Misschien kun je eens bij haar op bezoek gaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:55 schreef bonke het volgende:
titel zegt het al![]()
Een collega van mij heeft nu waarschijnlijk een nest Maine Coons.
Aangezien ik mijn vorige poes na 18 jaar heb moeten laten inslapen mis ik toch iets en wil ik dus een andere.
Mijn Collega fokt Maine Coons en ze worden na twaalf weken dus verkocht met inentingen, ontwormt, gechipt en met stamboom.
Nu wil ik dus wat ervaringen weten van mensen die ook zo`n ras hebben
Op internet kan je er veel van terugvinden maar daar zijn eigenlijk alleen de positieve ervaringen te lezen
ze hebben er zelf 5 rondlopen en als ze vandaag of morgen kittens hebben dan ga ik kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:38 schreef Taiga het volgende:
[..]
Misschien kun je eens bij haar op bezoek gaan?
Zij moet meerdere katten hebben rondlopen dus dan kan je meteen ook hun gedrag zien.
Pas op...je kan ook meteen verliefd worden haha!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef bonke het volgende:
[..]
ze hebben er zelf 5 rondlopen en als ze vandaag of morgen kittens hebben dan ga ik kijken
Dat dus. Ze volgen je in alles, sommige zijn niet echt schootkatten, maar komen nog steeds heel graag naast je liggen ed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:32 schreef Darkomen het volgende:
Ontzettend lief,speels, nieuwsgierig en lomp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PressureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DourackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat schijnt lekker te liggen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze gaat niet zo vaak op schoot, maar wil wel dat je hem aait en volgt je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zou het liefst in je kruipen. Wil mee naar bed, mee op schoot, komt naast je zitten op t toiletyou name it. En dan is hij nog een halve oid ook, maar hij is zo ontzettend Coon, van binnen en buiten geloof je niet dat ie geen echte is.
Ik ken eigenlijk geen één Maine Coon die totaal niet aangehaald wil worden. Beide hebben ze ook dat als je je hand voor je uit steekt, ze op hun achterpoten gaat staan om hun kop eronder te drukken, ik vind dat ook typisch Maine Coons.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
En? ben je al overtuigd?
Ik heb zelf 3 coons. Ze zijn lief, lomp, rustig (behalve als ze race-uur hebben), aanhankelijk en luisteren redelijk goed.![]()
tot nog toe welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef Lionne het volgende:
En? ben je al overtuigd?
Ik heb zelf 3 coons. Ze zijn lief, lomp, rustig (behalve als ze race-uur hebben), aanhankelijk en luisteren redelijk goed.
![]()
wat zijn de verschillen in karakter tussen poesen en katers trouwens ?:)pies on joe toe![]()
Poezen: eigenzinnig, ijdel, diva-gedrag. Katers: avontuurlijk, slordig
Let wel op dat alles wat je leest over rassen slechts indicaties zijn. Ze verschillen per individu natuurlijk heel erg.
Er zijn veel Coons die gewoon aanvallen, maar er zijn ook veel die altijd rustig blijven.![]()
Inderdaad. Een van onze katers is bijv. heel eigenzinnig, en de ander is heel ijdel. Dus ook een poes of kater geeft nog geen zekerheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:20 schreef athlonkmf het volgende:
Let wel op dat alles wat je leest over rassen slechts indicaties zijn. Ze verschillen per individu natuurlijk heel erg.
Er zijn veel Coons die gewoon aanvallen, maar er zijn ook veel die altijd rustig blijven.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Uiteraard, maar als ie ook gewoon even de ouders bekijkt, hoe die zijn dan heb je een nog betere indicatie. Maar goed, ik geloof dat een erg groot aantal van de Coons wel is zoals ze beschreven worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:20 schreef athlonkmf het volgende:
Er zijn veel Coons die gewoon aanvallen, maar er zijn ook veel die altijd rustig blijven.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Tja. zelfs in 1 nest kan je zoveel verschillen in karakter hebben. Zijn bijna net levende dingen he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als ie ook gewoon even de ouders bekijkt, hoe die zijn dan heb je een nog betere indicatie. Maar goed, ik geloof dat een erg groot aantal van de Coons wel is zoals ze beschreven worden.![]()
Het ging nog steeds over indicatie, doe niet zo stom zeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Tja. zelfs in 1 nest kan je zoveel verschillen in karakter hebben. Zijn bijna net levende dingen he?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het ging nog steeds over indicatie, doe niet zo stom zeg.![]()
Ook een maine coon hier. Wilde van het nest, alleen als we op bezoek gingen was hij altijd aan t slapen. Bespringt hier graag de rustige Brits Korthaar. Speelt graag met water, apporteert soms en zit niet graag op schoot. Laatst leek hij wel een beetje een waakhondje. Was wat lawaai op het trappenhuis, begint hij vaag te grommen.
![]()
gister gekeken en ik heb besloten om de blauwe poes te nemen![]()
en
ze heet Jasmine![]()
gister woog ze na 2.5 dagen 152 gram
ze hadden een zelfde kleur van 14 weken die al 2 kg woog
ps: ze hebben er zes dus voor deliefhebber zijn er nog een paar over
[ Bericht 7% gewijzigd door bonke op 07-08-2009 12:14:24 ]pies on joe toe![]()
En dat wachten duurt altijd zo lang! Wij hebben een blue smoked.]
Toshi was nog niet zo zwaar toen hij mee naar huis ging. Inmiddels is hij wel flink uitgedijd.
Oude foto
Wat nieuwer![]()
![]()
Wauw N0a, das ook een mooie!
Wij hebben twee black silver tabby mackerel zusjes. Ze zijn nu 4 maanden.
(GRRRR, ik kan op mijn werk niet in photobucket, maar in katten met foto's deel 64 staan ze...)![]()
Kennis van ons heeft een Maine, sinds we deze kat kennen willen we ook een Maine.![]()
Zo'n log en lomp beest en je kan alles met hem doen, heerlijk.![]()
Ik zie ze ook in je fotoboek. Erg mooi. Zat te denken om misschien een silver tabby te nemen. Een vriend zei, nee dat mag niet die heb je al (silver tabby Brit)! En aangezien m'n vriend weg is van blauw hebben we een blauwe gekozen. Ik vond alle kleuren sws best als er maar een Coon bij kwamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef Patapon het volgende:
Wauw N0a, das ook een mooie!
Wij hebben twee black silver tabby mackerel zusjes. Ze zijn nu 4 maanden.
(GRRRR, ik kan op mijn werk niet in photobucket, maar in katten met foto's deel 64 staan ze...)
. Waar heb je die zwarte krabton vandaan? Ziet er mooi uit. Wij hebben zo'n standaard beige geval.
![]()
Wij wilden eigenlijk een wildkleur maar toen we deze zagen waren we verkocht, toevallig had de fokker nog een nestje met wildkleur maar die waren erg donker, anders hadden we er nu 3 of meer gehad.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik zie ze ook in je fotoboek. Erg mooi. Zat te denken om misschien een silver tabby te nemen. Een vriend zei, nee dat mag niet die heb je al (silver tabby Brit)! En aangezien m'n vriend weg is van blauw hebben we een blauwe gekozen. Ik vond alle kleuren sws best als er maar een Coon bij kwam. Waar heb je die zwarte krabton vandaan? Ziet er mooi uit. Wij hebben zo'n standaard beige geval.
De zwarte ton komt bij Ranzijn vandaan. Was volgens mij tijdelijk dus ik weet niet zeker of ze die dingen nog hebben.
Verder bestellen we alles bij Zooplus.nl, daar hebben ze ook die tonnen in verschillende kleuren en modellen.![]()
Same here. Ik heb er nu 2 in mijn directe omgeving en waar ik eerst soooooo in love was met de Birmaan wil ik nu toch echt ooit een Coonquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Aneurism het volgende:
Kennis van ons heeft een Maine, sinds we deze kat kennen willen we ook een Maine.![]()
Zo'n log en lomp beest en je kan alles met hem doen, heerlijk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Schijnbaar zijn maine coons heel populair, maar ik heb ze eigenlijk nooit gezien bij anderen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Aneurism het volgende:
Kennis van ons heeft een Maine, sinds we deze kat kennen willen we ook een Maine.
Tot ze een vlieg zien. En dan verbaas je je dat die dieselmotor toch een sterke turbo blijkt te hebbenquote:Zo'n log en lomp beest en je kan alles met hem doen, heerlijk.![]()
![]()
Ik heb net anderhalve week op een Coon gepast, maar dan word je soms toch best even gillend gek"Geef me gewoon even 5 minuten voor mezehelf
!!"
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn maine coons heel populair, maar ik heb ze eigenlijk nooit gezien bij anderen....
[..]
Tot ze een vlieg zien. En dan verbaas je je dat die dieselmotor toch een sterke turbo blijkt te hebbengheh, degene die ik ken is te lui om iets te doen. Destijds volgehangen met wasknijpers, ging ie slapen.
Wasmand over hem heen gelegd, ging ie slapen
![]()
Hij gaat ook als de vrouw des huizes uit bed stapt op haar plek liggen, niet zo vreemd opzicht. Maar gaat echt liggen als een mens: Hoofd boven de dekens uit, pootjes erboven op.
Wat ik wel begrepen heb is dat ze zich heel erg sterk aan 1 persoon binden, tot grappige aan toe:
Heer des huizes was net naar zijn werk, ging Spyker (zo heet ie) knuffelen met Vrouw des huizes. Alleen heer des huizes was wat vergeten en komt binnen. Schijnt dat Spyker zich de tyfus schrok en zich heel schuldig voelde alsof ie vreemd gegaan was
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2009 16:16:03 ]![]()
Zooo even een schop![]()
Ik ben momenteel aan het kijken voor een Maine Coon, niet dat we er meteen volgende week perse één willen (we sparen even) maar ik ben me al wat aan het inlezen.
Zo vroeg ik me af op welke gezondsheidstesten van de ouderdieren je echt moet letten?
De meeste fokkers hanteren een contract, wat houd dat in?
Hoe zit het met verzekeringen? Zijn de veelvoorkomende kwalen gedekt?
Verder vind ik een grote rode Maine Coon kater echt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Ik hoorde ook dat katers vaker veel kletsen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net anderhalve week op een Coon gepast, maar dan word je soms toch best even gillend gek"Geef me gewoon even 5 minuten voor mezehelf
!!"
Ja, echt kei leuke en lieve geluidjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat katers vaker veel kletsen?Als je met iets heel lekkers aankomt houden ze helemaal niet op
![]()
Heb je je neus al in een Coon gestopt?
Ik ben op visite geweest bij een fokker in den helder en die hebben 10 Main Coons in huis lopen, ik heb er volop tussen gezeten, ze geaait en geknuffeld en alles en ik had helemaal nergens last vanquote::
Op donderdag 20 augustus 2009 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, echt kei leuke en lieve geluidjes Als je met iets heel lekkers aankomt houden ze helemaal niet op
Heb je je neus al in een Coon gestopt?
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Netsplitter op 20-08-2009 09:21:50 ]OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Senesta, hoe allergies ben je?OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Oh tof! Dat is al bijna een done deal dan, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben op visite geweest bij een fokker in den helder en die hebben 10 Main Coons in huis lopen, ik heb er volop tussen gezeten, ze geaait en geknuffeld en alles en ik had helemaal nergens last van
Mijn Birmaan heb ik dat ook één keer zien doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
De Coon van mijn tante schijnt dat ook veel te doen
http://www.rasclubmainecoon.nl/rmc107.htm
Hier staan de testen ed ook uitgelegd, ik weet daar zelf ook alleen maar 't algemene van eigenlijk.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik heb vooral last van kortharige katten (konijnen ook bijvoorbeeld), ik krijg het gevoel alsof mijn gezicht vol haren zit, ik krijg het benauwd en mijn ogen tranen, mijn neus gaat lopen, heel erg naar is dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Senesta, hoe allergies ben je?
Het gekke is dat het niet uit allergietesten of huidtesten komt, daar komt behalve nikke helemaall niets uit.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
![]()
Whahaha, daar kan Elco nog wat van leren
Ja, die van mij dus ook. Tot er een vlieg binnenkomt. Het is maar wat ze interesseren denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]gheh, degene die ik ken is te lui om iets te doen. Destijds volgehangen met wasknijpers, ging ie slapen.
Wasmand over hem heen gelegd, ging ie slapen
![]()
Hij gaat ook als de vrouw des huizes uit bed stapt op haar plek liggen, niet zo vreemd opzicht. Maar gaat echt liggen als een mens: Hoofd boven de dekens uit, pootjes erboven op.Klopt ook. 1 van die tweeen is heel erg gehecht op mij en loopt me dan ook steeds achterna (behalve als ze weer haar shampoobeurt moet krijgen zoals gister). Ze blijft ook "onopvallend" in m'n buurt. Oftwel, onder m'n stoel zitten als ik zit te eten, achter m'n bureaustoel als ik zit te werken (hartstikke gevaarlijk natuurlijk). En als ze me toch wat beter in de gaten wilt houden... tussen m''n toetsenbord en monitor. Met haar staart de F en cijfertoetsen bedekkend.... En jaloers dat ze wordt als ik haar zusje aait. Dan komt ie op ramkoers tussenbeide.quote:Wat ik wel begrepen heb is dat ze zich heel erg sterk aan 1 persoon binden, tot grappige aan toe:
Heer des huizes was net naar zijn werk, ging Spyker (zo heet ie) knuffelen met Vrouw des huizes. Alleen heer des huizes was wat vergeten en komt binnen. Schijnt dat Spyker zich de tyfus schrok en zich heel schuldig voelde alsof ie vreemd gegaan was
Opvallend is wel dat ze heel slim zijn en weten wat je van hun verwacht.![]()
Toen wij Bob gingen halen liep ie ons allemaal kopjes te geven, klom bij ons allemaal in de benen en wilde aandacht aandacht aandacht. Toen kende hij ons net 5 secondenToen hij hier kwam logeren was hij een uurtje even rustig want nieuwe omgeving, vervolgens kon ik hem anderhalve week niet bij me wegslaan
Overal achtervolgen, wilde altijd bij me in bed
En als ik hem ging voeren zei ik kom maar Bob! En dan liep ie mee naar boven en ging ie nog meer tegen me praten
Ace de Coon is wel eenkennig. Hij is sowieso geen schootkat (Bob vindt dat wel zeer okay) maar de meeste Coons zijn dat niet, die komen liever naast je liggen ed.
Ace volgt je ook wel overal om te kijken wat je doet, maar als vreemde moet je wel een beetje moeite voor hem doen.
Ace is wel een typische Coon vind ik.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Van ons zijn ze nu bijna 5 maanden en ze zijn nog aan het bekijken wie ze nu liever vinden. De ene keer lopen ze de hele tijd achter mij aan en de andere keer zijn ze helemaal verliefd op mijn vriend. Hetzelfde doen ze bij onze htk katten en onze honden. Daar kletsen ze trouwens ook tegen![]()
ff Aiko spammen![]()
![]()
Wij hebben 3 maine coons, en alle 3 zijn ze super anders. Ik zal beginnen met de oudste, die kochten we net zoals de andere 2 in Belgie. Absoluut geen broodfokkers hoor, ze heeft ongeveer 1 a 2 nestjes per jaar. De eerste, die nu 3 jaar is, is echt veruit mijn lieveling. Waar je bent is hij ook. Hij kletst. Als je je tandenpoetst gaat die op de wasbak zitten, als je een boekje leest gaat hij op het boekje zitten, en als je hem roept komt hij. We bleven eigenlijk vrienden met de fokster (en haar man en zoon van 16), in het jaar daarna gingen we ook bij elkaar op bezoek, want het is echt een leuke vriendschap geworden. Een jaar nadat we Beau hadden, had zij nog een nestje en vroeg of we kwamen kijken. Kijken terwijl iemand kittens heeft loopt natuurlijk nooit goed af! Ons oog viel op Cannavaro, welke later werd omgedoopt tot Diablo. Diablo is totaal anders dan Beau, erg aanwezig maar zal niet snel op je komen liggen, hoogstens tegen je aan. Diablo kletst wel weer ontzettend veel, en is nog heel speels. Toen we voor Diablo kozen zagen we nog een heel schattig ander katje, welke een overbeet had en een raar oogje, waar je allebei niet veel van zag. De volgende keer dat we kwamen kijken begon de fokster al een beetje van: ''Hij heeft een goud huisje nodig, en dat is bij jullie zo'', enfin, dat katje werd ons dus, vrijwillig, in de handen geduwd tegen doktorskosten. Beestje geen enkel last van zijn misvormen, en is gewoon net zoals de andere 2.
Nu wel iets minders, vorig jaar zomer werd Beau opeens heel mager, wij naar de dokter, was hij nog maar 4,6kg waar hij eerst 7kg was. Na veel onderzoeken gedaan kwam er uit dat hij suikerziekte had, fokster helemaal overstuur, wilde gelijk weten of het een familie kwaal was, wat achteraf niet zo bleek. Nu moet Beau dus 2 maal daags om 7:30 en 19:30 gespoten worden, ook in de weekenden 's ochtends, en dat gaat uitstekend. Een betere kat wat dat betreft kan je je niet wensen. Een wekkertje is ingesteld, en zodra dat af gaat zit Beau al op de gootsteen voor zijn prikje.
Kortom, voor ieder die nog twijfelt, dat is absoluut niet nodig!![]()
ipv van de blauwe word het nu de zwart zilvertabby ( een mannetje)
verleden week zaterdag heb ik ervoor getekend
zijn naam is tarzan maar ik denk dat ik hem gewoon kater ga noemen![]()
http://www.thivoedone.nl/ivalle_kittens.htm
voor Senesta: deze komen uit den helder http://www.thivoedone.nl/index1.htm
hier zitten ook rode tussen![]()
ps: eergister een flinke rol sisal touw besteld om zelf een krabpaal te gaan maken
pcv pijp heb ik nog liggen ik verschillende diktes en lengtes, dus kater krijgt een stevig paaltje
pies on joe toe![]()
Wat staat er in zo'n contract Bonke?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:51 schreef bonke het volgende:
ipv van de blauwe word het nu de zwart zilvertabby ( een mannetje)
verleden week zaterdag heb ik ervoor getekend
zijn naam is tarzan maar ik denk dat ik hem gewoon kater ga noemen![]()
http://www.thivoedone.nl/ivalle_kittens.htm
voor Senesta: deze komen uit den helder http://www.thivoedone.nl/index1.htm
hier zitten ook rode tussen![]()
ps: eergister een flinke rol sisal touw besteld om zelf een krabpaal te gaan maken
pcv pijp heb ik nog liggen ik verschillende diktes en lengtes, dus kater krijgt een stevig paaltje
Die cattery ken ik Bonke
Er zitten er meer in Den helder.
Voor nu vind ik dit vooral erg interessant:
http://www.spiffycats.nl/planning.html
Die poes is heel erg mooi en de kater is ook supermooi: http://www.sitemaken.nl/kanjer/?pageid=59305 (Storm).
De eigenaresse was erg vriendelijk en zou me op de hoogte houden
niet doorverkopen, wel castreren, of niet zonder toestemming laten dekken of andersomquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat staat er in zo'n contract Bonke?
vrij van erfelijke ziektes ( ouders zijn gekeurd enzz)
geént gechipt en stamboom
nog iets over ziektes waar je als koper niets aan kunt doen het eerste jaar en dan krijg je een deel van je geld weer terug
en nog een paar dingen waar ik waarschijnlijk overheen heb gelezen":)pies on joe toe![]()
Datte en vaak dat je de verplichting hebt goed voor ze te zorgen (niet ontklauwen/ontnagelen ed)
Senes, als je me pmt wil ik je wel link geven van pdf met contracten van mijn twee katers.. Dan kun je zelfs eens kijken.Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/![]()
Wij hebben er 4! Zijn echt super beesten!
Heel lief, niet bang, en ontzettend goed aardig!
Bij ons komen ze buiten, en ze spelen zelfs met de kinderen op straat, erg leuk om te zien![]()
![]()
Hij doet wat leeuwen doen alleen hoor je geen geluidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Senesta, hoe allergies ben je?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
hij is dergister opgehaald, meteen in de kattenbak gezet en ff afwachten
na een half uurtje had ie zn eten al gevonden en was druk op zoek naar zn broertjes en zusjes
beestje is niet verlegen en snort als een scooter zonder demper
vanmorgen had ie de weg onder mijn plafond al gevonden, dus nadat ie daar weer uit was het gaatje dichtgemaakt
12 weken oud en 1850 grampies on joe toe![]()
Och wat een schatje![]()
En wat is ie mooi zeg!
Hij komt uit Den helder toch?JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
jeops, den helderquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef senesta het volgende:
Och wat een schatje![]()
En wat is ie mooi zeg!
Hij komt uit Den helder toch?
![]()
hierboven staat die link nog ergens
ik moet trouwens wel uitkijken waar ik loop want voor je het weet staat dat beest achter je
pies on joe toe![]()
Leuk he? Ze zijn erg mensgerichtquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:31 schreef bonke het volgende:
[..]
jeops, den helder![]()
hierboven staat die link nog ergens
ik moet trouwens wel uitkijken waar ik loop want voor je het weet staat dat beest achter je
Noem je hem ook Tarzan?
Ik weet niet of je hem al gezien had: Hummer/ Maine Coon topicJoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef bonke het volgende:
nee deze ga ik DEXTER noemen
dat beest is al dik anderhalf uur bezig met een rietje
![]()
Mooie katerhoor Bonke!
Ik heb zelf 2 silver-black-mackerel poezen, ze zijn nu 8 maanden.
en ze zijn zoooooo lief!![]()
Oh wat zijn ze mooi allemaal.
Op de bovenste foto staat nog een jong katje of niet?JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Nee, althans, ze is nu bijna 2 jaar denk ik... Maar is een vrouwtje, en blijft aardig klein..
Hier nog eentje:
Hij heeft rechts een allergie... voordat er vragen komen!
Dit is de zoon van de ontbrekende mainecoon... We hebben een nestje van haar gehad met ruim 7 (!!!) kittens!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: