UITSLAG MINI IQ TESTquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Krentenbol. doe jij deze eens:
http://www.rtl.nl/programma/leefjeleven/testjes/mini_iq_test.xml
Je haalt vast 10/10.
Een nzb?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gevonden! Maar mag geen warez posten hè.
Dat had ik ook! Zie je nou wel dat we bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
UITSLAG MINI IQ TEST
Je had 9 van de 10 vragen goed.
Stiekem had ik er maar 3 goed.quote:
Krentjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
UITSLAG MINI IQ TEST
Je had 9 van de 10 vragen goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Nee, rapidshare.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een nzb?
Zo ja, je weet m'n email.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Krentje![]()
Ik ben slimmer als jouw.
Slimmer dan jouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Krentje![]()
Ik ben slimmer als jouw.
"jouw" is ook opzettelijk fout gedaan, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
dubbele instinker natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
[..]
Krentje![]()
Ik ben slimmer als jouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
dubbele instinker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
"jouw" is ook opzettelijk fout gedaan, neem ik aan?
Waarom ook gelijk 3 quotes .quote:
quote:
Oke dan ben je echt dom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef bloodysunday het volgende:
Meisje van 14 wil als 74-jarige naar disco
Een 14-jarig meisje heeft geprobeerd als 74-jarige vrouw een discotheek in het Zuid-Duitse München binnen te komen. Ze wist dat ze als minderjarige geen kans maakte en besloot het zekere voor het onzekere te nemen. Een goede kennis veranderde de geboortedatum op haar identiteitsbewijs van 1995 in 1935.
Portiers ontdekten de fraude omdat de scholiere er werkelijk niet uitzag als een zeventigplusser, aldus de politie. Tegen het meisje is aangifte gedaan wegens misbruik van het identiteitsbewijs. Haar kennis moet rekening houden met een straf wegens het vervalsen van een document, meldden Duitse media.
Lijkt me wel handig inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gelijk maar even naar Jdownloader gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |