Homo, gewoon platbatsen dat wief!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef ManianMan het volgende:
Ik zit weer met een dilemma. In mijn vriendenkring zit eenmeid maar helaas heeft ze een kort kapsel
![]()
Ik zou haar wel doen maar een relatie beginnen nee, tenzij ze lange haren heeft dan wel![]()
Klacht: Meiden die denken dat korte kapsels de nieuwste mode is.
Dan slotje ik gun het jullie van harte maar privacy schending is ook zoiets. Houd haar liever tevredenquote:
Machtsmisbruik, nice.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
pics or slotje
Gewoon een balkje over haar ogen photoshoppen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan slotje ik gun het jullie van harte maar privacy schending is ook zoiets. Houd haar liever tevreden
Zal het zo gemakkelijk gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Biels het volgende:
Vertel haar dat je haar pas wilt als ze lang haar heeft. Dan is het zo geregeld.
Over haar haar zul je bedoelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon een balkje over haar ogen photoshoppen.
Je hebt zeker een punt maar lang vrouwenhaar is volgens mij echt veel mooier / aantrekkelijker / vrouwlijker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan man, kort haar kan ook leuk staan. Alhoewel, hoe kort is het?
Sommige mannen hebben gewoon standaarden. Niks mis mee. Zeikwijf.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig ben je niet echt kortzichtig he?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat meiske zit nu tegen een vriendin:
"ja, het is zo'n aardige jongen, maar lélijk!"
Nou zeg maar een 90tiger jaren kapsel zal een voorbeeld plaatsen Kort kapselquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan man, kort haar kan ook leuk staan. Alhoewel, hoe kort is het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |