Ik zie ze ook in je fotoboek. Erg mooi. Zat te denken om misschien een silver tabby te nemen. Een vriend zei, nee dat mag niet die heb je al (silver tabby Brit)! En aangezien m'n vriend weg is van blauw hebben we een blauwe gekozen. Ik vond alle kleuren sws best als er maar een Coon bij kwamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:28 schreef Patapon het volgende:
Wauw N0a, das ook een mooie!
Wij hebben twee black silver tabby mackerel zusjes. Ze zijn nu 4 maanden.
(GRRRR, ik kan op mijn werk niet in photobucket, maar in katten met foto's deel 64 staan ze...)
Wij wilden eigenlijk een wildkleur maar toen we deze zagen waren we verkocht, toevallig had de fokker nog een nestje met wildkleur maar die waren erg donker, anders hadden we er nu 3 of meer gehad.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik zie ze ook in je fotoboek. Erg mooi. Zat te denken om misschien een silver tabby te nemen. Een vriend zei, nee dat mag niet die heb je al (silver tabby Brit)! En aangezien m'n vriend weg is van blauw hebben we een blauwe gekozen. Ik vond alle kleuren sws best als er maar een Coon bij kwam. Waar heb je die zwarte krabton vandaan? Ziet er mooi uit. Wij hebben zo'n standaard beige geval.
Same here. Ik heb er nu 2 in mijn directe omgeving en waar ik eerst soooooo in love was met de Birmaan wil ik nu toch echt ooit een Coonquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Aneurism het volgende:
Kennis van ons heeft een Maine, sinds we deze kat kennen willen we ook een Maine.![]()
Zo'n log en lomp beest en je kan alles met hem doen, heerlijk.
Schijnbaar zijn maine coons heel populair, maar ik heb ze eigenlijk nooit gezien bij anderen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef Aneurism het volgende:
Kennis van ons heeft een Maine, sinds we deze kat kennen willen we ook een Maine.![]()
Tot ze een vlieg zien. En dan verbaas je je dat die dieselmotor toch een sterke turbo blijkt te hebbenquote:Zo'n log en lomp beest en je kan alles met hem doen, heerlijk.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn maine coons heel populair, maar ik heb ze eigenlijk nooit gezien bij anderen....
[..]
Tot ze een vlieg zien. En dan verbaas je je dat die dieselmotor toch een sterke turbo blijkt te hebben
Ik hoorde ook dat katers vaker veel kletsen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net anderhalve week op een Coon gepast, maar dan word je soms toch best even gillend gek"Geef me gewoon even 5 minuten voor mezehelf
!!"
Ja, echt kei leuke en lieve geluidjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat katers vaker veel kletsen?
Ik ben op visite geweest bij een fokker in den helder en die hebben 10 Main Coons in huis lopen, ik heb er volop tussen gezeten, ze geaait en geknuffeld en alles en ik had helemaal nergens last vanquote::
Op donderdag 20 augustus 2009 09:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, echt kei leuke en lieve geluidjes Als je met iets heel lekkers aankomt houden ze helemaal niet op
Heb je je neus al in een Coon gestopt?
quote:
Oh tof! Dat is al bijna een done deal dan, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben op visite geweest bij een fokker in den helder en die hebben 10 Main Coons in huis lopen, ik heb er volop tussen gezeten, ze geaait en geknuffeld en alles en ik had helemaal nergens last van
Mijn Birmaan heb ik dat ook één keer zien doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb vooral last van kortharige katten (konijnen ook bijvoorbeeld), ik krijg het gevoel alsof mijn gezicht vol haren zit, ik krijg het benauwd en mijn ogen tranen, mijn neus gaat lopen, heel erg naar is dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Senesta, hoe allergies ben je?
Ja, die van mij dus ook. Tot er een vlieg binnenkomt. Het is maar wat ze interesseren denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]gheh, degene die ik ken is te lui om iets te doen. Destijds volgehangen met wasknijpers, ging ie slapen.
Wasmand over hem heen gelegd, ging ie slapen
![]()
Hij gaat ook als de vrouw des huizes uit bed stapt op haar plek liggen, niet zo vreemd opzicht. Maar gaat echt liggen als een mens: Hoofd boven de dekens uit, pootjes erboven op.
Klopt ook. 1 van die tweeen is heel erg gehecht op mij en loopt me dan ook steeds achterna (behalve als ze weer haar shampoobeurt moet krijgen zoals gister). Ze blijft ook "onopvallend" in m'n buurt. Oftwel, onder m'n stoel zitten als ik zit te eten, achter m'n bureaustoel als ik zit te werken (hartstikke gevaarlijk natuurlijk). En als ze me toch wat beter in de gaten wilt houden... tussen m''n toetsenbord en monitor. Met haar staart de F en cijfertoetsen bedekkend.... En jaloers dat ze wordt als ik haar zusje aait. Dan komt ie op ramkoers tussenbeide.quote:Wat ik wel begrepen heb is dat ze zich heel erg sterk aan 1 persoon binden, tot grappige aan toe:
Heer des huizes was net naar zijn werk, ging Spyker (zo heet ie) knuffelen met Vrouw des huizes. Alleen heer des huizes was wat vergeten en komt binnen. Schijnt dat Spyker zich de tyfus schrok en zich heel schuldig voelde alsof ie vreemd gegaan was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |