Wel als ik je sla met m'n liniaal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar bang van word, broekie
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
Ik vind het 'meester met een liniaal en JB met een schooluniformpje die voorovergebogen over de knie ligt'-scenario toch wat aanlokkelijker.
GERs ik kies jouwquote:
Ja beetje laat he. Hmm, ik denk toch nog even, baat het niet dan schaadt het niet.quote:
ik gebruik mijn vinewhipquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
GERs ik kies jouw
[ afbeelding ]
Doe herstel!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een ontstoken oog of iets. Er komt wit water uit
Ik heb dit pakje toevallig gisteren voor d'r besteld... Komt binnenkort binnen, ik zal een foto maken van hoe het haar staat, als ze over mijn knieën ligt. OK?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:43 schreef IQM het volgende:
Ik vind het 'meester met een liniaal en JB met een schooluniformpje die voorovergebogen over de knie ligt'-scenario toch wat aanlokkelijker.
niet gekwakt in je ogenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
Herkansingen. Ja ik ben een dommerd.quote:
hoort je oog dan niet dichtgeplakt te zijn?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
goed ideequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb dit pakje toevallig gisteren voor d'r besteld... Komt binnenkort binnen, ik zal een foto maken van hoe het haar staat, als ze over mijn knieën ligt. OK?
[ afbeelding ]
Niet iets waarvan ik ook maar het vermoeden heb dat het daarvan is.quote:
Ik heb 5 weken geen seks gehad.quote:
Wat een sexy chick.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb dit pakje toevallig gisteren voor d'r besteld... Komt binnenkort binnen, ik zal een foto maken van hoe het haar staat, als ze over mijn knieën ligt. OK?
[ afbeelding ]
Is het normaal dat er wit water uit komt? Nee - dus ontstoken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoort je oog dan niet dichtgeplakt te zijn?
Mag ik op je begrafenis komen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet iets waarvan ik ook maar het vermoeden heb dat het daarvan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |