Oh ja, de verkeersleiding is uitgefikt geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:28 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Door een brand van een paar dagen geleden rijden er geen treinen tussen Herentals en Mol, wel vervangbussen. Dus misschien je tripje best even uitstellen?
Homo. Moet ik het weer zelf doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry Fles, dat gaat nu even moeilijk.
Ik was vandaag in verschillende kiosken en een boekhandel, maar ik heb alleen het SJ gelezen niet gekocht.
Huh?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Homo. Moet ik het weer zelf doen.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Bovendien heb ik de vraag doorgestuurd naar HGBTF.
Een Piekuur-trein dus. Een spitsversterkertje, in normaal Nederlandsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef trainfreak het volgende:
Te laat!![]()
Het is een P-trein die al een tijdje rijdt (P naar Jemelle)
Vraag beantwoord.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef trainfreak het volgende:
Te laat!![]()
Het is een P-trein die al een tijdje rijdt (P naar Jemelle)
Vanuit Luik denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja, P naar Jemelle....
Waar komt die vandaan dan??
Vanaf Brusselquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanuit Luik denk ik.
Anders Namen.
Dus FBMZ - FBC - FBN - schuman - Luxembourg - Ottignies - Gembloux - Namur - Jemelle?quote:
Zal wel zoiets zijn, met eventuele extra stops.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus FBMZ - FBC - FBN - schuman - Luxembourg - Ottignies - Gembloux - Namur - Jemelle?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus FBMZ - FBC - FBN - schuman - Luxembourg - Ottignies - Gembloux - Namur - Jemelle?
Fout.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Antwerpen-Centraal een kopsation?
De sporen op -1 en -2 zijn toch doorgaande...
Enkel die op niveau 0 zijn kopsporen
Dat levert weer Belgenmoppen op...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Fout.
Enkel -2 is doorgaand, -1 en +1 zijn kopsporen. Op 0 zitten winkels.
In België worden sporen nooit op dienstregelingen enzo aangegeven, dat zie je wel als je op het station zelf bentWaarom weet ik niet, maar het is zo.
Patat!quote:
Frietjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Patat!
Maar nu nog ff niet...Ruiken jullie ook weleens die Burger King walm op de perrons van Utrecht Centraal, om maar even on-topic te blijven?
Op die papieren dienstregelingen die in het station staat wel het perron op waar de trein toekomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
In België worden sporen nooit op dienstregelingen enzo aangegeven, dat zie je wel als je op het station zelf bentWaarom weet ik niet, maar het is zo.
Over de idioten bij de BK op Utrecht C is nog een keer een heel topic geweest, ff graven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Frietjes![]()
Die walm ruik ik ook altijd. Vind ik heel cynisch, want ik krijg er honger van! Maar ze werken daar zo sloom dat ik twee treinen zou moeten laten schieten voor een whopper... En dat heb ik er dan ook weer niet voor over.
Daar gaat de boel niet beter van rijden op zich...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu vertrapt prorail met hun kut seinen en wissels
quote:Arnhem-Winterswijk
Vrijdag 7 Augustus 10:11
Oorzaak Tussen Doetinchem en Varsseveld rijden geen treinen door een seinstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |