wel in je notesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:39 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop hem hier maar weer ff anders raak ik hem weer kwijt
Ashlyn Brookequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
Klopt, maak ff een verkapte samenvatting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Je hebt heel wat gemist.
[..]
Gast
Nee, omdat ze die sukkel irl willen zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Hey Jordy, ook weer terug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
Je gaat eindelijk eens werken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
Zo. Donderdag gesprek bij bedrijf waar ik solliciteerde en in eerste instantie m'n cv vergat bij te voegen.
You know why? Cause I'm awesome!
Ga eens aan het werk dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
Doe die plaatjes in een spoiler ofzo, ik zit hier op mn werk
He dat is Michellequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |