Zusje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die testjes zijn het enige interessante ding in pauperblaadjes zoals de elle, girl, weet ik het
en ja die lees ik soms als de krant er nog niet is
Die test wil ik ook doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
UITSLAG MINI IQ TEST
Je had 9 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Wat?
Ik had een fout.
quote:The latest buzzword used amongst mindless teenagers as a way of showing just so utterly irreverent their predictable sense of humour is. Particularly dominant among English teens and University students, the word "random" or the act of being "random" is a desperate plea for others to recognise how totally against the grain of the norm you are and that you're really crazy and out there. Trouble is, being "random" is predictable, boring, moronic and extremely sad indeed.
Wat ben jij nu aan het doen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
stonden daar naaktfoto's in?
en waarom zit iedereen nu stomme testjes te doen?
http://www.rtl.nl/programma/leefjeleven/testjes/mini_iq_test.xmlquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die test wil ik ook doen.Linkje bitte.
We zitten toch niet meer op de basisschool.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die test wil ik ook doen.Linkje bitte.
om de pics vraag te omzeilen zeg ik gewoon dat ik een verwijfde broer hebquote:
ja maar elk woord kan verkracht worden door onwetende mensen die het verkeerd gaan gebruiken (omdat ze dom zijn of interessant willen doen)quote:
Vooral achter een beeldscherm blijven zittenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat ben jij nu aan het doen dan?
Dan zit ie morgen dichtgeplaktquote:
Pics vragen is zoooo kansloos.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
om de pics vraag te omzeilen zeg ik gewoon dat ik een verwijfde broer heb
Die testen zijn altijd precies hetzelfde.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zitten toch niet meer op de basisschool.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op, m'n zusje is bijna nog te achterlijk om te poepen.
Geforceerd hippe mensen zijn sowieso stom.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja maar elk woord kan verkracht worden door onwetende mensen die het verkeerd gaan gebruiken (omdat ze dom zijn of interessant willen doen)
Verwijs je nu, verkapt, naar mij?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Geforceerd hippe mensen zijn sowieso stom.
neequote:Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Verwijs je nu, verkapt, naar mij?
*Proestquote:
quote:
domboquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar die ene vraag met die figuurtjes en welke er daarop hoort te volgen; dat is zo'n vage vraag.
Ik had er overigens maar 8 van de 10 goed.
Doe jij 'm eens dan.quote:
Nietus, alles was gewoon -1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar die ene vraag met die figuurtjes en welke er daarop hoort te volgen; dat is zo'n vage vraag.
Ik ook, vraag me af welke fout warenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Oh dan had ik 'm wel goed, nevermind.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus, alles was gewoon -1.
Maar goed, ondertussen zit jij op de uni en ik niet.
Precies, daarom is een iIQ-test ook niet alles. Het gaat vooral om hoe je je intelligentie gebruikt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan had ik 'm wel goed, nevermind.Tja omstandigheden he.
Dan had je ook die prop uit z'n mond moeten halen.quote:
Ook daar kennen ze hoofdletters.quote:
wtf tik ik fout?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ook daar kennen ze hoofdletters.
Interpunctie trouwens ook.
JE TYPTE GEEN PUNT NA JE ZIN!!!!quote:
Omg, wat slecht.quote:
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee was niet nodig geweest het was niet van nee pauze alleen Engelse.
Wel een nzb gaarne. Ik heb nu een torrent, maar die gaat met 10kbps..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
Ik daag jullie uit een 720p versie van het 3e seizoen van HIMYM te vinden!
Gevonden! Maar mag geen warez posten hè.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
Ik daag jullie uit een 720p versie van het 3e seizoen van HIMYM te vinden!
Wat is de grote zoektocht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Doe je mee aan mijn grote zoektocht?
Krentenbol. doe jij deze eens:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gevonden! Maar mag geen warez posten hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |