Misschien omdat ze enkel met haar definitie van seks haar innerlijke zelf kan geruststellen dat ze met weinig mannen seks heeft gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niks, maar haar definitie van seks kan soms tot leuke discussies leiden met anderen, die er dus anders over denken
Moet 'ie ook nog ja en amen blaffen op commando?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je niet binnen een straal van 10 km van mijn verblijfplaats woont. Dat is ook nog een eis namelijk!
HAHA GERS!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent de enige maagd hier he, HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bijgerechtenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer niet? Wat is het dan volgens jou?
En het is trouwens seks.
afstandquote:
quote:
quote:
Je ging toch met WD?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat ik op lowlands nog iemand in m'n tent kan lokken
Ik vind je wel leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef gers het volgende:
iedereen haat me![]()
ik wil nu bijna een meisje van de fiets afsleuren
nu wel het goede knopje gevondenquote:
LEUGENS!!!11!!!1quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon pijn aan m'n kaken omdat ik maar kauwgom blijf eten.
Je moet gewoon eens op een meisje afstappen en dan een praatje beginnen, maar je luistert nooit naar me.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef gers het volgende:
iedereen haat me![]()
je kan die anne toch gevenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat ik op lowlands nog iemand in m'n tent kan lokken
Dat zijn er heul geen 400quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies maar een mooie sticker uit, jongen.
jij hebt ook nog nooit een meisje geschaartquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens op een meisje afstappen en dan een praatje beginnen, maar je luistert nooit naar me.![]()
Iedere retard kan een meisje in bed krijgen.
Vieze edit!quote:
Je moet het stickerboekje wel openslaan, slimmerd!quote:
Hihi herkenbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon pijn aan m'n kaken omdat ik maar kauwgom blijf eten.
Dat is bij mij wel zoquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien omdat ze enkel met haar definitie van seks haar innerlijke zelf kan geruststellen dat ze met weinig mannen seks heeft gehad.
Euhm ja in het begin in ieder geval niet neequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je wil iemand op wie je verliefd zou kunnen worden en hij op jou, met die vlinder gevoelens en alles helemaal top, leuk en aardig enzo, maar iets serieus mee willen, meer dan vrijblijvende repeterende heftige nachten wil je niet?!
gers goes Schenkstroop.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef gers het volgende:
iedereen haat me![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Bt: jammer
Woont Ado wel binnen die straal?
ssssttttquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Vieze edit!![]()
Je wil hem gewoon hard!
Ik zag het wel.
Voor hetero's is dat tienduizend keer makkelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
jij hebt ook nog nooit een meisje geschaart
JAJAquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor hetero's is dat tienduizend keer makkelijker.
Is het alweer een jaar geleden ja?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is bij mij wel zo!
![]()
[..]
Euhm ja in het begin in ieder geval niet nee!
En nu ga ik naar een vriend van meciaooo
![]()
!
Weet ik veel waar hij woont?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Bt: jammer
Woont Ado wel binnen die straal?
O?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor hetero's is dat tienduizend keer makkelijker.
En daarna ben je impotent?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef gers het volgende:
maarre die sympathie fuck moet wel voor donderdag ik zit vrijdag namelijk in moffenland
Hey...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens op een meisje afstappen en dan een praatje beginnen, maar je luistert nooit naar me.![]()
Iedere retard kan een meisje in bed krijgen.
ik snap hem nietquote:
Maar dat is goed voor die jonge zijn zelf vertrouwen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sssstttt
Ik haalde het niet voor niks weg!
Het is wel dichterbij dan voor mij iigquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik vermoed niet dat Groningen 10 km verderop is...
Betwijfel of er überhaupt iets is binnen 10km daar in het einde van de wereld
Schenkstroop is een très gefrustreerde user die zijn frustraties omtrent meisjes loslaat op meisjes. Gelukkig enkel nog online...quote:
Hij heeft het ook gezienquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar dat is goed voor die jonge zijn zelf vertrouwen.![]()
Neequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet het stickerboekje wel openslaan, slimmerd!
Ga voor straf maar in de hoek staan met ezelsoren op.
Ik wist wel dat het een raar figuur was.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Schenkstroop is een très gefrustreerde user die zijn frustraties omtrent meisjes loslaat op meisjes. Gelukkig enkel nog online...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |