Nietus, alles was gewoon -1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar die ene vraag met die figuurtjes en welke er daarop hoort te volgen; dat is zo'n vage vraag.
Ik had er overigens maar 8 van de 10 goed.
Ik ook, vraag me af welke fout warenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Maar die ene vraag met die figuurtjes en welke er daarop hoort te volgen; dat is zo'n vage vraag.
Ik had er overigens maar 8 van de 10 goed.
Oh dan had ik 'm wel goed, nevermind.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus, alles was gewoon -1.
Maar goed, ondertussen zit jij op de uni en ik niet.
Precies, daarom is een iIQ-test ook niet alles. Het gaat vooral om hoe je je intelligentie gebruikt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan had ik 'm wel goed, nevermind.Tja omstandigheden he.
Dan had je ook die prop uit z'n mond moeten halen.quote:
Ook daar kennen ze hoofdletters.quote:
wtf tik ik fout?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ook daar kennen ze hoofdletters.
Interpunctie trouwens ook.
JE TYPTE GEEN PUNT NA JE ZIN!!!!quote:
Omg, wat slecht.quote:
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee was niet nodig geweest het was niet van nee pauze alleen Engelse.
Wel een nzb gaarne. Ik heb nu een torrent, maar die gaat met 10kbps..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
Ik daag jullie uit een 720p versie van het 3e seizoen van HIMYM te vinden!
Gevonden! Maar mag geen warez posten hè.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef Zotheid het volgende:
Ik daag jullie uit een 720p versie van het 3e seizoen van HIMYM te vinden!
Wat is de grote zoektocht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Doe je mee aan mijn grote zoektocht?
Krentenbol. doe jij deze eens:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gevonden! Maar mag geen warez posten hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |