Als je een hart bolletje bij je teelballen vind is er echt wel wat mis ja ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef falco18 het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk weten of je teelbal kanker hebt? dan moet je toch echt zo een hart bobbeltje voelen ofzo?
Ja maar jij kan geen teelbal kanker krijgenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:44 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hahahahaha dan zou ik allang onder de grond moeten liggen i guess.
Ik drink al 7 jaar iets van anderhalve liter per dag en ik heb nergens geen last van
Wat jij voelt zijn je bijballen, denk ik, maar als je je echt zorgen maakt kan je altijd even naar de dokter gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef falco18 het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk weten of je teelbal kanker hebt? dan moet je toch echt zo een hart bobbeltje voelen ofzo?
Heb tot dusverre zelf nog niks gemerkt van "ontkalking" van de botten. Heb nog nooit iets gebroken in mijn leven. Kanker heb ik ook nog niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:33 schreef Cahir het volgende:
Iemand beweerde mij dat als ik meer dan een glas melk per dag zou drinken, ongezond bezig zou zijn. Want meer dan een glas melk zou leiden tot ontkalking van mijn botten en zou kankerverwekkend zijnVia google kwam ik wat tegen over dat veel melk teelbal kanker zou veroorzaken maar om dat nou serieus te nemen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Melk verlaagt met 20% kans op hart en vaat ziekten
Stond vorige week of toen die week op fok, met een bron erbij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:51 schreef ForumGek het volgende:
[..]
![]()
Wat voor melk? Volle melk, magere melk, halfvolle melk? 5 liter melk per dag 100ml per dag, geinjecteerd of rechtstreeks vanuit de uier? Oftewel, bron
Het is idd zó'n inkopperquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:37 schreef RedemptioN het volgende:
overal waar Te veel bij staat is ongezond
Zuivelpropaganda.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Melk verlaagt met 20% kans op hart en vaat ziekten
Er stond ook op Fok! dat Marco Borsato ontsnapt is aan Mexicaanse griep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:29 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Stond vorige week of toen die week op fok, met een bron erbij.
Even wat quoten uit dat topic;quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zuivelpropaganda.
Ik drink nooit melk, melk is slecht voor je
Overmaat aan eiwitten? Kom op, ik moet 5 liter melk drinken om aan mijn eiwit-behoefte te voldoen, uit alleen melk (1-2 liter per dag) haal ik lang niet genoeg eiwitten! Dus niks te overmaat aan eiwitten in mijn ogen. (Heb ook nog niks gemerkt van 'n hoge bloeddruk, die is gewoon doodnormaal bij mij).quote:Overmatig melkgebruik belast het immuunsysteem, waardoor de afweer tegen ziekteverwekkers afneemt. De overmaat aan eiwitten uit de melk wordt afgezet in de wanden van de bloedvaten, hetgeen bijdraagt aan het ontstaan van hoge bloeddruk en verdikking van het lymfevocht veroorzaakt; daardoor ontstaat lymfestuwing en kan het lichaam niet goed ontgift en ontzuurd worden.
Dus wat er in principe staat; er zitten eiwitten in die worden verteerd met het calcium in de melk. Voor de rest hou je geen calcium over voor "sterke groei" van botten, maar je krijgt wel mooi eiwitten binnen (goed voor de spiertjesquote:Als je denkt dat kinderen melk nodig hebben om sterke botten te vormen (of ouderen om ontkalking tegen te gaan), is het hoog tijd voor een "second opinion". In plaats van een beschermend effect door melkconsumptie blijkt het zelfs zo dat diegenen die drie glazen melk per dag dronken méér breuken hadden dan diegenen die zelden melk dronken. Bovendien bevat melk zowel dierlijke eiwitten als calcium. Om dierlijke eiwitten te kunnen verteren heeft het lichaam calcium nodig. Er zit in melk echter precies genoeg calcium om die dierlijke eiwitten daarvan te kunnen verteren. Bovendien is calcium is slechts één van de vele factoren die het bot beïnvloeden. Andere factoren die het bot beïnvloeden zijn onder meer hormonen, fosfor, boor, oefening, roken, alcohol, en medicijnen.
En zo zijn er 100 onderzoeken die dat weer tegenspreken;quote:Campbell doet zijn hele leven al onderzoek naar de effecten van melk op de gezondheid. In zijn belangrijkste studie, The China Study, concludeert hij dat mensen die een dierlijk en eiwitrijk dieet volgen, tot zeventien keer meer kans hebben op bepaalde vormen van kanker. De studie heeft deze naam gekregen omdat uit een vergelijking van zuivelconsumptie wereldwijd bleek dat onder Chinezen - die vooral groente en fruit eten - minder hart- en vaatziekten voorkwamen en ook waren er veel minder botbreuken door botontkalking in China.
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/index.jsp?objectid=16708quote:In de uitzending van Tros Radar op 25 april 2005 beweerde de Amerikaanse biochemicus Colin Campbell dat het drinken van melk het risico op prostaat-, borst- en darmkanker zou verhogen. Volgens de biochemicus heeft de mens dierlijke eiwitten - die bijvoorbeeld in melk voorkomen - nodig tot we volgroeid zijn. Daarna zou een te hoge consumptie van deze eiwitten juist de kans op kanker vergroten.
KWF Kankerbestrijding deelt deze mening niet. Want uit het rapport 'De rol van voeding bij het ontstaan van kanker' van april 2004 blijkt dat zowel een hoge consumptie van melk(producten) als een hoge calciuminneming het risico op darmkanker zelfs licht verlagen.
Het is voor mensen die sporten, met name krachttraining, wel een erg praktische bron van eiwitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Melk is voor baby's.
De enige reden dat melk nog populair is, omdat de zuivelsector een zwaar gesubsidieerde sector is. Wanneer daar eindelijk eens mee gestopt wordt, gaan mensen ook minder melk drinken.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een glas melk heb gedronken. Dat is al minstens 12 jaar geleden.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef falco18 het volgende:
[..]
Melk is een makkelijk in te nemen bron van eiwitten, koolhydraten, vitamine B12, calcium, natrium, vetten en omega-3. Mag jij mij vertellen wat hier slecht aan is. En wat drink jij dan zoal als ik vragen mag? Jij drinkt zo te horen zeker ook nooit 'n cola'tje, want oh oh, als melk zo slecht is dat je het al 12 jaar niet aangeraakt hebt, dan is cola een echte dooddoener..!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Melk is voor baby's.
De enige reden dat melk nog populair is, omdat de zuivelsector een zwaar gesubsidieerde sector is. Wanneer daar eindelijk eens mee gestopt wordt, gaan mensen ook minder melk drinken.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een glas melk heb gedronken. Dat is al minstens 12 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |