Homo, gewoon platbatsen dat wief!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef ManianMan het volgende:
Ik zit weer met een dilemma. In mijn vriendenkring zit eenmeid maar helaas heeft ze een kort kapsel
![]()
Ik zou haar wel doen maar een relatie beginnen nee, tenzij ze lange haren heeft dan wel![]()
Klacht: Meiden die denken dat korte kapsels de nieuwste mode is.
Dan slotje ik gun het jullie van harte maar privacy schending is ook zoiets. Houd haar liever tevredenquote:
Machtsmisbruik, nice.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
pics or slotje
Gewoon een balkje over haar ogen photoshoppen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan slotje ik gun het jullie van harte maar privacy schending is ook zoiets. Houd haar liever tevreden
Zal het zo gemakkelijk gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Biels het volgende:
Vertel haar dat je haar pas wilt als ze lang haar heeft. Dan is het zo geregeld.
Over haar haar zul je bedoelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon een balkje over haar ogen photoshoppen.
Je hebt zeker een punt maar lang vrouwenhaar is volgens mij echt veel mooier / aantrekkelijker / vrouwlijker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan man, kort haar kan ook leuk staan. Alhoewel, hoe kort is het?
Sommige mannen hebben gewoon standaarden. Niks mis mee. Zeikwijf.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig ben je niet echt kortzichtig he?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat meiske zit nu tegen een vriendin:
"ja, het is zo'n aardige jongen, maar lélijk!"
Nou zeg maar een 90tiger jaren kapsel zal een voorbeeld plaatsen Kort kapselquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan man, kort haar kan ook leuk staan. Alhoewel, hoe kort is het?
Dat is nog goed genoeg. Ga haar geven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nou zeg maar een 90tiger jaren kapsel zal een voorbeeld plaatsen Kort kapsel
Geil.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Skull sex, is dat iets nieuwsquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef marcusa het volgende:
TS doet aan skull sex daarom is haar op het hoofd belangrijk..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
TS laat zich beïnvloeden door KLB-"bazen"
WTF?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef marcusa het volgende:
foto TS in OP van dit topic
WTF vinden jullie van dit kapsel en hoe heet het?
Doe eens niet zo volwassenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef justmattie het volgende:
wtf man als ze er verder leuk uitziet en ze is qua persoonlijkheid ook wat leuk. Boeiend
terechte klachtquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef ManianMan het volgende:
Ik zit weer met een dilemma. In mijn vriendenkring zit eenmeid maar helaas heeft ze een kort kapsel
![]()
Ik zou haar wel doen maar een relatie beginnen nee, tenzij ze lange haren heeft dan wel![]()
Klacht: Meiden die denken dat korte kapsels de nieuwste mode is.
Kom op we trekken KLB weer naar een lager niveauquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Doe eens niet zo volwassen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Doe eens niet zo volwassen
En dat lichaamquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De eerstequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm oké dat is niet echt wat neeik vind dit bijv juist leuk
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja zeg, ben je helderziend?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ts heeft wel het 'Nieuw Topic' knopje gevonden
Ze begeven zich naar een lager niveau, helaas doen steeds meer meiden datquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht. Dat vrouwen zichzelf dat durven aan te doen zeg.
Hey geen kanker in mijn kanker topic jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef Adidah het volgende:
Kanker, leer de edit knop gebruiken kneus.
Ja, ik moet helaas ook zo weer naar bed anders lig ik er morgen vroeg nog inquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Het niveau daalt weer, tijd om onder de klamme lappen te gaan
Nee, gewoon niet zo'n nerd die te lang achter de computer zit en internettaal "leert".quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef mafkees01 het volgende:
Je zou haar niet doen, maar geven kutuser. Zeker geen bekende van FOK
Tot de schouderquote:
Die laatstequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon zoals Arie doen, plezier verzekerd (en je krijgt hem zeker omhoog):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het filmpje is het nog grappiger, als ze daar zo geneerd staat te hinniken/huilenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo'n nerd die te lang achter de computer zit en internettaal "leert".
Geven.
Bij de kanslozen, wellicht...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Geven
Ik geef het minder dan een jaar. Dan is het helemaal ingeburgerd. Dan zegt iedereen: die zou ik wel geven!
De opkomst van 2009En dan staat in de nieuwe van dale bij het woord geven: iemand geven -> seksueel iemand bevredigen
Al dat "korte vlotte kapsel"-gebash. En dat hij daar dus een topic over opent.quote:
Alsof "iemand geven" internettaal isquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo'n nerd die te lang achter de computer zit en internettaal "leert".
Geven.
Ik ben het inderdaad hier voor het eerst tegengekomen. In het dagelijkse leven ga ik om met normale mensen die zich op een fatsoenlijke manier kunnen uiten en niet geestelijke gehandicapt zijn en/of dagelijks op straat hangen bij gebrek aan inhoud van het leven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Alsof "iemand geven" internettaal isAl die fok!ers die denken dat "iemand geven" op fok verzonnen is
Volgens mij zit jij te veel op Fok! en denk je dat dingen die je hier voor het eerst tegen komt in de buitenwereld niet voorkomen
En het is dus totaal niet nieuw, dit hoorde ik jaren geleden al mensen gebruiken
quote:
extensionsquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef pisnicht het volgende:
Daar hebben ze de pruik voor uitgevonden
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad hier voor het eerst tegengekomen. In het dagelijkse leven ga ik om met normale mensen die zich op een fatsoenlijke manier kunnen uiten en niet geestelijke gehandicapt zijn en/of dagelijks op straat hangen bij gebrek aan inhoud van het leven.
Je praat erover alsof je er trots op moet zijn. Het is des te triester dat mensen het klaarblijkelijk in het dagelijks leven gebruiken. Snijd dan direct je polsen door als je zo'n miserabel leven hebt dat je dergelijk sneue bewoordingen moet gaan verzinnen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, net alsof iemand geven ineens is uitgevonden in 2009. Onder welke steen heb jij gelegen? Denken dat Fok! een rage start..!
Eenkennigheid, is dat een veel voorkomend symptoom van autisme?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad hier voor het eerst tegengekomen. In het dagelijkse leven ga ik om met normale mensen die zich op een fatsoenlijke manier kunnen uiten en niet geestelijke gehandicapt zijn en/of dagelijks op straat hangen bij gebrek aan inhoud van het leven.
Herkenbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver, ik moet echt eens minder tabs gaan openen met mogelijk interessante topics en ze vervolgens op mn gemakje gaan lezen.
Geen idee, jij bent degene die middels die "geven"-onzin communiceert. Redelijk autistisch. Nét wat anders dan de normaal functionerende mens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eenkennigheid, is dat een veel voorkomend symptoom van autisme?
Opvallend is ook dat je alleen maar leest "Ik zou haar geven" en nooit "Ik heb haar gegeven."quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je praat erover alsof je er trots op moet zijn. Het is des te triester dat mensen het klaarblijkelijk in het dagelijks leven gebruiken. Snijd dan direct je polsen door als je zo'n miserabel leven hebt dat je dergelijk sneue bewoordingen moet gaan verzinnen.
Ik heb niet eens zin om hierop in te gaan. Omdat iemand een ander woord gebruikt dan neuken is hij geestelijk gehandicapt of hangjeugd en dienen de polsen doorgesneden te worden. Gast, ga eens een keer naar buiten. Misschien kun je dan ook eens een keer een goeie chick gaan geven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je praat erover alsof je er trots op moet zijn. Het is des te triester dat mensen het klaarblijkelijk in het dagelijks leven gebruiken. Snijd dan direct je polsen door als je zo'n miserabel leven hebt dat je dergelijk sneue bewoordingen moet gaan verzinnen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Opvallend is ook dat je alleen maar leest "Ik zou haar geven" en nooit "Ik heb haar gegeven."
Sorry, ik moest het even zeggen.
vuilniszakquote:
Je zou iemand geven. En als je klaar bent, dan is ze uitgewoond. Ken je klassiekers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Opvallend is ook dat je alleen maar leest "Ik zou haar geven" en nooit "Ik heb haar gegeven."
Sorry, ik moest het even zeggen.
Waarom reageer je dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin om hierop in te gaan. Omdat iemand een ander woord gebruikt dan neuken is hij geestelijk gehandicapt of hangjeugd en dienen de polsen doorgesneden te worden. Gast, ga eens een keer naar buiten. Misschien kun je dan ook eens een keer een goeie chick gaan geven.
Ik ken mijn klassiekers, die begonnen met "mijn gleufdiertje", als iemand aan zijn vriendin refereerde.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je zou iemand geven. En als je klaar bent, dan is ze uitgewoond. Ken je klassiekers.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan?
Ik moet naar buiten gaan? Misschien moet jij eerst normaal leren te communiceren en dán naar buiten gaan.
een goeie chick gaan geven. ja homie!!
Gaan je e-credits omhoog als je je op die manier uitlaat? Hoe zit het met je echte vrienden (mits je die hebt uiteraard)? "Kom ouwe, we gaan uit, chickie hosselen en dan geven, jeweet!!!" Ik weet niet hoe oud je bent, ik ga er vanuit niet ouder dan zestien, mocht dat wel zo zijn: des te triester. Maar sta je dan niet 'savonds - met of zonder hippe zweetband om je hoofd - voor de spiegel en moet je dan niet van binnen huilen?
Volgens mij heb ik weleens iets meegekregen uit andere topics dat je een student zou moeten zijn. Maar.. "geven"... student.. echt waar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wie je voor je hebt. Maar wel leuk hoe je me probeert te dissen. Me afschilderen alsof ik minderjarig en kansloos zonder vrienden zit terwijl je zelf, wereldvreemd dat je bent, iemand zelfmoord toeschrijft voor een andere woordkeuze dan dat je gewend bent in je hecht nerdengroepje. Durf je deze grote taal ook daadwerkelijk tegen mensen te zeggen die het woord geven gebruiken in plaats van neuken?
Dat is juist geil manquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die kuthoer wilde weer eens niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef Lamon het volgende:
Okee, "mijn dinnetje" of "liefie", is weer het andere uiterste, daar krijg ik ook jeuk van, maar alsjeblieft zeg, kom op....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |